"I motgång och turbulens växer sig Djurgårdsfamiljen starkare" stod det även, utöver det du skrev.Silverminken skrev:"Efter alla tårar vill vi ha sanningen – det är lätt fördöma utan all fakta"#87 skrev:Vet någon vad det står på banderollerna på läktarna?
Från expressens liverapport
DIF Fotboll
Re: DIF Fotboll
"I motgång och turbulens växer sig Djurgårdsfamiljen starkare" stod det även, utöver det du skrev
Om det var sant skulle vi lyfta pokalen varje år.
Inte mycket turbulens och motgång om man lyfter pokalen varje år...Boharta skrev:"I motgång och turbulens växer sig Djurgårdsfamiljen starkare" stod det även, utöver det du skrev

Fast jag förstår vad du menar, känns som att det är vår tur för lite medgång snart...
Vilken jävla SKANDAL. Den är ju solklart inne!
Det är så typiskt, så jävla typiskt...
Nej, precis ALLT går emot oss i år.
Hej Superettan.
Hej Superettan.
- -daniel-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Fy fan, det här kan bara sluta i Superettan. Suck, pust, stånk och stön...
Jag orkar inte. Sitter här hemma och gråter just nu. Jag. Orkar. Inte. Mer.
Hur fan har Magnus Pehrsson lyckats få ihop ett sånt otroligt värdelöst lag? Bra att han försvann, även om det blev av fel orsaker.
Så går det när man helt makalöst naivt bara tar in pojkspolingar till "talanger" och hoppas att nån av dem förvandlas till Messi.Staten skrev:Hur fan har Magnus Pehrsson lyckats få ihop ett sånt otroligt värdelöst lag? Bra att han försvann, även om det blev av fel orsaker.
Kan inte för mitt lvi se hur detta lag ska hålla sig kvar i allsvenskan...det krävs ett mirakel nu,,,
Håller med, tyvärr... Sånt jävla evigt mörker att följa Djurgårdens IF...sthlm1891 skrev:Kan inte för mitt lvi se hur detta lag ska hålla sig kvar i allsvenskan...det krävs ett mirakel nu,,,
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Jag mår så fruktansvärt jävla illa av det här, fyfan, det kan inte ha gått sämre än detta ...
DIF Fotboll
Äh, med en seende domare, lite självförtroende och beslutsamhet hade grabbarna vunnit med ett par bollar.
Tyckte det såg rätt bra ut.
Tyckte det såg rätt bra ut.