Googlar? Har jobbat dygnet runt i snart två veckor, så jag kanske fattar trögt...-daniel- skrev:Dagens stora fråga: vad gör sensei på forumet när han söker?
Frågetråden
Re: Frågetråden
Gärna handleder men först ett rejält fysiskt spel
Hmm.. jag tror det är ett göteborgsskämt på gång här..
- -daniel-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Haha nä det var en helt legitim fråga utan försök till skämt.sensei skrev:Hmm.. jag tror det är ett göteborgsskämt på gång här..
Jag kollar tämligen ofta på: viewonline.php när jag är här, 50% av gångerna så står det "Söker på forumet" för din användare. Antar det gör så när man går tillbaka och kollar gamla poster eller nåt... men undrade vad du letade efter. Mina briljanta poster kanske?

Nu blev jag lite besviken nästan, satt och funderade på hur skämtet kunde tänkas vara... 

Haha, vad sjukt. Har ingen aning om vad jag gör. Jag bara går in och snabbkikar ibland medan jag kompilerar kod. Kanske är kontot hackat - Har någon skrivit något konstigt i mitt namn?-daniel- skrev:Haha nä det var en helt legitim fråga utan försök till skämt.sensei skrev:Hmm.. jag tror det är ett göteborgsskämt på gång här..
Jag kollar tämligen ofta på: viewonline.php när jag är här, 50% av gångerna så står det "Söker på forumet" för din användare. Antar det gör så när man går tillbaka och kollar gamla poster eller nåt... men undrade vad du letade efter. Mina briljanta poster kanske?
- -daniel-
Japp, det är hackat. Du, den riktiga sensei, gillar egentligen småväxta pygméspelare som petar med klubban som dessutom har klena avslut.sensei skrev:Haha, vad sjukt. Har ingen aning om vad jag gör. Jag bara går in och snabbkikar ibland medan jag kompilerar kod. Kanske är kontot hackat - Har någon skrivit något konstigt i mitt namn?-daniel- skrev:Haha nä det var en helt legitim fråga utan försök till skämt.sensei skrev:Hmm.. jag tror det är ett göteborgsskämt på gång här..
Erkänn!
Hahaha, det låter som du beskriver sirDIF-daniel- skrev:Japp, det är hackat. Du, den riktiga sensei, gillar egentligen småväxta pygméspelare som petar med klubban som dessutom har klena avslut.sensei skrev:Haha, vad sjukt. Har ingen aning om vad jag gör. Jag bara går in och snabbkikar ibland medan jag kompilerar kod. Kanske är kontot hackat - Har någon skrivit något konstigt i mitt namn?-daniel- skrev:Haha nä det var en helt legitim fråga utan försök till skämt.sensei skrev:Hmm.. jag tror det är ett göteborgsskämt på gång här..
Erkänn!
Men jag byter lösenord (hade "lösenord") för att vara på den säkra sidan..
- -daniel-
Taskmört...sensei skrev:
Men jag byter lösenord

Hur fick du tag på mitt lösenord?sensei skrev:
- -daniel-
Blocket? Ebay? Cryptanalysis? Cain and Abel?Isabo skrev:Hur fick du tag på mitt lösenord?sensei skrev:
Jag fick en märklig känsla tidigare. Nu vet jag var det var, jag fattade inte en sak. Varför går du in på "view active users" eller vad det hette? Vad kan det finnas för någon anledning att se det?-daniel- skrev:Blocket? Ebay? Cryptanalysis? Cain and Abel?Isabo skrev:Hur fick du tag på mitt lösenord?sensei skrev:
- -daniel-
För att se om "du" söker på forumet så klart.sensei skrev:Jag fick en märklig känsla tidigare. Nu vet jag var det var, jag fattade inte en sak. Varför går du in på "view active users" eller vad det hette? Vad kan det finnas för någon anledning att se det?-daniel- skrev:Blocket? Ebay? Cryptanalysis? Cain and Abel?Isabo skrev:Hur fick du tag på mitt lösenord?sensei skrev:

Frågetråden
Kan det här vara forumets första subtila kärleksförklaring?-daniel- skrev:För att se om "du" söker på forumet så klart.sensei skrev:Jag fick en märklig känsla tidigare. Nu vet jag var det var, jag fattade inte en sak. Varför går du in på "view active users" eller vad det hette? Vad kan det finnas för någon anledning att se det?-daniel- skrev:Blocket? Ebay? Cryptanalysis? Cain and Abel?Isabo skrev:Hur fick du tag på mitt lösenord?sensei skrev:

- -daniel-
JohanPez skrev: Kan det här vara forumets första subtila kärleksförklaring?

Akta dig, Guter kanske läser här inne!
- Lee Harvey Oswald
Haha, vilken skadad konversation-daniel- skrev:För att se om "du" söker på forumet så klart.sensei skrev:Jag fick en märklig känsla tidigare. Nu vet jag var det var, jag fattade inte en sak. Varför går du in på "view active users" eller vad det hette? Vad kan det finnas för någon anledning att se det?-daniel- skrev:Blocket? Ebay? Cryptanalysis? Cain and Abel?Isabo skrev:Hur fick du tag på mitt lösenord?sensei skrev:

-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan