Nu ska vi inte överdriva, men jag tar i alla fall Nord...
HA 24/25 Djurgårdens IF - Tingsryd 4/10
It's the hope that kills you.
Nej för du har ju aldrig klagat på domarna...Manijock skrev: ↑2024-10-04 20:45:19Det var jag och det står jag för. Rätt tramsigt att pubertalt slänga sig med "buuhuu domarna är orättvisa" jämt och ständigt. Går inte att ta på allvar. Övertygad om att Nord bidragit till en rimlig nivå i de tidigare matcherna.Olon skrev: ↑2024-10-04 20:42:08 Var någon tjomme som skrev att domarna varit outstanding innan den här matchen. Det är ju naturligtvis världens jävla dravel, men idag var de precis så bedrövliga som man har lärt sig att de kan vara. Innan har de varit mer jämndåliga.
För övrigt uruselt av laget att inte spela färdigt matchen. Pinsamt av folk som lastar Andrén för målen.
Men ikväll är det häpnadsväckande. Som att de aldrig dömt förut.

- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
Jag överdriver inte. Wessner är inte klass, men han skulle inte vara såhär dålig vill jag lova.
Avskaffa tre mot tre.
Nej man kan inte lasta honom för den slumppucken. Han har ju stolpen längs isen precis som han ska, men den studsar upp i ett läge där den normalt inte kan komma om han inte drar till med en jävla zorro-fint. Snarare dåligt av framförallt Sissons som låter honom komma runt kassen när det är 20 sekunder kvar och alla vet hur mycket det hade betytt med en nolla för Andrén. Skulle inte ens ha varit nära om de inte slutat spela.Andspe skrev: ↑2024-10-04 20:46:48Första går ju att lasta honom för. Han jobbar inte klart situationen. Därför han trycker sig mot stolpen när han inser sitt misstag. Andra är oflyt. Samtidigt som man kanske förtjänar oflyt som man förtjänar medstuds ibland. Ingen målvakt i harmoni direkt. Har lite dålig returkontroll idag, men annars relativt trygg. Nog en av hans bättre matcher i år.Olon skrev: ↑2024-10-04 20:42:08 Var någon tjomme som skrev att domarna varit outstanding innan den här matchen. Det är ju naturligtvis världens jävla dravel, men idag var de precis så bedrövliga som man har lärt sig att de kan vara. Innan har de varit mer jämndåliga.
För övrigt uruselt av laget att inte spela färdigt matchen. Pinsamt av folk som lastar Andrén för målen.
Man måste ha rökt något jävligt starkt om man tycker att han ska ha den första pucken. HerregudAndspe skrev: ↑2024-10-04 20:46:48Första går ju att lasta honom för. Han jobbar inte klart situationen. Därför han trycker sig mot stolpen när han inser sitt misstag. Andra är oflyt. Samtidigt som man kanske förtjänar oflyt som man förtjänar medstuds ibland. Ingen målvakt i harmoni direkt. Har lite dålig returkontroll idag, men annars relativt trygg. Nog en av hans bättre matcher i år.Olon skrev: ↑2024-10-04 20:42:08 Var någon tjomme som skrev att domarna varit outstanding innan den här matchen. Det är ju naturligtvis världens jävla dravel, men idag var de precis så bedrövliga som man har lärt sig att de kan vara. Innan har de varit mer jämndåliga.
Det är ingen vits att ens diskutera. Likt hos skrockfulla sjömän har våra keepers blivit Jonah denna säsong. En forumsanning som är ungefär lika inpräntad som förträffligheten hos Mullorna om du frågar någon i Teheran (eller i det här fallet o-förträffligheten hos Israel).Olon skrev: ↑2024-10-04 21:18:00Nej man kan inte lasta honom för den slumppucken. Han har ju stolpen längs isen precis som han ska, men den studsar upp i ett läge där den normalt inte kan komma om han inte drar till med en jävla zorro-fint. Snarare dåligt av framförallt Sissons som låter honom komma runt kassen när det är 20 sekunder kvar och alla vet hur mycket det hade betytt med en nolla för Andrén. Skulle inte ens ha varit nära om de inte slutat spela.Andspe skrev: ↑2024-10-04 20:46:48Första går ju att lasta honom för. Han jobbar inte klart situationen. Därför han trycker sig mot stolpen när han inser sitt misstag. Andra är oflyt. Samtidigt som man kanske förtjänar oflyt som man förtjänar medstuds ibland. Ingen målvakt i harmoni direkt. Har lite dålig returkontroll idag, men annars relativt trygg. Nog en av hans bättre matcher i år.Olon skrev: ↑2024-10-04 20:42:08 Var någon tjomme som skrev att domarna varit outstanding innan den här matchen. Det är ju naturligtvis världens jävla dravel, men idag var de precis så bedrövliga som man har lärt sig att de kan vara. Innan har de varit mer jämndåliga.

- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Synd att vi ska slarva på slutet. Andren gjorde annars en stabil insats idag.
