Djurgården IF - Skellefteå AIK, 4/1 2007
Vilket jävla skämt att Jojje är bannad! Skandal för fan. Han vågade kritisera, om än i överkant, men det gillades tydligen inte.
Tyckte det var jäkligt kul att läsa hans inlägg. Dom var åtminstone välskrivna, och åsikterna var ofta hyfsat väl underbyggda. Sen att han skröt över pengarna och sin rikedom(och om man behöver ta till pengarna för att hävda sig, då är man illa ute) var ju bara pinsamt.
Tillbaks med Jojje!
Tyckte det var jäkligt kul att läsa hans inlägg. Dom var åtminstone välskrivna, och åsikterna var ofta hyfsat väl underbyggda. Sen att han skröt över pengarna och sin rikedom(och om man behöver ta till pengarna för att hävda sig, då är man illa ute) var ju bara pinsamt.
Tillbaks med Jojje!
VI ÄR GALNA O MENTALA! ÅÅÅH ÅÅÅH!
Känner taggningen genom kroppen. 2007 års bästa kväll (?) stundar.
Grabbarna på isen får bara inte svika oss nu. Ett ypperligt tillfälle att värva fler supportrar. Glöm inte att fixa plåt till Frölundamatchen heller, JK satsar enligt vad jag hört på en 600 man stor klack, det kan skapa ett ohyggligt drag i Hovet.
KOM IGEN DIF!
Känner taggningen genom kroppen. 2007 års bästa kväll (?) stundar.
Grabbarna på isen får bara inte svika oss nu. Ett ypperligt tillfälle att värva fler supportrar. Glöm inte att fixa plåt till Frölundamatchen heller, JK satsar enligt vad jag hört på en 600 man stor klack, det kan skapa ett ohyggligt drag i Hovet.
KOM IGEN DIF!
Slut upp så tidigt ni kan i kväll. Vi ska börja sjunga redan på uppvärmningen för att sedan bära spelarna genom hela matchen. DIF Hockey ska veta att vi står bakom dem och skoterraggarna ska få veta att de lever.
Glöm för allt i världen inte heller att införskaffa dig klackplåt till lördagens drabbning mot Frölunda.
Glöm för allt i världen inte heller att införskaffa dig klackplåt till lördagens drabbning mot Frölunda.
-
Remy Lebeau skrev:Nu är det inte långt kvar innan festen börjar! Ska bli ruskigt roligt.
Det är bara vinst som räknas, men de spelare som inte tänder till nu har inte i laget att göra. Synd på Sjögren dock, han hade behövts.
Förövrigt så kan jag berätta att Jojje blev bannad från forumet för ganska länge sen. Det var många som undrade vart han tog vägen, därför delar jag detta med de som vill veta.
Kanske lika bra att han är bannad, tror att han tycker det är lite pinsamt nu, jag menar, JK valde fel dag, fel motståndare, klacken blir ett fiasko, kommer inte i håg allt som var fel, men jag minns att han skulle minsann inte gå på denna match....
F.ö så vinnner DIF men 4-1 i kväll...
-
SAIKs lag:
I målet:
Dave Stathos (Andreas Hadelöv)
Backpar:
Per-Anton Lundström - Fredrik Lindgren
Richard Lintner - Kari Haakana
Libor Prochazka - Daniel Sondell
Forwards:
Pontus Petterström - Fredrik Krekula - Johan Ramstedt
Magnus Wernblom - Brett Harkins - Anders Söderberg