Han sålde säkert ett säsongskort på Gnagets matcher åt dig!David1891 skrev:Japp, av Mattson tror jag? Hörde inte vem det var, men förlängde direkt! Var tveksam om jag skulle svara när dolt nummer ringde, brukar oftast avstå att svara men tur att man gjorde det nu iaf.
Frågetråden
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Re: Sv: Frågetråden
Expert.
Re: Frågetråden
Ja, jag vart också uppringd, hörde dock inte heller ordentligt vem det var och ville inte ställa frågan riktigt. Förlängde också direkt. Hade aldrig tänkt något annat, men nu kom man till skott i alla fall, så det känns bra.SirDIFalot skrev:Någon här som blivit uppringd än?
Tror det var Guter som ringde.
- SirDIFalot
- -daniel-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Får jag gissa på hur samtalet skulle låta om detta gjordes med ANTECKNINGSBLOCK:SirDIFalot skrev:Nu ringde Mattsson mig!
ANTECKNINGSBLOCK:
- Anteckningsblock speaking.
Johan Mattson:
- Hej, mitt namn är Johan Mattsson och jag ringer från Djurgården Hockey. Vi vill tacka för ditt tidigare stöd och tänkte höra om du har lust att förlänga ditt säsongskort inför kommande säsong?
ANTECKNINGSBLOCK:
- Haha skämtar du eller? GNAGARSVIN! UT UR VÅR KLUBB!
Johan Mattsson:
- Ähum, va?
ANTECKNINGSBLOCK:
- JA! DU ÄR GNAGARSVIN, OCH DET VET DU OM!
Johan Mattsson:
- Du vet att vi idrottsmän är så professionella att vi gör allt för den klubb vi för stunden spelar för?
ANTECKNINGSBLOCK:
- YEAH RIGHT, DU HAR JU LIKSOM GILLAT SÅDANA DÄR FÄJSBOOKGRUPPER SOM HÅNAR DJURGÅRDEN OCH SÅNT DÄR ELAKT! BUHU!!!!
*CLICK*

Hahahah satt precis och tänkte på ett liknande scenario..

Det finns ingen större Djurgårdare än Marcus Nilson - Wikegård
- AdamPickard
Får inte nya spelare välja nya nummer? Alla som anslutit till laget senare än de som var från början av säsongen 12/13 har ju valt nummer som redan använts
Frågetråden
61, 66, 83? Svårt dock att välja nått nummer som inte har använts.AdamPickard skrev:Får inte nya spelare välja nya nummer? Alla som anslutit till laget senare än de som var från början av säsongen 12/13 har ju valt nummer som redan använts
Edit; läste fel, såg nu efter 12/13 antar du menar från denna säsong?
2014-04-07, vad hände?
- AdamPickard
Ja exakt, alltså t.ex. Huddinge kedjan å alla andra "nya" har ju tagit redan befintliga nummer, får dom inte komma in å ta typ 99 osv?Jepe skrev:61, 66, 83? Svårt dock att välja nått nummer som inte har använts.AdamPickard skrev:Får inte nya spelare välja nya nummer? Alla som anslutit till laget senare än de som var från början av säsongen 12/13 har ju valt nummer som redan använts
Edit; läste fel, såg nu efter 12/13 antar du menar från denna säsong?
Haha bästa någonsin!!!-daniel- skrev:Får jag gissa på hur samtalet skulle låta om detta gjordes med ANTECKNINGSBLOCK:SirDIFalot skrev:Nu ringde Mattsson mig!
ANTECKNINGSBLOCK:
- Anteckningsblock speaking.
Johan Mattson:
- Hej, mitt namn är Johan Mattsson och jag ringer från Djurgården Hockey. Vi vill tacka för ditt tidigare stöd och tänkte höra om du har lust att förlänga ditt säsongskort inför kommande säsong?
ANTECKNINGSBLOCK:
- Haha skämtar du eller? GNAGARSVIN! UT UR VÅR KLUBB!
Johan Mattsson:
- Ähum, va?
ANTECKNINGSBLOCK:
- JA! DU ÄR GNAGARSVIN, OCH DET VET DU OM!
Johan Mattsson:
- Du vet att vi idrottsmän är så professionella att vi gör allt för den klubb vi för stunden spelar för?
ANTECKNINGSBLOCK:
- YEAH RIGHT, DU HAR JU LIKSOM GILLAT SÅDANA DÄR FÄJSBOOKGRUPPER SOM HÅNAR DJURGÅRDEN OCH SÅNT DÄR ELAKT! BUHU!!!!
*CLICK*
- Espen Knutsen våran gud - Djurgårdens IF Hockey, 1994–1998, 1999–00, 2004–05
Hur många här inne kommer att befinna sig på Löparfest i Hammarbybacken 2013?
Det vore kanon om så många som möjligt här inne skulle vilja hjälpa till att sprida budskapet om detta event.
Även om man inte orkar vara med och tävla, så kan man ju sprida budskapet att så många som möjligt kommer närvara.
Det vore kanon om så många som möjligt här inne skulle vilja hjälpa till att sprida budskapet om detta event.
Även om man inte orkar vara med och tävla, så kan man ju sprida budskapet att så många som möjligt kommer närvara.
- diftobbe89
En fråga om reportaget från öppna träningen:
Spelaren med vit tröja som står jämte Ahlén vid autografskrivningen, någon junis eller vem är det?
Spelaren med vit tröja som står jämte Ahlén vid autografskrivningen, någon junis eller vem är det?

Spela fult
Ursäkta, men pga familjära omständigheter har jag inte hängt med. Hur såg träningen ut, vad tror ni om laget?
.
Träningen var runt 20 spelare som åkte runt och sköt lite puckar. Det kan bli fågel, det kan bli fisk.Buford skrev:Ursäkta, men pga familjära omständigheter har jag inte hängt med. Hur såg träningen ut, vad tror ni om laget?
Vad har hänt med Sveriges mest aktiva hockeyforum (med reservation för att det inte är Sveriges mest aktiva hockeyforum)? Förra året var det en jäkla aktivitet inför säsongen med snack om kedjor och spelarnas mostrar och allt möjligt. Aktiviteten har gått ner 80% (har inga som helst belägg för den siffran) sedan samma tidpunkt förra året.
Kom igen nu, öka!
Kom igen nu, öka!
- DIF_Soldier
Det är simpelt. Det enda som har rört DIF Hockey den senaste tiden är två rykten om Nyman och Jocke som nu visat sig vara sanna. I övrigt är DIF ett vrak ekonomiskt vilket medför att hypen om heta nyförvärv tonas ned även för de mest blåögda.Staten skrev:Vad har hänt med Sveriges mest aktiva hockeyforum (med reservation för att det inte är Sveriges mest aktiva hockeyforum)? Förra året var det en jäkla aktivitet inför säsongen med snack om kedjor och spelarnas mostrar och allt möjligt. Aktiviteten har gått ner 80% (har inga som helst belägg för den siffran) sedan samma tidpunkt förra året.
Kom igen nu, öka!
Vad gäller laguppställning så är egentligen inte mycket att bråka om så här på förhand, även om jag bestämt tror att någon junior definitivt kommer peta någon - möjligtvis Sundberg, Heinerö eller Ljungh.
Alla har helt enkelt infunnit sig i att vänta och se. Mycket annat finns inte att göra.
Säg den glädje som varar