Tycker vi har några nivåer till, idag saknar vi skärpa i besluten och bestämdeheten i skridskorna. Gör vi det så ser det ut som mot Östersund. Idag var jävligt slarvigt, segt och hattigt utöver de 9 utvisningar vi tar
Nej undantaget Brodins i premiären så har jag mig veterligen inte lagt någon större vikt på domarna. Brukar fäktas lite mot forumets domarhets i vanliga fall. Det brukar inte vara vårat primära problem. Igår däremot så var det så.Olon skrev: ↑2024-10-04 21:08:48Nej för du har ju aldrig klagat på domarna...Manijock skrev: ↑2024-10-04 20:45:19Det var jag och det står jag för. Rätt tramsigt att pubertalt slänga sig med "buuhuu domarna är orättvisa" jämt och ständigt. Går inte att ta på allvar. Övertygad om att Nord bidragit till en rimlig nivå i de tidigare matcherna.Olon skrev: ↑2024-10-04 20:42:08 Var någon tjomme som skrev att domarna varit outstanding innan den här matchen. Det är ju naturligtvis världens jävla dravel, men idag var de precis så bedrövliga som man har lärt sig att de kan vara. Innan har de varit mer jämndåliga.
Men ikväll är det häpnadsväckande. Som att de aldrig dömt förut.Jag har inte slängt mig med "buuhuu domarna är orättvisa", men de har verkligen inte varit outstanding bara för det. Det är ju bara en larvig kommentar för att försöka kompensera. Men folk här verkar ju ha borderline allihopa, så därför tycker du att domarna är suveräna och Andrén är klappkass när det i själva verket är så att båda gör ett rätt habilt jobb allt som oftast. Väljer man att bara se det som är bra och blunda för det som är dåligt, eller vice versa, så blir det dock jävligt digitalt allting.
Andreen gör sin stabilaste insats på länge. Lastas ändå.
Det är försvarsspelet innan båda målen som är förkastligt. Hammarn till storhamar!
Det är försvarsspelet innan båda målen som är förkastligt. Hammarn till storhamar!
Då har du antingen dåligt minne eller dålig självuppfattning. Inte så ovanligt i och för sig. Roger Rönnberg har ju exempelvis haft en historik av att inleda var och varannan intervju med "jag brukar inte klaga på domarna, MEN...".Manijock skrev: ↑2024-10-05 06:37:39Nej undantaget Brodins i premiären så har jag mig veterligen inte lagt någon större vikt på domarna. Brukar fäktas lite mot forumets domarhets i vanliga fall. Det brukar inte vara vårat primära problem. Igår däremot så var det så.Olon skrev: ↑2024-10-04 21:08:48Nej för du har ju aldrig klagat på domarna...Manijock skrev: ↑2024-10-04 20:45:19Det var jag och det står jag för. Rätt tramsigt att pubertalt slänga sig med "buuhuu domarna är orättvisa" jämt och ständigt. Går inte att ta på allvar. Övertygad om att Nord bidragit till en rimlig nivå i de tidigare matcherna.Olon skrev: ↑2024-10-04 20:42:08 Var någon tjomme som skrev att domarna varit outstanding innan den här matchen. Det är ju naturligtvis världens jävla dravel, men idag var de precis så bedrövliga som man har lärt sig att de kan vara. Innan har de varit mer jämndåliga.
Men ikväll är det häpnadsväckande. Som att de aldrig dömt förut.Jag har inte slängt mig med "buuhuu domarna är orättvisa", men de har verkligen inte varit outstanding bara för det. Det är ju bara en larvig kommentar för att försöka kompensera. Men folk här verkar ju ha borderline allihopa, så därför tycker du att domarna är suveräna och Andrén är klappkass när det i själva verket är så att båda gör ett rätt habilt jobb allt som oftast. Väljer man att bara se det som är bra och blunda för det som är dåligt, eller vice versa, så blir det dock jävligt digitalt allting.
ok...dagen efter... säger igen, när vi har 100-0 i skott så borde vi leda med minst två mål.
Vi är överlägsna spelmässigt men extremt ineffektiva.
Blomman såg bra ut och liksaså Brodin.
Kelleher hatar att passa och resten älskar att passa,
Andren stabil.... trodde jag och alla andra
Bra med vinst iaf
Vi är överlägsna spelmässigt men extremt ineffektiva.
Blomman såg bra ut och liksaså Brodin.
Kelleher hatar att passa och resten älskar att passa,
Andren stabil.... trodde jag och alla andra
Bra med vinst iaf
- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
Ja när man summerar inledningen på säsongen så är det ändå klart bättre jämfört med starten de tre föregående säsongerna. Det kommer att bli ännu bättre framöver det är jag övertygad om. Förmodligen spelar vi final i vår igen.
Avskaffa tre mot tre.
Förmodligen förlorar vi på målsnöret för att vi inte kan skjuta pucken bakom målvakten, mellan stolparna, in i målMattias_87 skrev: ↑2024-10-05 09:36:56 Ja när man summerar inledningen på säsongen så är det ändå klart bättre jämfört med starten de tre föregående säsongerna. Det kommer att bli ännu bättre framöver det är jag övertygad om. Förmodligen spelar vi final i vår igen.
Andrén har betalt för att vara bra och stoppa puckarna. Hans fel eller inte på just dessa två.
Han stoppar för få puckar. Så enkelt är det.
Han stoppar för få puckar. Så enkelt är det.