Skadetråden
- OptimusPrime
Re: Skadetråden
Hoppas verkligen inte att Tellans skada är allvarlig. Usch!
Fick såna deja vu-vibbar i samband med händelsen igår och tänkte tillbaks på när Tellan fick pannbenet krossat
http://wwwc.aftonbladet.se/sport/9811/20/mikael.html
Krya på dig Tellan!
Fick såna deja vu-vibbar i samband med händelsen igår och tänkte tillbaks på när Tellan fick pannbenet krossat
http://wwwc.aftonbladet.se/sport/9811/20/mikael.html
Krya på dig Tellan!
- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
Tellqvist alltså borta i minst två matcher. Kunda inte träna idag. "Dag till dag".
Avskaffa tre mot tre.
Den prognosen ser jag som ett positivt tecken, med en parentes för djugårdens dag-till-dag bedömningars trovärdighet. Började stålsätta mig mentalt för resten av säsongen.Mattias_87 skrev:Tellqvist alltså borta i minst två matcher. Kunda inte träna idag. "Dag till dag".
Samma här, är försiktigt positiv och håller tummarna för att det inte blir en Fällström dag-till-dag utan att han är tillbaka om en vecka!Puckey skrev:Den prognosen ser jag som ett positivt tecken, med en parentes för djugårdens dag-till-dag bedömningars trovärdighet. Började stålsätta mig mentalt för resten av säsongen.Mattias_87 skrev:Tellqvist alltså borta i minst två matcher. Kunda inte träna idag. "Dag till dag".
"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).
Kroppens försvar vid smällar = stabilisera genom att spänna musklerna. Kan vara en vanlig nackspärr som han upplever, kan också vara mer.captcash skrev:Det som skrämmer mig lite med Tellan är att det ser ut som han inte kan vrida på huvudet alls efter smällen, går helt rak och fixerad precis som något tagit ordentligt med stryk i nack-området.
Please be ok, please be ok!
It's easier to be an asshole to words than to people
Fällström var ju också dag-till-dag i ett bra tag.. Jag räknar bort Tellan och ser hans återkomst som en bonus. Då slipper man bli besviken.
Ingen info alls om Tellan?
"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).
- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Thoresen har ont. Även om han varit riktigt bra på slutet tycker jag han hållit igen lite i det fysiska spelet. Såg hetare ut strax efter jul.
http://www.expressen.se/sport/hockey/sh ... n-fore-vm/
– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
- ALLTID DIF
BOMBOM BOUCHARD skrev:Thoresen har ont. Även om han varit riktigt bra på slutet tycker jag han hållit igen lite i det fysiska spelet. Såg hetare ut strax efter jul.
Väljer Djurgården före Norska landslaget Res en STOR staty av honom utanför Hovet !
- Think if...
- Kontakt:
Precis, en fot på vardera sidan om väg 73, kan ngn smed banka på Globen så att den ser ut som en säck också så är vi en bit på vägALLTID DIF skrev:
Väljer Djurgården före Norska landslaget Res en STOR staty av honom utanför Hovet !
Using Tapatalk
Det sistnämnda löser vi per automatik när vi torskar mot HV eller kaffe i semi under slutspelet.Think if... skrev:Precis, en fot på vardera sidan om väg 73, kan ngn smed banka på Globen så att den ser ut som en säck också så är vi en bit på väg
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
-
Kommentatorn på cmore sa i DIF vs fisk att tellan tränade med laget som vanligtcaptcash skrev:Ingen info alls om Tellan?
Skickat från min iPhone med Tapatalk
1891
Kommentatorn sade även att Figren var där med plocken när Mantas gjorde en räddning och att Lehtonen gjorde ett bra defensivt arbete i en situation när han egentligen precis hoppade in på isen och pucken var i vår zon. Virrigare karl får man leta efter.AlexanderDIF skrev:Kommentatorn på cmore sa i DIF vs fisk att tellan tränade med laget som vanligt
Men jag hoppas att du har rätt. Vi kommer behöva både Mantas och Tellan i ett slutspel.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
- -daniel-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Haha, får jag gissa på att Anders "Pucken" Fredriksson kommenterade? Han är obegripligt usel, säger just ordet "pucken" 5 gånger per mening, "Eriksson tar pucken, han blir av med pucken. Pucken går till Frölunda som tar pucken in i zon. Lundqvist kommer med pucken släpper pucken till Lash som tar pucken mot mål och räddning av FIGREN!".Praetori skrev:Kommentatorn sade även att Figren var där med plocken när Mantas gjorde en räddning och att Lehtonen gjorde ett bra defensivt arbete i en situation när han egentligen precis hoppade in på isen och pucken var i vår zon. Virrigare karl får man leta efter.AlexanderDIF skrev:Kommentatorn på cmore sa i DIF vs fisk att tellan tränade med laget som vanligt
Men jag hoppas att du har rätt. Vi kommer behöva både Mantas och Tellan i ett slutspel.
Sen som sagt blandar han ihop personer konstant. Usch vad dålig han är. Såg någon match för nån månad sen när han satt hela matchen och trodde Matt Anderson var Lundberg (9:a på slutet i tröjnumret...).
Haha, just det där med pucken har jag inte tänkt på men kommer definitivt göra nästa gång ^^
Bästa igår tycker jag var när Högström åkte på 2+2 och två fiskare på varsin 2:a. Således kvittning och 5 mot 5 men oj vad det ställde till det för Pucken som yrade om att vi skulle få PP. Tog väl 30 sek av 5-5 spel innan han insåg sitt misstag.
Bästa igår tycker jag var när Högström åkte på 2+2 och två fiskare på varsin 2:a. Således kvittning och 5 mot 5 men oj vad det ställde till det för Pucken som yrade om att vi skulle få PP. Tog väl 30 sek av 5-5 spel innan han insåg sitt misstag.