Frågetråden

Här diskuteras allt om Djurgården Hockey.
Skriv svar
Användarvisningsbild
SirDIFalot
Säsongskort: Ja

Re: Sv: Frågetråden

Inlägg av SirDIFalot »

David1891 skrev:Japp, av Mattson tror jag? Hörde inte vem det var, men förlängde direkt! Var tveksam om jag skulle svara när dolt nummer ringde, brukar oftast avstå att svara men tur att man gjorde det nu iaf. :)
Han sålde säkert ett säsongskort på Gnagets matcher åt dig!
Expert.
Stentuff
Medlem: Ja, vanlig medlem

Re: Frågetråden

Inlägg av Stentuff »

SirDIFalot skrev:Någon här som blivit uppringd än?
Ja, jag vart också uppringd, hörde dock inte heller ordentligt vem det var och ville inte ställa frågan riktigt. Förlängde också direkt. Hade aldrig tänkt något annat, men nu kom man till skott i alla fall, så det känns bra.

Tror det var Guter som ringde.
Användarvisningsbild
SirDIFalot

Inlägg av SirDIFalot »

Nu ringde Mattsson mig!
Expert.
Användarvisningsbild
-daniel-

Inlägg av -daniel- »

SirDIFalot skrev:Nu ringde Mattsson mig!
Får jag gissa på hur samtalet skulle låta om detta gjordes med ANTECKNINGSBLOCK:

ANTECKNINGSBLOCK:
- Anteckningsblock speaking.

Johan Mattson:
- Hej, mitt namn är Johan Mattsson och jag ringer från Djurgården Hockey. Vi vill tacka för ditt tidigare stöd och tänkte höra om du har lust att förlänga ditt säsongskort inför kommande säsong?

ANTECKNINGSBLOCK:
- Haha skämtar du eller? GNAGARSVIN! UT UR VÅR KLUBB!

Johan Mattsson:
- Ähum, va?

ANTECKNINGSBLOCK:
- JA! DU ÄR GNAGARSVIN, OCH DET VET DU OM!

Johan Mattsson:
- Du vet att vi idrottsmän är så professionella att vi gör allt för den klubb vi för stunden spelar för?

ANTECKNINGSBLOCK:
- YEAH RIGHT, DU HAR JU LIKSOM GILLAT SÅDANA DÄR FÄJSBOOKGRUPPER SOM HÅNAR DJURGÅRDEN OCH SÅNT DÄR ELAKT! BUHU!!!!

*CLICK*

:|
Användarvisningsbild
Godnoken

Inlägg av Godnoken »

Hahahah satt precis och tänkte på ett liknande scenario.. :lol: :lol:
Det finns ingen större Djurgårdare än Marcus Nilson - Wikegård
Användarvisningsbild
AdamPickard

Inlägg av AdamPickard »

Får inte nya spelare välja nya nummer? Alla som anslutit till laget senare än de som var från början av säsongen 12/13 har ju valt nummer som redan använts
Användarvisningsbild
Jepe

Frågetråden

Inlägg av Jepe »

AdamPickard skrev:Får inte nya spelare välja nya nummer? Alla som anslutit till laget senare än de som var från början av säsongen 12/13 har ju valt nummer som redan använts
61, 66, 83? Svårt dock att välja nått nummer som inte har använts.

Edit; läste fel, såg nu efter 12/13 antar du menar från denna säsong?
2014-04-07, vad hände?
Användarvisningsbild
AdamPickard

Inlägg av AdamPickard »

Jepe skrev:
AdamPickard skrev:Får inte nya spelare välja nya nummer? Alla som anslutit till laget senare än de som var från början av säsongen 12/13 har ju valt nummer som redan använts
61, 66, 83? Svårt dock att välja nått nummer som inte har använts.

Edit; läste fel, såg nu efter 12/13 antar du menar från denna säsong?
Ja exakt, alltså t.ex. Huddinge kedjan å alla andra "nya" har ju tagit redan befintliga nummer, får dom inte komma in å ta typ 99 osv?
Morwin
Medlem: Ja, ständig medlem

Inlägg av Morwin »

-daniel- skrev:
SirDIFalot skrev:Nu ringde Mattsson mig!
Får jag gissa på hur samtalet skulle låta om detta gjordes med ANTECKNINGSBLOCK:

ANTECKNINGSBLOCK:
- Anteckningsblock speaking.

