Frågetråden

Här diskuteras allt om Djurgården Hockey.
Skriv svar
Användarvisningsbild
18DIF91
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja

Re: Frågetråden

Inlägg av 18DIF91 »

seppuko skrev:Jag tror det är på grund av att kontrakten är så otroligt röriga på de flesta spelarna, så man saknar en övergripande koll :)

Kan ju vara att man var för naiv vid kontraktsskrivandet och lade in klausuler till höger och vänster för att man var säker på att gå upp. Hoppas inte på detta dock.

Tja, eller så kan det vara att om man gick ut med hur klausuler och kontrakt såg ut så skulle man kunna se hur våldtagen klubben i sig blev av kontrakt som enbart ger fördelar för spelarna. Eller t.ex total avsaknad av krav mot spelare och dylikt.
Alltid Oavsett.
Användarvisningsbild
BaronVonDif

Sv: Re: Frågetråden

Inlägg av BaronVonDif »

18DIF91 skrev:
seppuko skrev:Jag tror det är på grund av att kontrakten är så otroligt röriga på de flesta spelarna, så man saknar en övergripande koll :)

Kan ju vara att man var för naiv vid kontraktsskrivandet och lade in klausuler till höger och vänster för att man var säker på att gå upp. Hoppas inte på detta dock.

Tja, eller så kan det vara att om man gick ut med hur klausuler och kontrakt såg ut så skulle man kunna se hur våldtagen klubben i sig blev av kontrakt som enbart ger fördelar för spelarna. Eller t.ex total avsaknad av krav mot spelare och dylikt.
En out-klausul innebär garanterat nån form av ekonomisk kompensation för DIF, antingen från spelaren själv eller klubben han går till.
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail".Ralph Waldo Emerson
http://www.djurgardshjalpen.com/
Användarvisningsbild
pulverapa

Inlägg av pulverapa »

Jag håller på att bli helt jävla galen. Jag har en Galaxy S2 och sedan jag installerade om den så är jag inte inloggad på facebook när jag besöker aftonbladet.se. För mig är det katastrof eftersom jag då inte kan blocka DANIEL HELLBERG från kommentatorsfältet. Så sjukt jävla jobbig människa. Hjälp mig, vad ska jag göra?
Användarvisningsbild
JohanPez

Frågetråden

Inlägg av JohanPez »

pulverapa skrev:Jag håller på att bli helt jävla galen. Jag har en Galaxy S2 och sedan jag installerade om den så är jag inte inloggad på facebook när jag besöker aftonbladet.se. För mig är det katastrof eftersom jag då inte kan blocka DANIEL HELLBERG från kommentatorsfältet. Så sjukt jävla jobbig människa. Hjälp mig, vad ska jag göra?
Sluta läs kommentarsfältet på Aftonbladet, den vägen leder aldrig till något gott.
Användarvisningsbild
pulverapa

Inlägg av pulverapa »

JohanPez skrev:
pulverapa skrev:Jag håller på att bli helt jävla galen. Jag har en Galaxy S2 och sedan jag installerade om den så är jag inte inloggad på facebook när jag besöker aftonbladet.se. För mig är det katastrof eftersom jag då inte kan blocka DANIEL HELLBERG från kommentatorsfältet. Så sjukt jävla jobbig människa. Hjälp mig, vad ska jag göra?
Sluta läs kommentarsfältet på Aftonbladet, den vägen leder aldrig till något gott.
Alltså, tomten skriver i varenda jävla artikel om DIF och han skriver bara självklarheter. Jag spyr på honom.
Användarvisningsbild
David1891

Inlägg av David1891 »

pulverapa skrev:
JohanPez skrev:
Alltså, tomten skriver i varenda jävla artikel om DIF och han skriver bara självklarheter. Jag spyr på honom.
HAHA det bästa är att ha försöker promota sin FB sida där också, typ "Alla Djurgårdare in och gilla denna sida på facebook, ett måste om du håller på DIF!". Killen är ju likehunter #1.
Man föds som Djurgårdare, allt annat är förlossningsskador!
Användarvisningsbild
pulverapa

Inlägg av pulverapa »

Jag trycker på "logga in på facebook" men det händer absolut ingenting. Någon som har koll? :(
Användarvisningsbild
seppuko
Kontakt:

Frågetråden

Inlägg av seppuko »

Skaffa iphone.
New blood joins this earth, and quickly he's subdued...
Användarvisningsbild
Sjöwall

Inlägg av Sjöwall »

Jag ska hjälpa dig flasha om telefonen till en bättre ROM än stock.
Användarvisningsbild
18DIF91

Inlägg av 18DIF91 »

pulverapa skrev:Jag trycker på "logga in på facebook" men det händer absolut ingenting. Någon som har koll? :(
http://forum.xda-developers.com/showthr ... ?t=1677092
Alltid Oavsett.
Användarvisningsbild
Alexander

Inlägg av Alexander »

Haha vilka problem du tvingas leva med.
Användarvisningsbild
pulverapa

Inlägg av pulverapa »

18DIF91 skrev:
pulverapa skrev:Jag trycker på "logga in på facebook" men det händer absolut ingenting. Någon som har koll? :(
http://forum.xda-developers.com/showthr ... ?t=1677092
Och hur hjälper ett toolkit mitt problem att bli av med Daniel Hellberg?
Användarvisningsbild
JohanPez

Frågetråden

Inlägg av JohanPez »

Tvångsavsluta och testa igen?
Finns det uppdateringar till din webläsare?
Är inte så bekant med androidlurar men vi kan ses vid gullmarsplan någon dag så kan vi säkert lösa det.
Användarvisningsbild
pulverapa

Inlägg av pulverapa »

JohanPez skrev:Tvångsavsluta och testa igen?
Finns det uppdateringar till din webläsare?
Är inte så bekant med androidlurar men vi kan ses vid gullmarsplan någon dag så kan vi säkert lösa det.
Fredag över en öl på greken?
Användarvisningsbild
Tessan
Medlem: Ja, ständig medlem

Frågetråden

Inlägg av Tessan »

Stackars Pulver! :-)
Skriv svar