Skadetråden
Re: Skadetråden
Jaha.. är Sörensen nästa "Ferna" nu eller... först var det inte "så farligt" och man vilade en extra match för säkerhets skull.. nu är det 2 matcher senare och fortfarande borta,.... ska man börja bli satansjävlacrazy orolig elr? 

"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).
Sålänge det är helt tyst ifrån klubbledningen så bör vi nog vara oroliga ja!captcash skrev:Jaha.. är Sörensen nästa "Ferna" nu eller... först var det inte "så farligt" och man vilade en extra match för säkerhets skull.. nu är det 2 matcher senare och fortfarande borta,.... ska man börja bli satansjävlacrazy orolig elr?
Sen när dom efter en månad säger att Sörensen, Fällström är day to day så kanske dom är tillbaka till slutspelet om vi har tur.
Tack för allt Tellan. https://www.youtube.com/watch?v=VSYY4LB ... &index=109
Vilket jävla slutspel?
Det verkar vara något som är lurt i DIF's kommunikation kring skador. Jag skulle önska att man inte går ut med att saker är "day-to-day" när man egentligen inte vet något.. Ha is i magen och låt oss avvakta lite först och inte vara rädda för att kunna ge lite dåliga nyheter. Kanske är det bättre är vara pessimistiska när det gäller rehab av skador, då blir en snabbare återkomst till spel en positiv överraskning. Nu är det helt tvärtom. Vi här day-to-day på Sörensen och Fällström vilket ger oss hopp om att dom är tillbaka redan nästa match, sedan visar det sig att det är mycket allvarligare. Det skapar falska förhoppningar och en del irritation.
Rätt barnsligt egentligen. Tror dom verkligen motståndarlagen får sån fördel av att man är hemlig med info i random match i november. Orkar de ens bry sig?Highwind skrev:Det verkar vara något som är lurt i DIF's kommunikation kring skador. Jag skulle önska att man inte går ut med att saker är "day-to-day" när man egentligen inte vet något.. Ha is i magen och låt oss avvakta lite först och inte vara rädda för att kunna ge lite dåliga nyheter. Kanske är det bättre är vara pessimistiska när det gäller rehab av skador, då blir en snabbare återkomst till spel en positiv överraskning. Nu är det helt tvärtom. Vi här day-to-day på Sörensen och Fällström vilket ger oss hopp om att dom är tillbaka redan nästa match, sedan visar det sig att det är mycket allvarligare. Det skapar falska förhoppningar och en del irritation.
- ALLTID DIF
De ända det gör det mot Är OROAR oss Om dom kunde förstå hur många som går och mårMalto skrev:Rätt barnsligt egentligen. Tror dom verkligen motståndarlagen får sån fördel av att man är hemlig med info i random match i november. Orkar de ens bry sig?Highwind skrev:Det verkar vara något som är lurt i DIF's kommunikation kring skador. Jag skulle önska att man inte går ut med att saker är "day-to-day" när man egentligen inte vet något.. Ha is i magen och låt oss avvakta lite först och inte vara rädda för att kunna ge lite dåliga nyheter. Kanske är det bättre är vara pessimistiska när det gäller rehab av skador, då blir en snabbare återkomst till spel en positiv överraskning. Nu är det helt tvärtom. Vi här day-to-day på Sörensen och Fällström vilket ger oss hopp om att dom är tillbaka redan nästa match, sedan visar det sig att det är mycket allvarligare. Det skapar falska förhoppningar och en del irritation.
Dåligt tack vare deras utal Vi som Älskar klubben !

Jo. Känns som intresset att ge fansen info borde vara större än behovet av att mörka för motståndarna.ALLTID DIF skrev:De ända det gör det mot Är OROAR oss Om dom kunde förstå hur många som går och mårMalto skrev:Rätt barnsligt egentligen. Tror dom verkligen motståndarlagen får sån fördel av att man är hemlig med info i random match i november. Orkar de ens bry sig?Highwind skrev:Det verkar vara något som är lurt i DIF's kommunikation kring skador. Jag skulle önska att man inte går ut med att saker är "day-to-day" när man egentligen inte vet något.. Ha is i magen och låt oss avvakta lite först och inte vara rädda för att kunna ge lite dåliga nyheter. Kanske är det bättre är vara pessimistiska när det gäller rehab av skador, då blir en snabbare återkomst till spel en positiv överraskning. Nu är det helt tvärtom. Vi här day-to-day på Sörensen och Fällström vilket ger oss hopp om att dom är tillbaka redan nästa match, sedan visar det sig att det är mycket allvarligare. Det skapar falska förhoppningar och en del irritation.
Dåligt tack vare deras utal Vi som Älskar klubben !
Fällströms karriär över efter denna hjärnskakning?
Känns inte bra alls.
Skickat från min GT-I9505 via Tapatalk
Känns inte bra alls.
Re: Sv: Skadetråden
ja antaligen. Som sagt tidigare skaffa nytt material!Axel_K skrev:Fällströms karriär över efter denna hjärnskakning?
Känns inte bra alls.
- Espen Knutsen våran gud - Djurgårdens IF Hockey, 1994–1998, 1999–00, 2004–05
Det jag inte fattar hur man får hjärnskakning av en skridsko på hakan? Fällström måste ha extremt lätt för att få allvarliga följder av tacklingar etc. Det e riktigt synd att han e borta. Jag önskar han allt gott och hoppas han kryar på sig snart.
Garanterat så när de skriver att man inte ens kan ge en prognos... han verkar ju ha all otur i världen plus lite av en glaslirare, så det är nog bara att räkna bort honom totalt.Axel_K skrev:Fällströms karriär över efter denna hjärnskakning?
Känns inte bra alls.
F..K!

"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).
- MarcusDaze
- Medlem: Ja, vanlig medlem
En spark i huvudet (sparkrörelse med all kraft uppåt mot huvudet i incidenten) skulle nog ge dom flesta en hjärnskakning.gaspo skrev:Det jag inte fattar hur man får hjärnskakning av en skridsko på hakan? Fällström måste ha extremt lätt för att få allvarliga följder av tacklingar etc. Det e riktigt synd att han e borta. Jag önskar han allt gott och hoppas han kryar på sig snart.
Sent from my iPhone using Tapatalk
ALLTID DIF skrev:Sörensen OK !
Han står över mot Rögle för att vara säker att ingen hjärnskakning föreligger !
Pålitlig källa !
Never argue with stupid people. They will drag you down to their level and beat you with experience
Sörensen mer eller mindre bekräftade att Fällström kommer vara borta en lång tid som vilket arsle som helst kunde förstå! Nu måste Jocke och Thomas Agera!! Ta in ett artistkontrakt som kan hjälpa Sörensen och Matts Kedja. Jag lider med Matt Anderson som får spela med hönshjärnor varje match nu när dessa två är borta!
Där hade den perfekta lösningen vart Niclas Bergfors. Men lär väl inte hända tyvärr.Bengan08 skrev:Sörensen mer eller mindre bekräftade att Fällström kommer vara borta en lång tid som vilket arsle som helst kunde förstå! Nu måste Jocke och Thomas Agera!! Ta in ett artistkontrakt som kan hjälpa Sörensen och Matts Kedja. Jag lider med Matt Anderson som får spela med hönshjärnor varje match nu när dessa två är borta!