Hata aik

Här diskuteras vi andra DIF-föreningar, övrig hockey och annan sport.
Skriv svar
Isabo
Säsongskort: Ja

Re: Hata aik

Inlägg av Isabo »

-daniel- skrev:I Fiendeland för ett möte. Mår lite dåligt i de här trakterna faktiskt, på fullaste allvar...
Jag jobbade ett stenkast från nuvarande Friends 2007-2010 (sista året kunde jag skymta bygget live från fönstret) och det underlättades inte av att nästan alla av mina arbetskamrater höll på gnaget, en höll dock på bajen så det fanns alltså en som hade det värre. Men jag blev verkligen stärkt i mitt supporterskap, om jag klarade det utan att bli det minsta omvänd så kommer jag aldrig att bli det! :)

Blir alltid så irriterad bara man är tvungen att köra igenom Solna en liten bit med supporterbussen även när man ska söderut.
Axel_K

Inlägg av Axel_K »

Äh, ändå bara kärringar i gnihet så alla är välkomna ju!
Användarvisningsbild
-daniel-
Medlem: Ja, vanlig medlem

Inlägg av -daniel- »

Isabo skrev:
-daniel- skrev:I Fiendeland för ett möte. Mår lite dåligt i de här trakterna faktiskt, på fullaste allvar...
Jag jobbade ett stenkast från nuvarande Friends 2007-2010 (sista året kunde jag skymta bygget live från fönstret) och det underlättades inte av att nästan alla av mina arbetskamrater höll på gnaget, en höll dock på bajen så det fanns alltså en som hade det värre.
Stackare.
Användarvisningsbild
Daniel942

Inlägg av Daniel942 »

Råttas.
DIF!
Metal Machine

Inlägg av Metal Machine »

För dåligt drag i den här tråden. Kom igen nu, boys! HATA AIK!
medu82

Inlägg av medu82 »

Stora frågan är om deras ladys night kommer dra mera än våran hyllningsmatch till Otto?
"Som att vara nykär, vänta på nästa gång man träffas och sedan vara lycklig några minuter innan man börjar oroa sig för om man säger och gör rätt och sedan gå och längta efter nästa date utan att veta vem som skulle ringa." - minalman
Användarvisningsbild
emilin

Inlägg av emilin »

medu82 skrev:Stora frågan är om deras ladys night kommer dra mera än våran hyllningsmatch till Otto?
Tror inte det när man har sett vilka de kommer att locka med. :lol:
Bild
medu82

Inlägg av medu82 »

emilin skrev:
medu82 skrev:Stora frågan är om deras ladys night kommer dra mera än våran hyllningsmatch till Otto?
Bild
HAHAHAH störtskön bild! =)
"Som att vara nykär, vänta på nästa gång man träffas och sedan vara lycklig några minuter innan man börjar oroa sig för om man säger och gör rätt och sedan gå och längta efter nästa date utan att veta vem som skulle ringa." - minalman
Metal Machine

Ja, Mjällby är iaf riktigt dåliga i dag. Mycket slarv och dåligt spel från deras sida.
Metal Machine

Metal Machine skrev:Ja, Mjällby är iaf riktigt dåliga i dag. Mycket slarv och dåligt spel från deras sida.
He he :)
Isabo

Inlägg av Isabo »

medu82 skrev:
emilin skrev:
Bild
HAHAHAH störtskön bild! =)
Aah, blev nästan blind vid åsynen av Fet-Nisse som brud...
medu82

Inlägg av medu82 »

Hahahha inte ens 5000 på deras jippo match idag... O inte många av dem damerna lär komma tillbaka efter denna utskåpning =)
Isabo

Inlägg av Isabo »

medu82 skrev:Hahahha inte ens 5000 på deras jippo match idag... O inte många av dem damerna lär komma tillbaka efter denna utskåpning =)
Haha, helt otroligt, de måste köra jippo utan att ens få över 5000...
De skyller säkert på att Mjällby-AIK var samtidigt och att den är viktigare.
Senast redigerad av Isabo den 2013-10-04 20:56:02, redigerad totalt 1 gånger.
Användarvisningsbild
ANTECKNINGSBLOCK

Inlägg av ANTECKNINGSBLOCK »

Jag må ha klankat ner ordentligt på det som händer på våra egna läktare (med all rätt) men jävlar vad uselt från aih:s sida.
Under 5k på en jippomatch där mer än hälften av publiken dessutom är inflyttade Luleå-bönder.
Metal Machine

På en fredagkväll dessutom. Men när man senare kollar resultatet förstår man varför. DIF skulle ta AIK i dag. Ojojoj, vilken motivation det hade varit på DIF, inget att förlora, samtidigt som AIK-spelarna skulle skita ner sig. Tänk firma Guter - Sörensen med sin speed och kreativitet. De hade åkt åttor runt gnagets skitbackar.

Men det är ju DIF-fansen som är medgångare...

Synd att Mjällby inte lyckades trycka dit kvitteringen också. Nära var det.
Skriv svar