Silly season 2007/08 - nyförvärv, förluster och lagbygget

Här diskuteras allt om Djurgården Hockey.
Skriv svar
pekka21
Medlem: Ja, vanlig medlem

Inlägg av pekka21 »

stolpskott skrev:
Boråsaren skrev:Tror att Liv kommer vara förstemålvakt, eller så gör de som DIF förra året, skapar total oreda om vem som ska stå.

Liv kommer trivas mycket bättre i Jönköping tror jag.

Förövrigt, vad har detta med DIF att göra?
Det händer inte så mycket just nu. Så därför kan det hända att denna tråden kommer in på lite andra saker.
Så om jag har fattat dig rätt så kan man diskutera andra saker än DIF i den här tråden när det inte händer så mycket, eller?
"Det känns skitkul. Det finns inget roligare lag att spela i än Djurgården. Jag är Djurgårdare sedan födseln." - Sagt av Niklas Andersson
Pepp91

Inlägg av Pepp91 »

Bara ja som tycker att det börjar bli lite underlig stämning härinne? Kom igen nu grabbar och tjejer, sluta leta bråk och konflikter nu :) .
En annan sak, kommer man vänta med värvningar tills den nya sportchefen kommit på plats, eller kan man hoppas på något tillskott inom 2-3 veckor redan? :roll:
Användarvisningsbild
DIF_Soldier

Inlägg av DIF_Soldier »

pekka21 skrev:
stolpskott skrev:
Boråsaren skrev:Tror att Liv kommer vara förstemålvakt, eller så gör de som DIF förra året, skapar total oreda om vem som ska stå.

Liv kommer trivas mycket bättre i Jönköping tror jag.

Förövrigt, vad har detta med DIF att göra?
Det händer inte så mycket just nu. Så därför kan det hända att denna tråden kommer in på lite andra saker.
Så om jag har fattat dig rätt så kan man diskutera andra saker än DIF i den här tråden när det inte händer så mycket, eller?
Det tycker inte jag man bör göra. Ändra gärna din signatur till "Det är bättre att skjuta löst på mål än hårt utanför" Det är nämligen så det ska vara.
Säg den glädje som varar
pekka21

Inlägg av pekka21 »

DIF_Soldier skrev: Det tycker inte jag man bör göra. Ändra gärna din signatur till "Det är bättre att skjuta löst på mål än hårt utanför" Det är nämligen så det ska vara.
Varför ändra något som kungen Rolle Stoltz har sagt.
"Det känns skitkul. Det finns inget roligare lag att spela i än Djurgården. Jag är Djurgårdare sedan födseln." - Sagt av Niklas Andersson
Användarvisningsbild
Höken

Inlägg av Höken »

Någon som hört något om vad Dick Tärnström har valt för lag till nästa säsong??
Gäst

Inlägg av Gäst »

Verkar vara 50/50 angående suddens klubbadress nästa säsong
Allt enligt Håkan Södergren
Berra

Inlägg av Berra »

Vad pratade Södergren om. Ett kontraktsförslag som skulle göra sudden till ES bäst betalda spelare. 50% att han nappar och kommer hem. Sudden+ 17 matcher i Hovet skulle nog verkligen kunna skapa tryck i Stockholmshockeyn igen. :D
Senast redigerad av Berra den 2007-05-13 20:04:18, redigerad totalt 1 gånger.
Användarvisningsbild
DIF_Soldier

Inlägg av DIF_Soldier »

pekka21 skrev:
DIF_Soldier skrev: Det tycker inte jag man bör göra. Ändra gärna din signatur till "Det är bättre att skjuta löst på mål än hårt utanför" Det är nämligen så det ska vara.
Varför ändra något som kungen Rolle Stoltz har sagt.
Han sa väl tvärtom? Löst på mål än hårt utanför. Du har skrivit hårt på mål än löst utanför.
Säg den glädje som varar
Användarvisningsbild
DIF_Soldier

Re: Ja vad

Inlägg av DIF_Soldier »

Berra skrev:pratade Södergren om. Ett kontraktsförslag som skulle göra sudden till ES bäst betalda spelare. 50% att han nappar och kommer hem. Sudden+ 17 matcher i Hovet skulle nog verkligen kunna skapa tryck i Stockholmshockeyn igen.
Hörde det också precis. Han såg rätt nöjd ut när han sa det, Håkan. :D
Vi får hoppas, bröder. Vi får hoppas...
Säg den glädje som varar
darthchubby

Inlägg av darthchubby »

SJUNG MED MIG HEM MED SUDDEN HEM MED SUDDEN! :)
Användarvisningsbild
Doyle
Säsongskort: Ja

Inlägg av Doyle »

Säg att det är SANT, BRING SUNDIN HOME :D
stolpskott

Inlägg av stolpskott »

Hey?!

Om han väljer till bäst betalt, kan vi få hem honom då?:S

Jag kan ha missuppfattat ;D
jensa öhling

Inlägg av jensa öhling »

Vad Håkan än sa - har inte sett det - tror jag inte det minsta på att Sudden är på väg hem. Sudden har ju själv tidigare sagt att det är inte är troligt att det någonsin blir spel i Elitserien och Suddens agent Claes Elefalk har ju bara skrattat åt de senaste uppgifterna att DIF ens skulle vara aktuellt.

Dröm ni som kan. Tyvärr är jag för tråkig och realaistisk för att ens kunna det. Sudden ser vi aldrig mer i DIF. Även om jag av hela mitt hjärta hoppas jag har fel.
stolpskott

Inlägg av stolpskott »

jensa öhling skrev:Vad Håkan än sa - har inte sett det - tror jag inte det minsta på att Sudden är på väg hem. Sudden har ju själv tidigare sagt att det är inte är troligt att det någonsin blir spel i Elitserien och Suddens agent Claes Elefalk har ju bara skrattat åt de senaste uppgifterna att DIF ens skulle vara aktuellt.

Dröm ni som kan. Tyvärr är jag för tråkig och realaistisk för att ens kunna det. Sudden ser vi aldrig mer i DIF. Även om jag av hela mitt hjärta hoppas jag har fel.

Menar du den senaste Artiklen?
Den var falsk. Han hade ju inte ens skrivit på för Toronto, som det stog.
Men vad vet jag...
Användarvisningsbild
Doyle
Säsongskort: Ja

Inlägg av Doyle »

Tror faktiskt det kan stämma, "stockholmshockeyn behöver en fixstjärna, kosta vad det kosta vill, ni som tvivlar, snart har vi svaret... :twisted:
Skriv svar