Du ser han med nummer 10 på ryggen, Ragnarsson kallas han. Han var tvungen att lägga av och allting brast. Fyfan vad han är saknad.Mash skrev:
Vad fan hände...
Säsongen 2011/2012
Re: Säsongen 2011/2012
- BaronVonDif
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Har Hardy yttrat sig något om detta fiasko? Skulle vara kul att höra hans syn på det hela och vad han anser gick fel samt vad han anser om styrelsen och deras ansvar och om han hade gjort nåt annorlunda i kvalet. Nu är ju han tyvärr fåordig och mediaskygg så det lär vi inte få veta.
Sent from my HTC Desire HD A9191 using Tapatalk
Sent from my HTC Desire HD A9191 using Tapatalk
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail".Ralph Waldo Emerson
http://www.djurgardshjalpen.com/
http://www.djurgardshjalpen.com/
En bra fråga. Från final till allsvenskan på två sketna år. Vad fan hände...Mash skrev:
Vad fan hände...
Sörensen gör ett fantastiskt mål på egen hand då han trycker sig fram, dribblar av en leksing innan han sprätter upp pucken högt bakom Alsenfelt.
Verkligen, men vi har ju nästan samma spelarmaterial nu? Eller just det ja, då hade vi spelare som Ragnarsson, Krüger, Josefsson, Engqvist, en Mackan i formtopp, en Ölvestad med mer energi än någonsin, en kreativ Ottosson, en målfarlig Andreas Holmqvist och ett genombrott för Wesslau. Allra mest en inspirerad Hardy Nilsson!Berra skrev:En bra fråga. Från final till allsvenskan på två sketna år. Vad fan hände...Mash skrev:
Vad fan hände...
Säsongen 2011/2012
Måste varit DIFs säsong som Mayaindianerna hade förutspått gå under 2012. Slutet på en era....
So relax the rest of the world! You are safe for now... Suck it Hollywood!
2014-04-07, vad hände?
Säsongen 2011/2012
Snälla Hollywood gör en film om vår säsong.Jepe skrev:Måste varit DIFs säsong som Mayaindianerna hade förutspått gå under 2012. Slutet på en era....
Gollum kan spela Hardy!
Läste "Blogg pappans" intervju med Mattias Carlsson. Blev lite matt i kroppen..
Fråga:Berätta något roligt från säsongen som gått.
MattiasHaha lite pinsamt men jag och Almtorp samåkte till matcher och träningar. Sen var vi lite sena till en macth och det lös om tankmätaren på vår Skoda, så vi chansa att det skulle räcka för vi hann inte tanka.
Fråga:Gick det?
Mattias CarlssonNä, vi fick soppatorsk i söderledstunnel, haha blev lite sena.
Där har vi seriösa grabbar.
MattiasHaha lite pinsamt men jag och Almtorp samåkte till matcher och träningar. Sen var vi lite sena till en macth och det lös om tankmätaren på vår Skoda, så vi chansa att det skulle räcka för vi hann inte tanka.

Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Fyfan..Magnutz skrev:Läste "Blogg pappans" intervju med Mattias Carlsson. Blev lite matt i kroppen..
Fast det märktes ju på isen hur seriösa de var också, hoppas vi slipper dem nu nästa säsong. Är grymt rädd för att de kommer få stanna kvar. x.x
Alltid Oavsett.
Vilken jävla idiot! Man ska aldrig värva spelare från SSK, vilka vinnar skallar!
Men deras kontrakt måste ju vara rivna som allas andra? Man blir ju mörkrädd om man måste se skiten i ett år till!!
Men deras kontrakt måste ju vara rivna som allas andra? Man blir ju mörkrädd om man måste se skiten i ett år till!!
Jag förväntar mig mer. Mycket mer. En sån enkel sak som att vara "professionell nog" att komma i tid till träningar/matcher känns.. som att det ska funka. Utan ett enda hick-up. Det är 1.0 på riktigt. Elit är elit.
Nu hoppas jag att vi inte har kvar dessa två i truppen inför säsongen som kommer. De är inte Elit-material.
Nu hoppas jag att vi inte har kvar dessa två i truppen inför säsongen som kommer. De är inte Elit-material.
- SkönaDjurgårn
Typiskt att det bara var träning. Hade de fått soppatorsk till en enda match så hade vi kanske spelat kvar i elitserien...
Läs igen, det var till match.SkönaDjurgårn skrev:Typiskt att det bara var träning. Hade de fått soppatorsk till en enda match så hade vi kanske spelat kvar i elitserien...

- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
Åja, finns väl ett par till som inte gjorde sitt på isen om vi nu ska kasta skit på spelare.
– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
Sv: Re: Säsongen 2011/2012
Äsch, klarar man inte av att ta sig till match på ett ok sätt ska man ha en duglig uppsträckning, också radioaktivt, i efterskott så att säga.BOMBOM BOUCHARD skrev:Åja, finns väl ett par till som inte gjorde sitt på isen om vi nu ska kasta skit på spelare.
Skickat från min HTC Sensation Z710e via Tapatalk 2
- DIF_Soldier
I ett kollektiv smittar ett fåtals dåliga beteende av sig på övriga. Carlsson och Almtorps kassa commitment gjorde därmed säkerligen en hel del skada.BOMBOM BOUCHARD skrev:Åja, finns väl ett par till som inte gjorde sitt på isen om vi nu ska kasta skit på spelare.
Säg den glädje som varar