Har något hot ens uppstått utanför plan eller är det styrelsen som anser att det finns en hotbild? Mig veterligen har ingenting hänt utanför plan? Styrelsen vill måla upp publiken som bovarna här, för att skifta fokus.seppuko skrev:Mjo men nu spelar ju denna lilla klick fans alla säkerhetsansvariga och belackare där ute rätt i händerna. Var det detta man ville uppnå?
DIF i Media
- Jim Morrison
Re: DIF i Media
Senast redigerad av Jim Morrison den 2012-04-04 11:53:08, redigerad totalt 1 gånger.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
- BaronVonDif
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Re: Re: DIF i Media
Det finns nog en "hotbild" men den är subjektiv, att nåt förbannat berusat fan drar iväg nåt mail med väl valda ord eller skriker ur sig nåt under match till nåt stackars offer i styrelsen eller på isen kan ju tas väldigt hårt av nån känslig men jag får inte intrycket att nån är förföljd eller att nån klottrat ner runt JJ's bostad eller dyl.Jim Morrison skrev:Har något hot ens uppstått utanför bild eller är det styrelsen som anser att det finns en hotbild? Mig veterligen har ingenting hänt utanför plan? Styrelsen vill måla upp publiken som bovarna här, för att skifta fokus.seppuko skrev:Mjo men nu spelar ju denna lilla klick fans alla säkerhetsansvariga och belackare där ute rätt i händerna. Var det detta man ville uppnå?
Ser det som ett tecken på att JJ är på väg bort, man vill maskera det med att han måste sluta pga av hotbilden och att han gör ett bra jobb, fult att vi blir syndabock.
Sent from my HTC Desire HD A9191 using Tapatalk
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail".Ralph Waldo Emerson
http://www.djurgardshjalpen.com/
http://www.djurgardshjalpen.com/
Men om det är så, så är det ju trist. Men än en gång, inte alla läser detta forum så ibland måste man se saker med ett nyktert och opartiskt öga, och med det ögat försöker jag se rätt ofta, det betyder inte att jag inte håller med er andra. Alla vill väl antagligen Djurgårdens bästa, och i det här fallet är vi på forumet i alla fall helt eniga om att delar av styrelsen bör lämna samt att Järlan bör avgå. Frågan är bara om sättet det visas från vår sida just nu får den genomslagskraft som vi i Djurgårdens bästa anser vara det bästa sättet. Jag anser inte det med mitt nyktra öga. Vill inte ha skriverier om oss fans, vill ha om Djurgårdens aktioner. Vill inte att våra fans ska ses på detta sätt, det finns andra lags fans som är bättre på sådant. Vi har haft en sån otrolig skjuts i positiv bemärkelse via media de senaste tre åren, och vore bedrövligt att rasera allt på detta sätt.Jim Morrison skrev:Har något hot ens uppstått utanför plan eller är det styrelsen som anser att det finns en hotbild? Mig veterligen har ingenting hänt utanför plan? Styrelsen vill måla upp publiken som bovarna här, för att skifta fokus.seppuko skrev:Mjo men nu spelar ju denna lilla klick fans alla säkerhetsansvariga och belackare där ute rätt i händerna. Var det detta man ville uppnå?
Men, vi har väl antagligen inga riktiga bevis för att hotbilden finns mer än något mail eller så, men någon har tagit den bedömningen så man får hoppas att den grundar sig i något. Om det är så att styrelsen spelar på det så är det skit, men jag väljer att i detta nu inte tro på det, utan att det finns ett otal väldigt frustrerade fans som antagligen gjort något dom inte borde ha gjort i nyktert tillstånd.
New blood joins this earth, and quickly he's subdued...
Jim Morrison skrev:Har något hot ens uppstått utanför plan eller är det styrelsen som anser att det finns en hotbild? Mig veterligen har ingenting hänt utanför plan? Styrelsen vill måla upp publiken som bovarna här, för att skifta fokus.seppuko skrev:Mjo men nu spelar ju denna lilla klick fans alla säkerhetsansvariga och belackare där ute rätt i händerna. Var det detta man ville uppnå?
Nej det är helt rätt inget har hänt, men hot kan framföras på många sätt tex via sms, mail eller telefon. och det gör ju inte saken mindre obehaglig.
