Säsongen 2025/26: Återkomsten
Filip Eriksson med 2+1 än så länge, Luleå leder med 4-0, varit riktigt bra under försäsongen också. Synd att vi inte kunde kontraktera honom.
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Då cementerar vi Viggo Björck i line-upen.
Frågan är vem som försvinner när Krüger är tillbaka.
Tror inte det är så enkelt. Alla kommer behöver kriga för sin plats. Som det skall vara i DIF.Knickedick skrev: ↑2025-09-13 18:41:31 Då cementerar vi Viggo Björck i line-upen.
Viggo var kanon men kanon räcker inte för att garantera en plats.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Klart man ska kriga om sin plats. Inget snack om det. Men jag tror inte vi kommer krita in 15fwds i line-upen. När Krüger är tillbaka så kommer någon ju få lämna plats.Praetori skrev: ↑2025-09-13 18:45:09Tror inte det är så enkelt. Alla kommer behöver kriga för sin plats. Som det skall vara i DIF.Knickedick skrev: ↑2025-09-13 18:41:31 Då cementerar vi Viggo Björck i line-upen.
Viggo var kanon men kanon räcker inte för att garantera en plats.
Efter dagens match är jag ganska övertygad om att det kommer bli otroligt svårt att peta Viggo. Han motbevisar mig i att han visar att han klarar av att spela energiforward i fjärde line. Även om jag kanske inte tycker att det nödvändigtvis är den platsen han ska ha.
Du har rätt, det ska vara kamp om platserna. Men just nu är det inte Viggo som är out, eller tycker du det?
-
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
The DIF ONE
-
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
Haha
HN har ett bild kolage på bara Bäckis
Rövslickandet fortsätter
HN har ett bild kolage på bara Bäckis
Rövslickandet fortsätter
The DIF ONE
Ojojoj, om domarna tar 5+game boarding för Studenic efter att ha videogranskat händelsen så vet i fan om jag ser fram emot domarnas bedömningar framöver. Herregud.