Skadetråden
Re: Skadetråden
Sörensen har lämnat återbud för Channel One Cup pga. skada.
Någon som sitter med någon info?
Wikegårds järnkaminer
Robert Kimbys järnkaminer
Pga sjukdom var det väljsson skrev:Sörensen har lämnat återbud för Channel One Cup pga. skada.
Mest lättad över det - då slipper vi se honom bli manglad av ryssar.johan_80 skrev:Pga sjukdom var det väljsson skrev:Sörensen har lämnat återbud för Channel One Cup pga. skada.
Förhoppningsvis så kommer han igång ordentligt efter jul. Tänk er att ha två-tre producerande kedjor, 17-0 i varje match?[SMILING FACE WITH HEART-SHAPED EYES]
Skickat från min GT-I9505 via Tapatalk
Skickat från min GT-I9505 via Tapatalk
Skönt att Sörensen inte spelar i en Kalle Anka turnering.
Bättre att han är hemma och kan träna/vila som vanligt.
Bättre att han är hemma och kan träna/vila som vanligt.
http://www.hockeysverige.se/2015/12/14/ ... re-kronor/johan_80 skrev:Pga sjukdom var det väljsson skrev:Sörensen har lämnat återbud för Channel One Cup pga. skada.
Läste denna artikeln som säger skada, det har poppat upp ett par efter som istället säger sjukdom.
Hoppas på det sistnämnda
Wikegårds järnkaminer
Någon som vet något om Fällströms status?
Inte mer än vad som framgått av Säcken innan uppehållet, att han inte är i närheten av att kunna gå på is och att det inte går att sätta någon tidsram eftersom han brukar behöva lång rehabiliteringstid. Vi ska nog vara glada om han är tillbaks till början av slutspel/play in, men ställa in oss på att den här säsong mycket väl kan vara körd för hans del. Älskade vad jag såg av Fällström under försäsongen, känns sjukt trist att det här kan bli nådastöten för hans djurgårdskarriär.Mcjagger skrev:Någon som vet något om Fällströms status?
Nu kan det hända att jag svär i kyrkan, men är Fällström SÅ bra som han skrivits upp här de senaste månaderna?
För mig är det lite så att han dansade en försäsong men har jäkligt mycket mer att bevisa innan han kan beskrivas som så otroligt viktig för att vi ska ha ett fungerande anfallsspel.
Självklart önskar jag dock att han kommer tillbaka och kan vara den spelare som han visade delar av på försäsongen.
För mig är det lite så att han dansade en försäsong men har jäkligt mycket mer att bevisa innan han kan beskrivas som så otroligt viktig för att vi ska ha ett fungerande anfallsspel.
Självklart önskar jag dock att han kommer tillbaka och kan vara den spelare som han visade delar av på försäsongen.
Det är inte bara att han varit en pålitlig målskytt förra säsongen och vår bäste målskytt under försäsongen, han klickade också till 100% med Sörensen. Under försäsongen såg Sörensen - Sallinen - Fällström ut att bli seriens bästa kedja, så jäkla trist att de inte fick visa samma sak i seriespelet. Fällström i sig är inte avgörande för säsongen, men någon som faktiskt funkar ihop med Sörensen & Sallinen är sjukt viktigt.crike skrev:Nu kan det hända att jag svär i kyrkan, men är Fällström SÅ bra som han skrivits upp här de senaste månaderna?
- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Tycker han var bra förra säsongen. Han skulle i mina ögon vara en klar förstärkning.Puckey skrev:Det är inte bara att han varit en pålitlig målskytt förra säsongen och vår bäste målskytt under försäsongen, han klickade också till 100% med Sörensen. Under försäsongen såg Sörensen - Sallinen - Fällström ut att bli seriens bästa kedja, så jäkla trist att de inte fick visa samma sak i seriespelet. Fällström i sig är inte avgörande för säsongen, men någon som faktiskt funkar ihop med Sörensen & Sallinen är sjukt viktigt.crike skrev:Nu kan det hända att jag svär i kyrkan, men är Fällström SÅ bra som han skrivits upp här de senaste månaderna?
– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
En hel och matchtränad Fällström är definitivt en förstärkning
Vad är det för fel på Englund?
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Man kan inte bara se Fällströms prestation som individuell spelare utan också hur han fungerar i sin lina. Fällström som individuell spelare kanske har överskattats lite. Däremot menar ju jag att han som "lagspelare" är ohyggligt viktig då han verkligen verkar få igång Sörensen. Och skulle vi få igång linan Sörensen - Sallinen - ?? skulle vi antagligen klättra 2-3 placeringar i serien.
Något nytt om Fällström? Varit borta länge nu...igen..
Skickas från min iPhone via Tapatalk
Skickas från min iPhone via Tapatalk