Frågetråden
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Re: Frågetråden
"– Jag fick en klubba i ansiktet och blev helt blind på ena ögat. Jag tog det hårt när jag märkte att det inte gick att komma tillbaka och spela på samma nivå som innan. Idrotten var mitt liv. Jag har alltid levt och andats hockey, säger han samtidigt som han lägger händerna bakom huvudet och tar ett djupt andetag."
http://www.difhockey.se/artikel/2146/
Ingen aning vilket öga.
Ingen aning vilket öga.
Expert.
- -daniel-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Det i mitten.SirDIFalot skrev:"– Jag fick en klubba i ansiktet och blev helt blind på ena ögat. Jag tog det hårt när jag märkte att det inte gick att komma tillbaka och spela på samma nivå som innan. Idrotten var mitt liv. Jag har alltid levt och andats hockey, säger han samtidigt som han lägger händerna bakom huvudet och tar ett djupt andetag."
Ingen aning vilket öga.
Tja, en fråga angående 2 matcher mot Karlskoga
Jag undrar varför matcherna mot Karlskoga sattes direkt efter varandra, så ena e nu på Fredag och andra e på Lördag, hade det inte kunnat va lite roligare om vi mötte något annat lag innan vi möter samma lag igen? jag tror iaf vi tar 6 poäng i helgen
- SirDIFalot
Re: Tja, en fråga angående 2 matcher mot Karlskoga
Det är som ett fotbollsschema. Serien "vänder".Serathas skrev:Jag undrar varför matcherna mot Karlskoga sattes direkt efter varandra, så ena e nu på Fredag och andra e på Lördag, hade det inte kunnat va lite roligare om vi mötte något annat lag innan vi möter samma lag igen? jag tror iaf vi tar 6 poäng i helgen
Expert.
- minalman
Frågetråden
Jag hörde att karlskoga behövde spara pengar och har fått löfte att åka med JK-bussen på lördag.SirDIFalot skrev:Det är som ett fotbollsschema. Serien "vänder".Serathas skrev:Jag undrar varför matcherna mot Karlskoga sattes direkt efter varandra, så ena e nu på Fredag och andra e på Lördag, hade det inte kunnat va lite roligare om vi mötte något annat lag innan vi möter samma lag igen? jag tror iaf vi tar 6 poäng i helgen
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
- Lakrisal
Vore ju perfekt om det stämde. Hälla i dem en massa bärs så ser det ut såhär senminalman skrev:Jag hörde att karlskoga behövde spara pengar och har fått löfte att åka med JK-bussen på lördag.SirDIFalot skrev:Det är som ett fotbollsschema. Serien "vänder".Serathas skrev:Jag undrar varför matcherna mot Karlskoga sattes direkt efter varandra, så ena e nu på Fredag och andra e på Lördag, hade det inte kunnat va lite roligare om vi mötte något annat lag innan vi möter samma lag igen? jag tror iaf vi tar 6 poäng i helgen
De får åka med "JK-bussen", och hamnar i typ Östersund lagom till matchstart.Lakrisal skrev:Vore ju perfekt om det stämde. Hälla i dem en massa bärs så ser det ut såhär senminalman skrev:Jag hörde att karlskoga behövde spara pengar och har fått löfte att åka med JK-bussen på lördag.SirDIFalot skrev:Det är som ett fotbollsschema. Serien "vänder".Serathas skrev:Jag undrar varför matcherna mot Karlskoga sattes direkt efter varandra, så ena e nu på Fredag och andra e på Lördag, hade det inte kunnat va lite roligare om vi mötte något annat lag innan vi möter samma lag igen? jag tror iaf vi tar 6 poäng i helgen
Sv: Frågetråden
Ehm sitter påväg till Hovet och märker att jag glömt min bokningsbekräftellse hemma. Kommer det bli krångligt att få ut mina biljetter då?
Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk 2
Frågetråden
Snacka med Lena (SLO:n) hon brukar finnas vid entré 11, hon kan säkert hjälpa dig.easer90 skrev:Ehm sitter påväg till Hovet och märker att jag glömt min bokningsbekräftellse hemma. Kommer det bli krångligt att få ut mina biljetter då?
Du har ingen bekr. på mail som du kan visa i telefonen annars?
AEG-anställda brukar enligt min erfarenhet vara väldigt gnälliga så där bör du nog inte förvänta dig någon hjälp.
Sv: Frågetråden
Det är ju klart. Tänkte jag inte på! Har ju mailet med bekräftelsen i mobilen så det borde ju gå lika bra 

Frågetråden
Varför fick inte jag gå in på säsongskortsingången? För sittplats, med PO biljett.
Född till sportchef.
-
- -daniel-
En fråga till Jimmy: Du skriver att man inte kan gå ut med information om optionsår, klausuler och liknande på kontrakten. Varför? Skulle uppskattas med en vettig förklaring på det. Varför skall det vara hemligt? Det är ju absolut inte så att potentiellt intresserade klubbar har svårt att ta reda på den informationen via agenter...
Jag tror det är på grund av att kontrakten är så otroligt röriga på de flesta spelarna, så man saknar en övergripande koll 
Kan ju vara att man var för naiv vid kontraktsskrivandet och lade in klausuler till höger och vänster för att man var säker på att gå upp. Hoppas inte på detta dock.

Kan ju vara att man var för naiv vid kontraktsskrivandet och lade in klausuler till höger och vänster för att man var säker på att gå upp. Hoppas inte på detta dock.
New blood joins this earth, and quickly he's subdued...