Ska du tälta utanför?#10 skrev:Yes box, på tisdag är jag på plats.BOMBOM BOUCHARD skrev:Ok, då lär du vara på plats på tisdag?#10 skrev:Håller med.(bor 4 mil därifrån)BOMBOM BOUCHARD skrev:Känns märkligt att känna så starkt för Luleå...men snälla vinn!
Men Luleå ser oinspirerat ut ikväll, publiken likaså. Tyvärr lär de väl tända till när de ser vårt klubbmärke.
SHL 2014-15
- Daniel942
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Re: SHL 2014-15
DIF!
Leksand är på gång nu. Det här kan sluta illa.
Nä jag skiter i det, men sticker dit onsdag till matchDaniel942 skrev:Ska du tälta utanför?#10 skrev:Yes box, på tisdag är jag på plats.BOMBOM BOUCHARD skrev:Ok, då lär du vara på plats på tisdag?#10 skrev:Håller med.(bor 4 mil därifrån)BOMBOM BOUCHARD skrev:Känns märkligt att känna så starkt för Luleå...men snälla vinn!
Men Luleå ser oinspirerat ut ikväll, publiken likaså. Tyvärr lär de väl tända till när de ser vårt klubbmärke.

Brynäs 2-0, då var de ikapp. Och Leksand kommer närmare och närmare kvittering.
Fuleå ska skämmas över kvällens insats. De spelar inte ens. De gör allt för att inte göra mål. Vidrigt.
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
kOM IHÅG ATT DET ÄR LULEÅ VI PRATAR OM.Magnutz skrev:Fuleå ska skämmas över kvällens insats. De spelar inte ens. De gör allt för att inte göra mål. Vidrigt.
Helt barockt. De (skotrarna) är skitdåliga på att dölja sitt totala ointresse. Abbotts är likgiltiga och bråkar inte - det är bevis nog. Ledin är också helt ointresserad av fulingar. Luleå har valt att ge Brynäs matchen. Jag menar det. Det syns så väl.#10 skrev:kOM IHÅG ATT DET ÄR LULEÅ VI PRATAR OM.Magnutz skrev:Fuleå ska skämmas över kvällens insats. De spelar inte ens. De gör allt för att inte göra mål. Vidrigt.
Vidrigt. Läggmatch. De spenderar 3x20 med att cirkulera runt och ta så lång tid på sig mot mål som möjligt. Ingen hetta, inget gurgel ingen vilja. De ger Brynolf segern. Fullständigt vidrigt.
Tillägg: Jag ogillar flertalet lag i shl så mycket att det nästan är fråna om jag tycker vi ska spela i liga där de befinner sig.
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Cehlin och Guter fan nu får ni ju lugna ner er, gör inte mål nu. DIF behöver all hjälp vi kan få.
- minalman
- Säsongskort: Ja
När Luleå inser att de hjälpt till att göra så att inga Luleåbor kan se SHL i Stockholm kommer de ångra sin bleka insats ikväll.
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
När vi summerar säsongen är det Modo o Lyxfällan som åker ur, vi hamnar 9a... jävligt enkelt och förbannat skönt att Kommunens IF åker ner där de hör hemma... dvs i skiten!
Nyckelmatch är dock vårt hemmamöte med dem som är kvar, om man någonsin snackar om 6p-match så är det fan denna!
Nyckelmatch är dock vårt hemmamöte med dem som är kvar, om man någonsin snackar om 6p-match så är det fan denna!
"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).
- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
Örebrooooooooooo
– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
Tack ÖREBRO!
Cehlin har ju helt klart koll på tabellen! Vilken kille! 

Tack Cehlin!!