Hahaha! Jag vill nog inte att det ska gå dåligt utan jag är mest rätt oroad med tanke på truppen vi har och hur spelet sett ut. Hade stor tillit till Fagervall innan säsongen drog igång så kan inte heller påstå att jag ”varnat” för något.DIF_Soldier skrev: ↑2022-11-06 23:19:28 Forumet vill SÅ GÄRNA att allt ska gå åt helvete, vill så gärna kunna säga "Vad var det jag sa", men DIF fortsätter gäcka gnällkukarna
De vill FONTÄNSPRUTA i brallan av sin egen pessimism (eftersom riktiga kuken slutade fungera -97: roten till den EGENTLIGA bitterheten). DIF svarar med blue balls of the century: inte ens en mental release görs möjligHöjden av kul!
Tycker Robins tweet sammanfattade det hela rätt väl. Vi har i runda slängar 20 SHL-spelare som slängs in på isen helt utan instruktioner och linjer och bara kör. Likt en trasig klocka som står rätt två gånger om dagen så klaffar spelet ibland men oftast går det fel. Sedan har vi sån otrolig spets som avgör matcher på egen hand - hur långt det räcker får vi se men känns som att det är det vi kommer få förlita oss på.