"Ideen kommer från Sverige och det är först och främst mitt favorit lag Djurgården som innehar den bästa supporter dagen med nära 5000 skrikande fans. Den kallas för järnkaminernas dag."
"Her knuser Martin Strandfeldt hockeykølla til pinneved"
Är han klar? Vi har väl inte ens något konkret rykte.Rocky3000 skrev:Äntligen! Han är såå jävla välkommen!![]()
"Her knuser Martin Strandfeldt hockeykølla til pinneved"
Om ryktet stämmer så är det som sagt helt UNDERBART!SirDIFalot skrev:Är han klar? Vi har väl inte ens något konkret rykte.
He,he. Jeg tror det var i silly season 2011/12 jeg nevnte Strandfeldt her. Da ble det latterlig-gjort. Godt at dere har åpnet øynene selv om vi absolutt IKKE vil miste Martin i Stavanger!! For oss er han det Espen var hos dere x2. Ikke desto mindre vet jeg hvor mye DIF betyr for ham, og tror nok han drømmer om å avslutte karrieren der. Jeg har fulgt Get-ligaen i mange år, og vil påstå at Martin er og har vært i mange år den aller viktigste spilleren i ligaen. I Stavanger er han svært nær legendestatus. Den norske ligaen blir bedre og bedre, og de 2-3 beste lagene kunne nok hevdet seg bra i AS. Stavanger Oilers har vært i finalen 4 år på rad, og ble dobbelmester i 11/12. Leder i øyeblikket finaleserien mot Espen Knutsens Vålerenga 3-1. Torsdag blir vi mester igjen!!! Dersom dere sjekker litt med norske medier ser dere hovedgrunnen til denne suksessen: Martin Stranfeldt!!!Morwin skrev:Äh kolla espen hur bra han var så det finns massor zuccarelo med t.exjensa öhling skrev:Varför vill folk ha denne Strandfeldt? Norska ligan är ju ett skämt. Finns inget som säger att han skull färga i allsvenskan.
Känns väl inte som folk går bananas men Strandfeldt borde väl inte vara jättedyr. Han har dessutom producerat stabilt alla säsonger han gjort i allsvenskan!jensa öhling skrev:Man vet atmbt vi sjunkit lågt när folk går bananas över en spelare som Strandfeldt. Otroligt.
Då hoppas jag mer på Bofors Ken Andre Oli
Var tvungen att använda mig av google translatefrodeh skrev:He,he. Jeg tror det var i silly season 2011/12 jeg nevnte Strandfeldt her. Da ble det latterlig-gjort. Godt at dere har åpnet øynene selv om vi absolutt IKKE vil miste Martin i Stavanger!! For oss er han det Espen var hos dere x2. Ikke desto mindre vet jeg hvor mye DIF betyr for ham, og tror nok han drømmer om å avslutte karrieren der. Jeg har fulgt Get-ligaen i mange år, og vil påstå at Martin er og har vært i mange år den aller viktigste spilleren i ligaen. I Stavanger er han svært nær legendestatus. Den norske ligaen blir bedre og bedre, og de 2-3 beste lagene kunne nok hevdet seg bra i AS. Stavanger Oilers har vært i finalen 4 år på rad, og ble dobbelmester i 11/12. Leder i øyeblikket finaleserien mot Espen Knutsens Vålerenga 3-1. Torsdag blir vi mester igjen!!! Dersom dere sjekker litt med norske medier ser dere hovedgrunnen til denne suksessen: Martin Stranfeldt!!!Morwin skrev:Äh kolla espen hur bra han var så det finns massor zuccarelo med t.exjensa öhling skrev:Varför vill folk ha denne Strandfeldt? Norska ligan är ju ett skämt. Finns inget som säger att han skull färga i allsvenskan.
Nei, jeg ønsker slett ikke å bli kvitt ham, men jeg ønsker ham alt vel. Skulle det innebære at han blir Dif-spiller så godtar jeg det. Godt det er direktefly mellom Stavanger og Stockholm!
Jeg blir å ofte å finne på Hovet dersom så skjer.
Alexander skrev:Var tvungen att använda mig av google translatefrodeh skrev:He,he. Jeg tror det var i silly season 2011/12 jeg nevnte Strandfeldt her. Da ble det latterlig-gjort. Godt at dere har åpnet øynene selv om vi absolutt IKKE vil miste Martin i Stavanger!! For oss er han det Espen var hos dere x2. Ikke desto mindre vet jeg hvor mye DIF betyr for ham, og tror nok han drømmer om å avslutte karrieren der. Jeg har fulgt Get-ligaen i mange år, og vil påstå at Martin er og har vært i mange år den aller viktigste spilleren i ligaen. I Stavanger er han svært nær legendestatus. Den norske ligaen blir bedre og bedre, og de 2-3 beste lagene kunne nok hevdet seg bra i AS. Stavanger Oilers har vært i finalen 4 år på rad, og ble dobbelmester i 11/12. Leder i øyeblikket finaleserien mot Espen Knutsens Vålerenga 3-1. Torsdag blir vi mester igjen!!! Dersom dere sjekker litt med norske medier ser dere hovedgrunnen til denne suksessen: Martin Stranfeldt!!!Morwin skrev:Äh kolla espen hur bra han var så det finns massor zuccarelo med t.exjensa öhling skrev:Varför vill folk ha denne Strandfeldt? Norska ligan är ju ett skämt. Finns inget som säger att han skull färga i allsvenskan.
Nei, jeg ønsker slett ikke å bli kvitt ham, men jeg ønsker ham alt vel. Skulle det innebære at han blir Dif-spiller så godtar jeg det. Godt det er direktefly mellom Stavanger og Stockholm!
