Silly-season 2014-15 ständigt uppdaterat i första inlägget
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Re: Silly-season 2014-15 ständigt uppdaterat i första inlägg
vad menar folk med "krav på vilken roll han ska ha"? man kan väl fan inte ha krav på att man ska få spela i en offensiv formation om det visar sig att man inte klarar av det?? fattar inte det där. förklara ngn...
- "Det finns bara två slags kvinnor här i världen. Kvinnor som alltid talar och kvinnor som aldrig tiger"
Re: Sv: Silly-season 2014-15 ständigt uppdaterat i första in
Krav och krav?Pogue Mahone skrev:vad menar folk med "krav på vilken roll han ska ha"? man kan väl fan inte ha krav på att man ska få spela i en offensiv formation om det visar sig att man inte klarar av det?? fattar inte det där. förklara ngn...
Jag har bara sett att han säger att han bryr sig om vilken roll han kommer få. Men inget om att han kräver! Eller förstod jag dig fel?
-
Tyckte jag läste att folk skrev det. my bad kanske. Men man får fan den rollen man förtjänar! Gör man något bra så får man fortsätta tills någon annan gör det bättre. Något annat kan man väl inte förvänta sig? eller...ciirree skrev:Krav och krav?Pogue Mahone skrev:vad menar folk med "krav på vilken roll han ska ha"? man kan väl fan inte ha krav på att man ska få spela i en offensiv formation om det visar sig att man inte klarar av det?? fattar inte det där. förklara ngn...
Jag har bara sett att han säger att han bryr sig om vilken roll han kommer få. Men inget om att han kräver! Eller förstod jag dig fel?
- "Det finns bara två slags kvinnor här i världen. Kvinnor som alltid talar och kvinnor som aldrig tiger"
På tal om annat: Solna gör sin första värvning - poängsprutan Marcus Jonsson
Undra vad folk skulle säga om vi värvade honom
Då skulle det bli reaktioner i still med andra världskrigets utbrott.Vikas skrev:På tal om annat: Solna gör sin första värvning - poängsprutan Marcus Jonsson
Varför undrar du? Vi är inte någon patetisk solnaförening som huserar i HA, vi kan ju ha högre krav än så?

Sörensen gör ett fantastiskt mål på egen hand då han trycker sig fram, dribblar av en leksing innan han sprätter upp pucken högt bakom Alsenfelt.
- diftobbe89
Snillen på difhockey. Ganska irrelevant med tanke på att han har styrkan i en annan del av hockeyn än just poäng.Vikas skrev:På tal om annat: Solna gör sin första värvning - poängsprutan Marcus Jonsson
Å andra sidan bryr jag mig föga, nu håller vi oss till DIF..
Spela fult
Jaja, vi vet alla vad rollspelare tillför i ett lag.diftobbe89 skrev: Snillen på difhockey. Ganska irrelevant med tanke på att han har styrkan i en annan del av hockeyn än just poäng.
Å andra sidan bryr jag mig föga, nu håller vi oss till DIF..
Var mer en pik till alla som fasar över att vi inte plockat in 5 stycken spetsspelare med 2p i snitt per match.
- SkönaDjurgårn
En stabil HA-klubb är väldigt intresserade av en av mina absoluta forwardsfavoriter som inte verkar få stanna hos oss. Känns förjävligt, ge honom NÅN roll bara. Fan.
Vem och vilken klubb?SkönaDjurgårn skrev:En stabil HA-klubb är väldigt intresserade av en av mina absoluta forwardsfavoriter som inte verkar få stanna hos oss. Känns förjävligt, ge honom NÅN roll bara. Fan.
Hur mycket kan John Hughes producera i SHL? Extremt bra statistik i Österrike där han till slut fick sparken pga disciplinära problem (festade natten innan match i slutspelet).
http://www.eliteprospects.com/player.php?player=11254
http://www.eliteprospects.com/player.php?player=11254
- Caeruleus_Sancti
Lördagsmorgon och det börjar kännas jobbigt nu då dagarna går utan vare sig förlängningar eller nyförvärv.
Satt och kikade på resan hem till shl inatt igen, kändes vemodigt att många av mina favoriter från förra året inte kommer finnas med nästa säsong..! Även om vissa kanske inte håller rent spelmässigt i shl kommer jag sakna deras personligheter och inställning! Och deras kärlek till oss supportrar
Skickat från min LG-D802 via Tapatalk
Satt och kikade på resan hem till shl inatt igen, kändes vemodigt att många av mina favoriter från förra året inte kommer finnas med nästa säsong..! Även om vissa kanske inte håller rent spelmässigt i shl kommer jag sakna deras personligheter och inställning! Och deras kärlek till oss supportrar
Skickat från min LG-D802 via Tapatalk

Djurgårdsbonde? Res med Järnkaminerna - Sektion Syd!
Brandman och sjv.instruktör, och djurgårn tills jag dör.
DIFGrafik.se - ditt vattenhål för Djurgårdsgrafik.
- minalman
Läste i en annan tråd att vi sålt 800 backar på en månad. Hur många har vi köpt? Deilert är ju en retur.
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
Börjar bli trångt på bänken...minalman skrev:Läste i en annan tråd att vi sålt 800 backar på en månad. Hur många har vi köpt? Deilert är ju en retur.
Måndag snart. Längtar. Första samlingen med truppen lär väl ge en ny nyhet så man slipper Sky(inter)view -.-
- Andy
Jag är lika frusterad som många andra över den synbara stiltjen. Jag kan dock garantera att det jobbas hårt i kulisserna både vad avser att få till en realistisk budget och att knyta upp bra spelare. Personligen tycker jag att det är bra och klokt att DIF arbetar igenom budgeten och inte "fläskar på" med pengar som inte finns.
I det läge föreningen befinner sig gäller det att vara försiktig med pengarna, bygga en bas för framtiden och värva smart. Kansliet och styrelsen arbetar stenhårt med allt detta. Vi kommer inte att ha den dyraste, mest stjärnspäckade eller "på pappret" starkaste truppen - det kan alla redan nu ställa sig in på. Jag tycker att Challe föra säsongen bevisade att han kan värva smart och bygga något starkt med begränsade resurser. Det är både förlängningar och värvningar på gång det kan vi vara säkra på.
I det läge föreningen befinner sig gäller det att vara försiktig med pengarna, bygga en bas för framtiden och värva smart. Kansliet och styrelsen arbetar stenhårt med allt detta. Vi kommer inte att ha den dyraste, mest stjärnspäckade eller "på pappret" starkaste truppen - det kan alla redan nu ställa sig in på. Jag tycker att Challe föra säsongen bevisade att han kan värva smart och bygga något starkt med begränsade resurser. Det är både förlängningar och värvningar på gång det kan vi vara säkra på.
"En Djurgårdare är aldrig nöjd, bara stolt" - Mika Zibanejad