Malmö Redhawks - Djurgårdens IF, 28/2 2007

Här diskuterar vi Djurgården Hockeys matcher.
micke_1891

ok

Inlägg av micke_1891 »

Tänkte angående Modo och HV óch Brynäs så tror jag nog alla de lagen vill vinna sina matcher därför att:

Sista hemma matchen för både Modo och HV. Även fast lagen inte kör hyperseriöst så vill nog de avsluta serien med seger för hemmapubliken. Plus att både Skellefteå och Mora kommer vara ruggigt spända och det är ingenfördel på bortaplan.

Brynäs har inte vunnit på 13 matcher. Det måste vinna annars ser det mörkt ut i slutspelet. Vinner de har de chans att få möta ett sämre lag och de kan inte gå in i ett slutspel med 14 raka matcher utan vinst.
Det enda som betyder något är att du är där. kom igen stöd Djurgården
Algot2003

Inlägg av Algot2003 »

Spekulationer hit och dit vad andra lag gör och inte gör.

Nu har vi avgörandet i egna händer och låt oss utnjytta det istället ! Dessutom; har man inte över 55 matcher visat att man är ett slutspelslag har man förmodligen inte där att göra heller.

Krossa lhc !
spiik
Medlem: Ja, ständig medlem
Säsongskort: Ja

Re: ok

Inlägg av spiik »

micke_1891 skrev:Tänkte angående Modo och HV óch Brynäs så tror jag nog alla de lagen vill vinna sina matcher därför att:

Sista hemma matchen för både Modo och HV. Även fast lagen inte kör hyperseriöst så vill nog de avsluta serien med seger för hemmapubliken. Plus att både Skellefteå och Mora kommer vara ruggigt spända och det är ingenfördel på bortaplan.

Brynäs har inte vunnit på 13 matcher. Det måste vinna annars ser det mörkt ut i slutspelet. Vinner de har de chans att få möta ett sämre lag och de kan inte gå in i ett slutspel med 14 raka matcher utan vinst.
Det torde naturligtvis vara som du säger men jag tycker man har lärt sig att ingenting verkar stämma och definitivt får man ingen hjälp av dem man förväntar sig få det av.
Så åker vi ner och slår dem så är saken klar. It´s simple as that.
Blue Brigade Sthlm
Richard DIF Skåne

MIF - DIF 28/2-07

Inlägg av Richard DIF Skåne »

mårten skrev:FYFAN

GÖtt som fan med vinst men vi har tur dom sista 10

fan att det skall vara så nervigt
Var där och kollade igår - det var ett DIF som spelade för att vinna, bortaklackens ståplats var knökfull - vilket är sällsynt i Malmö och det var bra drag både på isen och läktaren.
M.a.o. en kampaseger - nu är det att ta med detta i bagaget men ej bli för stöddig för de 3p. ty det skilde bara ett mål.
Full fart framåt - håll tätt bakåt!
Gripen

Inlägg av Gripen »

Var också på plats igår ! Men på den bortasektion som jag befann mig på fanns det gått om utrymme kvar. Och DIF spelar alltid för att vinna men igår var det sjukt krampaktigt fram till noll två och efter deras ett två, alltså spelade vi nästan som vi ska i ca 1 period. Att klacken var bra ! ja om du menar malmös ? men ta bort trumman för i helvete.

VI KAN ALLA BÄTTRE !!! MYCKET BÄTTRE !!! och det ska vi visa hela jävla sverige imorgon. Det är inte 1000 fans som åker till linköping,,, det är 1000 jävla galningar som kommer skrika hem tre pinnar åt vårt kära DIF !
Användarvisningsbild
Static84

Inlägg av Static84 »

Sidney Crosby skrev:mms://mps-stream.hub.ip-only.se/CPLUS_MALM

så var streamen igår. Om det är samma adress nästa omgång så byter man bara ut "MALM" Mot "LINK"

Streamen nästa vecka kan vara mms://mps-stream.hub.ip-only.se/CPLUS_LINK. ;)
Nice :D
är det du som streamar?

är det schysst kvalite?
Skriv svar