Johan Mattson:
- Hej, mitt namn är Johan Mattsson och jag ringer från Djurgården Hockey. Vi vill tacka för ditt tidigare stöd och tänkte höra om du har lust att förlänga ditt säsongskort inför kommande säsong?

ANTECKNINGSBLOCK:
- Haha skämtar du eller? GNAGARSVIN! UT UR VÅR KLUBB!

Johan Mattsson:
- Ähum, va?

ANTECKNINGSBLOCK:
- JA! DU ÄR GNAGARSVIN, OCH DET VET DU OM!

Johan Mattsson:
- Du vet att vi idrottsmän är så professionella att vi gör allt för den klubb vi för stunden spelar för?

ANTECKNINGSBLOCK:
- YEAH RIGHT, DU HAR JU LIKSOM GILLAT SÅDANA DÄR FÄJSBOOKGRUPPER SOM HÅNAR DJURGÅRDEN OCH SÅNT DÄR ELAKT! BUHU!!!!

*CLICK*

:|
Haha bästa någonsin!!!
- Espen Knutsen våran gud - Djurgårdens IF Hockey, 1994–1998, 1999–00, 2004–05
Användarvisningsbild
emilin

Inlägg av emilin »

Hur många här inne kommer att befinna sig på Löparfest i Hammarbybacken 2013?
Det vore kanon om så många som möjligt här inne skulle vilja hjälpa till att sprida budskapet om detta event.
Även om man inte orkar vara med och tävla, så kan man ju sprida budskapet att så många som möjligt kommer närvara.
Användarvisningsbild
diftobbe89

Inlägg av diftobbe89 »

En fråga om reportaget från öppna träningen:

Spelaren med vit tröja som står jämte Ahlén vid autografskrivningen, någon junis eller vem är det? :roll:
Spela fult
Användarvisningsbild
Buford

Inlägg av Buford »

Ursäkta, men pga familjära omständigheter har jag inte hängt med. Hur såg träningen ut, vad tror ni om laget?
Användarvisningsbild
pulverapa

Inlägg av pulverapa »

.
Buford skrev:Ursäkta, men pga familjära omständigheter har jag inte hängt med. Hur såg träningen ut, vad tror ni om laget?
Träningen var runt 20 spelare som åkte runt och sköt lite puckar. Det kan bli fågel, det kan bli fisk.
Staten

Inlägg av Staten »

Vad har hänt med Sveriges mest aktiva hockeyforum (med reservation för att det inte är Sveriges mest aktiva hockeyforum)? Förra året var det en jäkla aktivitet inför säsongen med snack om kedjor och spelarnas mostrar och allt möjligt. Aktiviteten har gått ner 80% (har inga som helst belägg för den siffran) sedan samma tidpunkt förra året.

Kom igen nu, öka!
Användarvisningsbild
DIF_Soldier

Inlägg av DIF_Soldier »

Staten skrev:Vad har hänt med Sveriges mest aktiva hockeyforum (med reservation för att det inte är Sveriges mest aktiva hockeyforum)? Förra året var det en jäkla aktivitet inför säsongen med snack om kedjor och spelarnas mostrar och allt möjligt. Aktiviteten har gått ner 80% (har inga som helst belägg för den siffran) sedan samma tidpunkt förra året.

Kom igen nu, öka!
Det är simpelt. Det enda som har rört DIF Hockey den senaste tiden är två rykten om Nyman och Jocke som nu visat sig vara sanna. I övrigt är DIF ett vrak ekonomiskt vilket medför att hypen om heta nyförvärv tonas ned även för de mest blåögda.

Vad gäller laguppställning så är egentligen inte mycket att bråka om så här på förhand, även om jag bestämt tror att någon junior definitivt kommer peta någon - möjligtvis Sundberg, Heinerö eller Ljungh.

Alla har helt enkelt infunnit sig i att vänta och se. Mycket annat finns inte att göra.
Säg den glädje som varar
Skriv svar