Inget krav på uselhet finnes.Mäklaren skrev:Får man vara med om man är för bra?
It is ON! Spela hockey på Hovet 26/12 Annandagshockey
Re: It is ON! Spela hockey på Hovet 26/12 Annandagshockey
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
- Lakrisal
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
1000 pix för en timmes istid? För att spela på hovet? pff, nej tack.
Re: Re: It is ON! Spela hockey på Hovet 26/12 Annandagshocke
Synd, det blir kul. En hel del forumnissar är med.Lakrisal skrev:1000 pix för en timmes istid? För att spela på hovet? pff, nej tack.
Jag är så jävla taggad, kommer anmäla mig imorgon. Anledningen till att jag inte redan är anmäld är för att jag ska dra med en polare som velar. Satan så skoj det kommer bli!
Äsch, köpte nu istället.
Äsch, köpte nu istället.
- Daniel942
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
500! Medlemspris, klart värt.Lakrisal skrev:1000 pix för en timmes istid? För att spela på hovet? pff, nej tack.
DIF!
Det är 500:- för säsongare också står det när man betalar! Så har du säsongskort pröjsar du bara 500:-!Daniel942 skrev:500! Medlemspris, klart värt.Lakrisal skrev:1000 pix för en timmes istid? För att spela på hovet? pff, nej tack.
Guldseppuko skrev:Haha, ja då vet du antagligen vad iaf jag kommer kalla dig på annandagen. Men med kärlek

Vi är bara på besök i Allsvenskan och som den goda gäst vi är stannar vi inte längre än nödvändigt - Aggie_66
Shit vad alla verkar taggade. Vet inte om jag vågar komma längre, lär smälla rejält. 

Du kan vara lugn, veteranregler gäller.pulverapa skrev:Shit vad alla verkar taggade. Vet inte om jag vågar komma längre, lär smälla rejält.

Snicksnack inga veteranregler här inte!Magnutz skrev:Du kan vara lugn, veteranregler gäller.pulverapa skrev:Shit vad alla verkar taggade. Vet inte om jag vågar komma längre, lär smälla rejält.
Vi är bara på besök i Allsvenskan och som den goda gäst vi är stannar vi inte längre än nödvändigt - Aggie_66
Re: Re: Re: It is ON! Spela hockey på Hovet 26/12 Annandagsh
Jo, det kommer Janne Ednertz tala om för alla deltagande. Inga tacklingar och inga slagskott. I övrigt är det väl som vanligt. Dessa "restriktioner" är nödvändiga eftersom risken för skador annars är för stor. Chipsiga och helt otränade personer tål inte att tacklas. Äldre personer likaså.Challen skrev:Snicksnack inga veteranregler här inte!Magnutz skrev:Du kan vara lugn, veteranregler gäller.pulverapa skrev:Shit vad alla verkar taggade. Vet inte om jag vågar komma längre, lär smälla rejält.
Så, veteranregler gäller.
Magnutz skrev:Jo, det kommer Janne Ednertz tala om för alla deltagande. Inga tacklingar och inga slagskott. I övrigt är det väl som vanligt. Dessa "restriktioner" är nödvändiga eftersom risken för skador annars är för stor. Chipsiga och helt otränade personer tål inte att tacklas. Äldre personer likaså.Challen skrev:Snicksnack inga veteranregler här inte!Magnutz skrev:Du kan vara lugn, veteranregler gäller.pulverapa skrev:Shit vad alla verkar taggade. Vet inte om jag vågar komma längre, lär smälla rejält.

Challen skrev:Magnutz skrev:Jo, det kommer Janne Ednertz tala om för alla deltagande. Inga tacklingar och inga slagskott. I övrigt är det väl som vanligt. Dessa "restriktioner" är nödvändiga eftersom risken för skador annars är för stor. Chipsiga och helt otränade personer tål inte att tacklas. Äldre personer likaså.Challen skrev:Snicksnack inga veteranregler här inte!Magnutz skrev:Du kan vara lugn, veteranregler gäller.pulverapa skrev:Shit vad alla verkar taggade. Vet inte om jag vågar komma längre, lär smälla rejält.

Namn: Jesper
Nummer: 87
Ålder: 1987
Längd: 1.80m
Vikt: 69 kg (chips...)
Skjuter: Vänster
Spelstil: Ingen aning, har aldrig spelat hockey. Enda erfarenheten är från skolan där man åkte sick sack mellan koner. Har, likt Mario Kempe, spelat en hel del "NHL2012" där jag är en tvåvägscenter. Jag lägger stor vikt vid back checking.
Nummer: 87
Ålder: 1987
Längd: 1.80m
Vikt: 69 kg (chips...)
Skjuter: Vänster
Spelstil: Ingen aning, har aldrig spelat hockey. Enda erfarenheten är från skolan där man åkte sick sack mellan koner. Har, likt Mario Kempe, spelat en hel del "NHL2012" där jag är en tvåvägscenter. Jag lägger stor vikt vid back checking.
Hördöhördö, förra gången så sa han ju att han skulle tillåta visst fysiskt spel om han såg att det funkade, så lite tacklingar blir det nog! Let's bring it on!Magnutz skrev:Du kan vara lugn, veteranregler gäller.pulverapa skrev:Shit vad alla verkar taggade. Vet inte om jag vågar komma längre, lär smälla rejält.