Skidlöparn skrev: ↑2022-03-01 21:16:33
Fy fan vad skönt! Galet att vinna svåraste bortamatchen en sån här säsong. Det är en helt annan grupp ute på isen under Fagervall. Var skeptisk mot honom, men satan vad han levererar hittills!
"Lövens" Fagervall mot Luleå. Det var enkla pengar faktiskt.
Promenadseger idag. På Luleås forum forum gråter man över att ha blivit spöade av ligans "sämsta" lag. Jag säger, skjut pucken i mål i stället för mot mål. Lycka till i fortsättningen.
–Ni gömmer er som ubåtar där ute, men inte du, Fimpen. Du ligger och flyter som en död jävla planka
agne skrev: ↑2022-03-01 21:46:50
Promenadseger idag. På Luleås forum forum gråter man över att ha blivit spöade av ligans "sämsta" lag. Jag säger, skjut pucken i mål i stället för mot mål. Lycka till i fortsättningen.
Har väl aldrig uppbådats så mycket känslor i någon idrott, någonsin, att möta ligans sämsta lag. Argast av alla var ändå matadoren!
Hildi skrev: ↑2022-03-01 21:59:27
Tycker att Schilling var en gigant idag, även Gelinas.
Gelinas var grym men så fort jag satte tanken till ord på forumet så blev han kass och gick och köpte korv mot Shinnimin på direkten utan att passera Blå.
Så jag antijnxar den och säger att han är sämsta värvningen på säsongen.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Hildi skrev: ↑2022-03-01 21:59:27
Tycker att Schilling var en gigant idag, även Gelinas.
Gelinas var grym men så fort jag satte tanken till ord på forumet så blev han kass och gick och köpte korv mot Shinnimin på direkten utan att passera Blå.
Så jag antijnxar den och säger att han är sämsta värvningen på säsongen.
Vi hade lite problem och slarv att få ut pucken sista 10, där var han inte heller direkt felfri, men han är guld värd för oss
Haha, men vafan är det för fel på sportredaktioner? TV4 sporten säger att ”situationen videogranskades aldrig” i samband med misstänkta ( ) trippingen innan 2-3. Men inte fan kan väl domaren granska den!?
Dusinator skrev: ↑2022-03-01 22:46:34
Haha, men vafan är det för fel på sportredaktioner? TV4 sporten säger att ”situationen videogranskades aldrig” i samband med misstänkta ( ) trippingen innan 2-3. Men inte fan kan väl domaren granska den!?
Nä, såklart inte
Som jag ser det, helt opartisk naturligtvis, så trampar ju grinollen på vår klubba och det ska ju inte vara nån utvisning då.
Nä, såklart inte
Som jag ser det, helt opartisk naturligtvis, så trampar ju grinollen på vår klubba och det ska ju inte vara nån utvisning då.
Som jag ser det så förstärker han och ligger kvar och glor mot domarna och laget Luleå blir straffade för det.
Vi hade en egen liknande nyligen och eftersom det inte skall löna sig i hockey så är jag helt ok med domarnas bedömning.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.