Så det är säkert en ren säkerhetsåtgärd
Senast redigerad av janne08 den 2012-04-04 14:08:06, redigerad totalt 1 gånger.
Fimpen till 08-Hockey, livesändningen startar 16:30!
-
Den där artikeln är ett typexempel på sensationsjournalistik á la svensk slaskpress. Vad stod det? Att två personer hade angripit styrelsen? Jaha, men på vilket sätt? Eller menar man den supporterskara som skanderade avgå i korridorerna?
De hade redan bestämt sig för vad de skulle skriva, så enkelt är det. Verkligen höna av en fjäder.
De hade redan bestämt sig för vad de skulle skriva, så enkelt är det. Verkligen höna av en fjäder.
It's a good thing we won, because we were going to thrash the place if we didn't.
Niklas Wikegård till Fimpen: När jag säger att du ska vara på kuklängdsavstånd från motståndaren då menar jag inte Joaquin Gages utan din & det är VÄLDIGT nära.
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Precis de som folk tyckte var så "skönt" med honom när saker och ting gick skitbra 09/10.litto skrev:http://www.aftonbladet.se/sportbladet/h ... 4633954.ab
Bitter-Hardy. Fyfan vilken sur gubbe...
Expert.
Vadå bitter om någon du inte gillade ringde dig 10ggr om dagen och frågade samma saker skulle inte du bli less tillslut?litto skrev:http://www.aftonbladet.se/sportbladet/h ... 4633954.ab
Bitter-Hardy. Fyfan vilken sur gubbe...
"INGEN ABSOLUT INGEN farsa skriver en fråga på flashback och frågar vad en platta energidryck på willys kostar!! En pappa har pengar och en pappa köper inte en platta energidryck för LAN, han köper ÖL!!"-Mr.Mxyzptlk.
DIF i Media
"bröts samtalet eller la du på?"
"- jag la på..."
Tyckte intervjun var rätt skön, kanske är för att jag är så sjukt trött på svenska journalister.
"- jag la på..."
Tyckte intervjun var rätt skön, kanske är för att jag är så sjukt trött på svenska journalister.
2014-04-07, vad hände?
- Remy Lebeau
Tycker Hardy är fantastisk gentemot journalister.
Svensk journalistik är ett skämt, och det är klart att man förstår Hardy när han sannolikt redan fått samma frågor innan.
Hardy är osvensk med sin stil, synd att det alltid ska kritiseras bara. Fler borde tycka och säga vad dom egentligen vill/tänker.
Svensk journalistik är ett skämt, och det är klart att man förstår Hardy när han sannolikt redan fått samma frågor innan.
Hardy är osvensk med sin stil, synd att det alltid ska kritiseras bara. Fler borde tycka och säga vad dom egentligen vill/tänker.
"Jag älskar Sverige och Djurgården" - José Theodore
- Jack Daniel
Har alltid diggat Hardys stil. Vi kommer kanske aldrig exakt få reda på vad som gick fel denna säsong, men så många har lagt nästan allt ansvar på Hardy. Man försökte leta löjliga sanningar i hans "trötta" blick - som han alltid haft, haha. Sen när det visade sig att tränarbyte inte hjälpte då fortsatte samma personer gnata på Zabels orutin med seniorspelare och Challes bristande rutin av a-lagsansvar.
Hur kan man missa att denna katastrof antagligen beror på ett otroligt illa sammansatt lag som visat sig ha dålig stämning och grupperingar inom spelartruppen?
Tyvärr är jag säker på att vi hade grejat det med Hardy kvar vid skutan.
Hur kan man missa att denna katastrof antagligen beror på ett otroligt illa sammansatt lag som visat sig ha dålig stämning och grupperingar inom spelartruppen?
Tyvärr är jag säker på att vi hade grejat det med Hardy kvar vid skutan.
Haha, hur i helvete kunde den där intervjun bli en artikel? Den får ju stor plats på hemsidan och allt.
En reporter ringer upp Hardy Nilsson, han är ute på promenad och har ingen lust att prata. Vilket scoop!
En reporter ringer upp Hardy Nilsson, han är ute på promenad och har ingen lust att prata. Vilket scoop!

För övrigt anser jag att Solna bör förgöras.