Jeg blir å ofte å finne på Hovet dersom så skjer., men om man bedömer endast utifrån det du talar om så verkar han vara minst sagt en kanonvärvning, oavsett vad folk här säger att den norska ligan håller för nivå.
Är det då VM i "mest dill i maten" går av stapeln?frodeh skrev:Alexander skrev:Var tvungen att använda mig av google translatefrodeh skrev:He,he. Jeg tror det var i silly season 2011/12 jeg nevnte Strandfeldt her. Da ble det latterlig-gjort. Godt at dere har åpnet øynene selv om vi absolutt IKKE vil miste Martin i Stavanger!! For oss er han det Espen var hos dere x2. Ikke desto mindre vet jeg hvor mye DIF betyr for ham, og tror nok han drømmer om å avslutte karrieren der. Jeg har fulgt Get-ligaen i mange år, og vil påstå at Martin er og har vært i mange år den aller viktigste spilleren i ligaen. I Stavanger er han svært nær legendestatus. Den norske ligaen blir bedre og bedre, og de 2-3 beste lagene kunne nok hevdet seg bra i AS. Stavanger Oilers har vært i finalen 4 år på rad, og ble dobbelmester i 11/12. Leder i øyeblikket finaleserien mot Espen Knutsens Vålerenga 3-1. Torsdag blir vi mester igjen!!! Dersom dere sjekker litt med norske medier ser dere hovedgrunnen til denne suksessen: Martin Stranfeldt!!!Morwin skrev:Äh kolla espen hur bra han var så det finns massor zuccarelo med t.exjensa öhling skrev:Varför vill folk ha denne Strandfeldt? Norska ligan är ju ett skämt. Finns inget som säger att han skull färga i allsvenskan.
Jeg blir å ofte å finne på Hovet dersom så skjer., men om man bedömer endast utifrån det du talar om så verkar han vara minst sagt en kanonvärvning, oavsett vad folk här säger att den norska ligan håller för nivå.
i mai slår vi Sverige i VM
Det är ju bara Rocky som hetsar.jensa öhling skrev:Man vet atmbt vi sjunkit lågt när folk går bananas över en spelare som Strandfeldt. Otroligt.
Det är ju skillnad nu jämfört med för två säsonger sen... Nu håller vi knappt för norska ligan.frodeh skrev:He,he. Jeg tror det var i silly season 2011/12 jeg nevnte Strandfeldt her. Da ble det latterlig-gjort. Godt at dere har åpnet øynene selv om vi absolutt IKKE vil miste Martin i Stavanger!! For oss er han det Espen var hos dere x2. Ikke desto mindre vet jeg hvor mye DIF betyr for ham, og tror nok han drømmer om å avslutte karrieren der. Jeg har fulgt Get-ligaen i mange år, og vil påstå at Martin er og har vært i mange år den aller viktigste spilleren i ligaen. I Stavanger er han svært nær legendestatus. Den norske ligaen blir bedre og bedre, og de 2-3 beste lagene kunne nok hevdet seg bra i AS. Stavanger Oilers har vært i finalen 4 år på rad, og ble dobbelmester i 11/12. Leder i øyeblikket finaleserien mot Espen Knutsens Vålerenga 3-1. Torsdag blir vi mester igjen!!! Dersom dere sjekker litt med norske medier ser dere hovedgrunnen til denne suksessen: Martin Stranfeldt!!!Morwin skrev:Äh kolla espen hur bra han var så det finns massor zuccarelo med t.exjensa öhling skrev:Varför vill folk ha denne Strandfeldt? Norska ligan är ju ett skämt. Finns inget som säger att han skull färga i allsvenskan.
Jeg blir å ofte å finne på Hovet dersom så skjer.
Vi är ju så utsvultna på nyförvärv att vi t.o.m gått igång på Ignatovitch om han skrev på.jensa öhling skrev:Man vet atmbt vi sjunkit lågt när folk går bananas över en spelare som Strandfeldt. Otroligt.
En scout kan vara bra investering i ES men FBK får ju väldigt mycket tips om scouting om ny förmågor av gamla FBK spelare. Så vart är alla våra gamla hjältars tips, typ Sundin, Kenta..DIF borde investera i en ordentlig scout, visst vi kanske inte har ekonomiskt råd med det just nu, men det är en långvarig investering, att skicka en skicklig scout ut och kolla på potentiella spelare i typ Sverige, Finland, Norge, Tjeckien, Ryssland, USA och Canada. Resor, boende och lön kommer självklart kosta en hel del, men samtidigt kan en bra scout hitta riktigt bra spelare som kan hjälpa DIF upp i ES igen och som dessutom brinner för att själva hela tiden utvecklas och bli bättre!
Hur kan folk tycka att Sundin är "en gammal DIF-hjälte"? Han har åtskilliga gånger visat att han är ointresserad av DIFs öde.Savvis skrev:En scout kan vara bra investering i ES men FBK får ju väldigt mycket tips om scouting om ny förmågor av gamla FBK spelare. Så vart är alla våra gamla hjältars tips, typ Sundin, Kenta..DIF borde investera i en ordentlig scout, visst vi kanske inte har ekonomiskt råd med det just nu, men det är en långvarig investering, att skicka en skicklig scout ut och kolla på potentiella spelare i typ Sverige, Finland, Norge, Tjeckien, Ryssland, USA och Canada. Resor, boende och lön kommer självklart kosta en hel del, men samtidigt kan en bra scout hitta riktigt bra spelare som kan hjälpa DIF upp i ES igen och som dessutom brinner för att själva hela tiden utvecklas och bli bättre!