SHL 2014-15
Re: SHL 2014-15
Åh vad gött, varje match som spelas när alla i bottbottenträsket förlorar är en match närmre säkrat kontrakt. Och Modo skjuter in sig i kampen igen, men de ska väl vara för långt efter för att ta sig ikapp oss, eller?!
Det börjar faktiskt kännas som om faktiskt skulle kunna gå vägen trots usel form. Leksand ska vinna 3 av 7 matcher om Dif skulle förlora resten då Dif har bättre målskillnad, tror ändå Dif spelar in minst 4 pinnar på dom sista 7, vilket skulle innebära att Lyxfällan ska vinna 4 plus en oavgjod match för att gå om. Känns faktiskt som om det är övermäktigt för Lyxfällan. men man sitter fortfarande med defibrillatorn i handen varje match och omgång.
- Lee Harvey Oswald
BIF ser pigga ut, Leksand måste ju vara på väg ur sin svacka nu och Modo är i högform 

-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Pessimist som jag är räknar jag med 0 poäng resterande matcher och att Leksand kommer ifatt vår målskillnad. Så 7 poäng eller mer får dom inte ta!ken1968 skrev:Det börjar faktiskt kännas som om faktiskt skulle kunna gå vägen trots usel form. Leksand ska vinna 3 av 7 matcher om Dif skulle förlora resten då Dif har bättre målskillnad, tror ändå Dif spelar in minst 4 pinnar på dom sista 7, vilket skulle innebära att Lyxfällan ska vinna 4 plus en oavgjod match för att gå om. Känns faktiskt som om det är övermäktigt för Lyxfällan. men man sitter fortfarande med defibrillatorn i handen varje match och omgång.

Nån som hört nått om mötena som kaarel haft med olika supportrar ang mackan värvningen och missnöjet med detta?
Älskar att de kallar varandra för "ditt grankott" när topplocket har gått!Violator77 skrev:Ni som tycker det gnälls i våra matchtrådar, gå in och läs i Leksands ... Det är riktig mysläsning!
- minalman
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Klipp in ett kvitto här när du är klar med insättningen.Violator77 skrev:Kom igen nu! Skänker 1000 spänn till damlaget om det blir 0p till Lyxfällan och Brunäs!
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
Shit, har internet nått ut till ställen som leksand?.. jag som trodde de var helt bakom flötet men icke då... där ser man...Sainte skrev:Älskar att de kallar varandra för "ditt grankott" när topplocket har gått!Violator77 skrev:Ni som tycker det gnälls i våra matchtrådar, gå in och läs i Leksands ... Det är riktig mysläsning!
"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).
Hänt nåt nytt senaste tiden?Mattias_87 skrev:JK verkar nöjda iallafall. Undrar hur UCS ser på saken.
- SirDIFalot
Kaarel gör lite avbön på hemsidan och Adolfsson uttalar sig.mb81 skrev:Hänt nåt nytt senaste tiden?Mattias_87 skrev:JK verkar nöjda iallafall. Undrar hur UCS ser på saken.
Expert.
Tack. Kollar sällan hemsidan för nyheter.SirDIFalot skrev:Kaarel gör lite avbön på hemsidan och Adolfsson uttalar sig.mb81 skrev:Hänt nåt nytt senaste tiden?Mattias_87 skrev:JK verkar nöjda iallafall. Undrar hur UCS ser på saken.
Men vi ligger före alla dessa tre lag...Lee Harvey Oswald skrev:BIF ser pigga ut, Leksand måste ju vara på väg ur sin svacka nu och Modo är i högform
Donkels skrev:Men vi ligger före dessa tre lag...Lee Harvey Oswald skrev:BIF ser pigga ut, Leksand måste ju vara på väg ur sin svacka nu och Modo är i högform
För mig ser läget oförändrat ut när jag läser nyheten. Ser hellre ett uttalande direkt från JK samt UCS om dialogenSirDIFalot skrev:Kaarel gör lite avbön på hemsidan och Adolfsson uttalar sig.mb81 skrev:Hänt nåt nytt senaste tiden?Mattias_87 skrev:JK verkar nöjda iallafall. Undrar hur UCS ser på saken.