-daniel- skrev:
Men frågan är hur man ser alla matcher...går det ens? Känns fruktansvärt pissigt att missa minst 50% av alla bortamatcher pga att det inte är någon TV-sändning. Antar det sänds mer matcher på Viaplay.se än vad det gör på Viasat kanalerna?
Viasat är inte dumma i huvudet. Det är en vinstdrivande verksamhet de sysslar med, klart som fan de kommer utnyttja Djurgården fullt ut nu. Folk vill se Djurgårn spela, så har det alltid varit och så kommer det alltid förbli.
Csports måste ju förlora en hel del av sina intäkter nu. Blir intressant att se hur de parerar förlorade intäkter. Förhöjda priser må tro?
-daniel- skrev:
Men frågan är hur man ser alla matcher...går det ens? Känns fruktansvärt pissigt att missa minst 50% av alla bortamatcher pga att det inte är någon TV-sändning. Antar det sänds mer matcher på Viaplay.se än vad det gör på Viasat kanalerna?
Viasat är inte dumma i huvudet. Det är en vinstdrivande verksamhet de sysslar med, klart som fan de kommer utnyttja Djurgården fullt ut nu. Folk vill se Djurgårn spela, så har det alltid varit och så kommer det alltid förbli.
Jo det lär bli så, och har redan varit inne på det.
Men det är fortfarande inte spikat att man kan se alla matcher...lär ju vara vissa som enbart sänds på viaplay.se och då skall man alltså inte kunna se de matcherna om man har ett vanligt Viasat abonnemang.
Nu kommer jag inte kunna se alla matcher ändå, eftersom JAG JOBBAR KVÄLL på onsdagar och ÄR UPPTAGEN på fredagar. Helvetes jävla Djurgården som förstör hela mitt liv. Satans skitjävlar.
Djurgårdsfansen på Kalkonlistan - TV4Sport
Djurgårdsfansens hot mot spelarna i klubben under veckan har hamnat i fokus under kvalserien i stället för det sportsliga. Och nu har också supportrarna tagit en plats på veckans Kanon och Kalkonlista i TV4Sport.
TV4 är pajas. Vi (inte jag då´rå annat en under derbyna och under kvalserien) har stöttat DIF Hockey hela säsongen på ett föredömligt sätt.
AIKs medgångare fyller Hovet nu.
Vi får kritik för att vi tappat tålamodet och reagerar... Seriöst! Vilka är mer genuina supportrar? Vi brinner för DIF-skölden. Gnaget består av glada kalasbönder och evenemangssupportrar.
Djurgårdsfansen på Kalkonlistan - TV4Sport
Djurgårdsfansens hot mot spelarna i klubben under veckan har hamnat i fokus under kvalserien i stället för det sportsliga. Och nu har också supportrarna tagit en plats på veckans Kanon och Kalkonlista i TV4Sport.
Enormt fånigt inlägg som knappt förtjänar att noteras. Det är tydligt att reportern mest är ute efter att verka vara intellektuell med sin idiotiska mössa och paralleller till irrelevanta relationsklyshor.
Laget har inte presterat, spelarna har inte visat tillräckligt engagemang och publiken är missnöjd. Något mer finns det inte att säga.
Låt mig gissa att han kommer vända det hela till en "huliganerna mot Föreningen" monolog. Alla som befinner sig i publiken på tisdag och skriker ut sitt missnöje mot styrelsen är nämligen huliganer.
Dessutom har ju han själv inte gjort ett endaste fel, och inte någon annan heller i ryggdunkarföreningen Djurgården Hockey. Vi har haft oflyt och otur, vi hade lika gärna kunna spelat finalspel i ES.
Föreningen har en plan för framtiden (men den får inte medlemmarna reda på inom en rimlig framtid, "haha suckers") och ekonomin är i balans. Djurgården skall ta sig tillbaka men det gäller först att bli av med huliganproblemet, då finns det en grund för att publiken hittar till Hovet även i Hockeyallsvenskan och det i sin tur skapar förutsättningar för en återkomst.
Edin skrev:Mats Larsson är med i Stockholm Idag på P4 Radio Stockholm i eftermiddag, så håll öronen vässade.
Se till att ha spypåse nära till hands.
Vilken tid börjar det?
Jag vet inte, programledaren sa bara att det kommer "senare i programmet". Det finns dock kvar i SRs ljudarkiv i flera veckor, så man kan alltid lyssna senare om man missar det.
Edin skrev:Mats Larsson är med i Stockholm Idag på P4 Radio Stockholm i eftermiddag, så håll öronen vässade.
Se till att ha spypåse nära till hands.
Vilken tid börjar det?
Jag vet inte, programledaren sa bara att det kommer "senare i programmet". Det finns dock kvar i SRs ljudarkiv i flera veckor, så man kan alltid lyssna senare om man missar det.
Tack, hörde nyss att det kommer snart. Så in och lyssna nu ni som kan och orkar.