Tycker att man ska göra ett försök med Jesper Thörnberg. Riktigt snabb forward, skulle bli nyttigt i nästa säsongs trupp.
Dessutom kan han inte vara så dyr efter ha blivit utlånad till Troja och SSK de senaste säsongerna.
Niklas Wikegård till Fimpen: När jag säger att du ska vara på kuklängdsavstånd från motståndaren då menar jag inte Joaquin Gages utan din & det är VÄLDIGT nära.
Vet inte hur mycket man ska lyssna på vänners rykten. Men enligt min vän är Martin Strandfeldt så gott som klar, han säger att Challe och han har haft god kontakt att det båda är nära en lösning och Strandfeldt skriver på i veckan. Men detta tar jag som vilket rykte som helst. Eller är det någon mer som hört något om det här? Vad han fått ryktet ifrån sa han inte.
Mankan84 skrev:Vet inte hur mycket man ska lyssna på vänners rykten. Men enligt min vän är Martin Strandfeldt så gott som klar, han säger att Challe och han har haft god kontakt att det båda är nära en lösning och Strandfeldt skriver på i veckan. Men detta tar jag som vilket rykte som helst. Eller är det någon mer som hört något om det här? Vad han fått ryktet ifrån sa han inte.
Mankan84 skrev:Vet inte hur mycket man ska lyssna på vänners rykten. Men enligt min vän är Martin Strandfeldt så gott som klar, han säger att Challe och han har haft god kontakt att det båda är nära en lösning och Strandfeldt skriver på i veckan. Men detta tar jag som vilket rykte som helst. Eller är det någon mer som hört något om det här? Vad han fått ryktet ifrån sa han inte.
Det är såna här rykten tråden är till för =)
Det är sant Hade vart guld om ryktet blir sanning också.
Det är såna här rykten tråden är till för =)
Intressant spelare på pappret, har aldrig sett han.
Den optimala hockeyfrillan som man kan se på vissa bilder är mycket meriterande även den.
Hoppas verkligen det finns någon sanning i det där ryktet, verkar som vi varit inne på X antal gånger tidigare en intressant spelare. Har man kontinuerligt producerat så mycket poäng som han gjort under många år så bör det finnas potential att även göra det i en bättre liga. Knappast ES-klass på honom men hyfsat hög HA-klass? Förmodligen.
Morwin skrev:Tror hellre dock att jag sett Bröderna Donati faktiskt
Varför är folk fortfarande sugna på dom? De var intressant pga dubbelpassare. Nu när den regeln är slopad finns det väl "mer säkra kort" bland transatlanter på andra sidan pölen än såna som spelar i Norge.