Strax under 2000 skulle jag tippa, innan seriestart låg den på runt 1700 läste jag någonstans.SirDIFalot skrev:Vet inte vad deras officiella antal sålda säsongskort är.mb81 skrev:Sålde de nån biljett utöver säsongsplåt isf?SirDIFalot skrev:Dock inte omöjligt att det är antalet sålda plåtar. Vilket är det man redovisar i hockeyn. Till skillnad från i fotbollen.-daniel- skrev:3603 på plats. Yeah right. Inte en jävla chans!
Hata aik
- -daniel-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Re: Hata aik
DIF sålde väl 1200 bara i klacken?-daniel- skrev:Strax under 2000 skulle jag tippa, innan seriestart låg den på runt 1700 läste jag någonstans.SirDIFalot skrev:Vet inte vad deras officiella antal sålda säsongskort är.mb81 skrev:Sålde de nån biljett utöver säsongsplåt isf?SirDIFalot skrev:Dock inte omöjligt att det är antalet sålda plåtar. Vilket är det man redovisar i hockeyn. Till skillnad från i fotbollen.-daniel- skrev:3603 på plats. Yeah right. Inte en jävla chans!

(Har missat hur många det blev totalt)
-
Träffade en tjejbekant på bussen idag som är råtta, hon pika såklart att Djurgården ligger i AS och då pikade jag tillbaka om 11:e plats och sämst publiksiffror...
Då började hon säga något om att detta är den bästa starten ajk har haft på 2år?!
"Vi är lite trögstartade"...
Sen skyllde hon såklart på fotbollen varför dem inte är o tittar på hockeyn...
Någon som vet om hon har rätt om att det är deras bästa start på 2år? tragiskt isf
Då började hon säga något om att detta är den bästa starten ajk har haft på 2år?!
"Vi är lite trögstartade"...
Sen skyllde hon såklart på fotbollen varför dem inte är o tittar på hockeyn...
Någon som vet om hon har rätt om att det är deras bästa start på 2år? tragiskt isf

"Som att vara nykär, vänta på nästa gång man träffas och sedan vara lycklig några minuter innan man börjar oroa sig för om man säger och gör rätt och sedan gå och längta efter nästa date utan att veta vem som skulle ringa." - minalman
Det kan väl ändå inte vara möjligt, även om de inte börjat direkt bra någon säsong sen de kom upp, varken sportsligt eller publikmässigt?medu82 skrev:Någon som vet om hon har rätt om att det är deras bästa start på 2år? tragiskt isf
Trögstartade? Om man med start menar de första 55 omgångarna då?
-
Ja det jag undrar också...Isabo skrev:Det kan väl ändå inte vara möjligt, även om de inte börjat direkt bra någon säsong sen de kom upp, varken sportsligt eller publikmässigt?medu82 skrev:Någon som vet om hon har rätt om att det är deras bästa start på 2år? tragiskt isf
Därför jag undrade om någon har koll på läget...
Haha ja fast iofs så tog dem sig till slutspelet förut till skillnad ifrån oss

"Som att vara nykär, vänta på nästa gång man träffas och sedan vara lycklig några minuter innan man börjar oroa sig för om man säger och gör rätt och sedan gå och längta efter nästa date utan att veta vem som skulle ringa." - minalman
-
Såg Gnaget - Frölunda förra veckan. Gnaget är helt under isen. Övertygad om att vi skulle vinna typ 7/10 matcher mot dom i nuläget.
Jo det gjorde man ju. Vi var tyvärr sämre än dem vilket är för djävligt bara det.medu82 skrev:Ja det jag undrar också...Isabo skrev:Det kan väl ändå inte vara möjligt, även om de inte börjat direkt bra någon säsong sen de kom upp, varken sportsligt eller publikmässigt?medu82 skrev:Någon som vet om hon har rätt om att det är deras bästa start på 2år? tragiskt isf
Därför jag undrade om någon har koll på läget...
Haha ja fast iofs så tog dem sig till slutspelet förut till skillnad ifrån oss
- -daniel-
Någon som har koll på morgondagens match i GLoben, Solna vägrade ju släppa biljetter till Leksand (mer än 150). Hur I HELVETE skall de lyckas sälja slut Globen till råttor har de tänkt sig...?
Eller är det förresten först nästa LIF-match för Aik som är i Globen?
EDIT: Ja, inte är det imorgon i vilket fall.
Eller är det förresten först nästa LIF-match för Aik som är i Globen?
EDIT: Ja, inte är det imorgon i vilket fall.
-
Har råttorna gett bort biljetter eller vad är det frågan om?
Under vapenhot.medu82 skrev:Har råttorna gett bort biljetter eller vad är det frågan om?
-
Isabo skrev:Under vapenhot.medu82 skrev:Har råttorna gett bort biljetter eller vad är det frågan om?
Haha

Dem ska väl "visa" att dem visst kan få mkt folk på hockeyn... (sen nästa match är de nere på 3500 igen ;D )
-
Skulle inte leksingarna bojkotta matchen?
Bortastå är tomt. De har istället migrerat till sittplats. Logik.medu82 skrev:Skulle inte leksingarna bojkotta matchen?
-
De är bönder... Vad ska man förvänta sig? =)Vikas skrev:Bortastå är tomt. De har istället migrerat till sittplats. Logik.medu82 skrev:Skulle inte leksingarna bojkotta matchen?