Ok, då vet jag. Bort med de två så fixar stureplanskillarna resten. ES nästa.DIF_Soldier skrev:I ett kollektiv smittar ett fåtals dåliga beteende av sig på övriga. Carlsson och Almtorps kassa commitment gjorde därmed säkerligen en hel del skada.BOMBOM BOUCHARD skrev:Åja, finns väl ett par till som inte gjorde sitt på isen om vi nu ska kasta skit på spelare.
Säsongen 2011/2012
- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Re: Säsongen 2011/2012
– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
De där Stureplans-lirarna är en annan femma. Nu snackar vi schpetz från SSK somo inte kan komma till match i tid.BOMBOM BOUCHARD skrev:Ok, då vet jag. Bort med de två så fixar stureplanskillarna resten. ES nästa.DIF_Soldier skrev:I ett kollektiv smittar ett fåtals dåliga beteende av sig på övriga. Carlsson och Almtorps kassa commitment gjorde därmed säkerligen en hel del skada.BOMBOM BOUCHARD skrev:Åja, finns väl ett par till som inte gjorde sitt på isen om vi nu ska kasta skit på spelare.

Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
Ok då.Magnutz skrev:De där Stureplans-lirarna är en annan femma. Nu snackar vi schpetz från SSK somo inte kan komma till match i tid.BOMBOM BOUCHARD skrev:Ok, då vet jag. Bort med de två så fixar stureplanskillarna resten. ES nästa.DIF_Soldier skrev:I ett kollektiv smittar ett fåtals dåliga beteende av sig på övriga. Carlsson och Almtorps kassa commitment gjorde därmed säkerligen en hel del skada.BOMBOM BOUCHARD skrev:Åja, finns väl ett par till som inte gjorde sitt på isen om vi nu ska kasta skit på spelare.
Bara det att jag tycker vi ska vara något försiktiga med att kritisera alla spelare, särskilt nyförvärv utifrån, flera veckor efter säsongen är slut.
DIF som förening behöver nog jobba på sin ödmjukhet. Vi lockar inte spelare som förr. DIF är inte längre önskeklubben för spelare utifrån.
Jag lovar att mycket av skiten som skrivs om spelarna når deras öron. Låt oss säga att vi framöver ska locka hit andra spelare som kanske varit lagkompisar med gamla DIF-spelare, tror inte det är allt för bra PR om dessa berättar om en massa dyngspridande supportrar.
Jag kan köpa att man under säsong och direkt efter en sådan här säsongsavslutning måste få skriva av sig. Tyvärr tycker jag alldeles för många fokuserar på personangrepp istället för på deras prestationer, det är där det blir fel.
Alla som följt laget i år vet att dessa två herrar inte gjorde någon lysande säsong, Carlsson var direkt dålig. Men jag är övertygad om att de kom till klubben och gjorde så gott de kunde.
Många faktorer som styr över hur en spelares säsong blir.
Din bensinhistoria var mest rolig att läsa.
Men det är när man börjar anklaga dem för att ha påverkat laget negativt det har gått för långt. Det är min åsikt.
Vi är inte störst och bäst längre, bara vackrast.

– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
Sv: Säsongen 2011/2012
Hehe, sant det du skriver. Håller med dig. Nog nu. Ett streck är struket.
Skickat från min HTC Sensation Z710e via Tapatalk 2
Skickat från min HTC Sensation Z710e via Tapatalk 2
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Säsongen 2011/2012
Läs på ALLA andra forum vad supportrar skriver. Vi är inte värst.BOMBOM BOUCHARD skrev:Ok då.Magnutz skrev:De där Stureplans-lirarna är en annan femma. Nu snackar vi schpetz från SSK somo inte kan komma till match i tid.BOMBOM BOUCHARD skrev:Ok, då vet jag. Bort med de två så fixar stureplanskillarna resten. ES nästa.DIF_Soldier skrev:I ett kollektiv smittar ett fåtals dåliga beteende av sig på övriga. Carlsson och Almtorps kassa commitment gjorde därmed säkerligen en hel del skada.BOMBOM BOUCHARD skrev:Åja, finns väl ett par till som inte gjorde sitt på isen om vi nu ska kasta skit på spelare.
Bara det att jag tycker vi ska vara något försiktiga med att kritisera alla spelare, särskilt nyförvärv utifrån, flera veckor efter säsongen är slut.
DIF som förening behöver nog jobba på sin ödmjukhet. Vi lockar inte spelare som förr. DIF är inte längre önskeklubben för spelare utifrån.
Jag lovar att mycket av skiten som skrivs om spelarna når deras öron. Låt oss säga att vi framöver ska locka hit andra spelare som kanske varit lagkompisar med gamla DIF-spelare, tror inte det är allt för bra PR om dessa berättar om en massa dyngspridande supportrar.
Jag kan köpa att man under säsong och direkt efter en sådan här säsongsavslutning måste få skriva av sig. Tyvärr tycker jag alldeles för många fokuserar på personangrepp istället för på deras prestationer, det är där det blir fel.
Alla som följt laget i år vet att dessa två herrar inte gjorde någon lysande säsong, Carlsson var direkt dålig. Men jag är övertygad om att de kom till klubben och gjorde så gott de kunde.
Många faktorer som styr över hur en spelares säsong blir.
Din bensinhistoria var mest rolig att läsa.
Men det är när man börjar anklaga dem för att ha påverkat laget negativt det har gått för långt. Det är min åsikt.
Vi är inte störst och bäst längre, bara vackrast.
Född till sportchef.
- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
Nej, det tänker jag inte göra.android skrev: Läs på ALLA andra forum vad supportrar skriver. Vi är inte värst.
Men det skrivs säkert en massa skit och påhopp där med. Inget att ta efter.
Oavsett vad behåller jag min åsikt.
Man kan försöka skilja på person och prestation.
Har säkert misslyckats själv med det ett par gånger, men min ambition är att fokusera på spelarnas förmåga och inte annat trams.
- SkönaDjurgårn
Ooops, fel på läsbrillorna! Och BomBom, sorry. Det var faktiskt meningen att försöka vara lite rolig med ett uns seriositet bakom bara. Jag missade göra en smiley dock. Klart det inte påverkat vår exitens i elitserien om de inte fått motorstopp.Magnutz skrev:Läs igen, det var till match.SkönaDjurgårn skrev:Typiskt att det bara var träning. Hade de fått soppatorsk till en enda match så hade vi kanske spelat kvar i elitserien...

Men visst, jag sticker inte under stol med att jag är mäkta besviken på båda två!