Lite mer t-röd på det här så är kvällen fulländand.Magnutz skrev:Två slipsar på +90% är riktigt bra men kravbilden ökar och när vi krigat oss kvar i topp blir kraven därefter. Vi hade tagit denna fajt om Jocke hade stått bättre på två av de insläppta, tror jag. Jag kan ju ha fet-fel men som amatör är det vad jag TROR.Praetori skrev:Jag kan sträcka mig till ok. En "bra" match så hade han tagit en till.#10 skrev:Mot vissa andras tyckande så tycker jag Jocke gjorde en mycket bra match
Men vi är bortskämda när det gäller målvakterna. Det har inte hänt på 18 år.
Sent from my SM-G930F using Tapatalk
SHL: Omgång 42 : Växjö - Djurgårdens IF 27/1-2018
Re: SHL: Omgång 42 : Växjö - Djurgårdens IF 27/1-2018
Tror du ska skära ner på T-röd. Testa after shave eller spolarvätska!#10 skrev:Lite mer t-röd på det här så är kvällen fulländand.Magnutz skrev:Två slipsar på +90% är riktigt bra men kravbilden ökar och när vi krigat oss kvar i topp blir kraven därefter. Vi hade tagit denna fajt om Jocke hade stått bättre på två av de insläppta, tror jag. Jag kan ju ha fet-fel men som amatör är det vad jag TROR.Praetori skrev:Jag kan sträcka mig till ok. En "bra" match så hade han tagit en till.#10 skrev:Mot vissa andras tyckande så tycker jag Jocke gjorde en mycket bra match
Men vi är bortskämda när det gäller målvakterna. Det har inte hänt på 18 år.
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
- minalman
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Efter segern mot serieledarna utbröt tumult på bortalagets matchtråd.
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
Har du länk?minalman skrev:Efter segern mot serieledarna utbröt tumult på bortalagets matchtråd.
På riktigt. Är du nykter en lördagkväll??Magnutz skrev:Har du länk?minalman skrev:Efter segern mot serieledarna utbröt tumult på bortalagets matchtråd.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
- minalman
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
viewtopic.php?t=4874Magnutz skrev:Har du länk?minalman skrev:Efter segern mot serieledarna utbröt tumult på bortalagets matchtråd.
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
Finns väl ingen här inne som är nykter idagPraetori skrev:På riktigt. Är du nykter en lördagkväll??Magnutz skrev:Har du länk?minalman skrev:Efter segern mot serieledarna utbröt tumult på bortalagets matchtråd.
hahaha... sorry, rödvinet slog till. Trodde du varit inne på läkers forumminalman skrev:viewtopic.php?t=4874Magnutz skrev:Har du länk?minalman skrev:Efter segern mot serieledarna utbröt tumult på bortalagets matchtråd.

Magnutz är suspekt nykter. Spetsfundigheter av det slaget kräver hög blodhalt i alkoholomloppet.#10 skrev:Finns väl ingen här inne som är nykter idagPraetori skrev:På riktigt. Är du nykter en lördagkväll??Magnutz skrev:Har du länk?minalman skrev:Efter segern mot serieledarna utbröt tumult på bortalagets matchtråd.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Hehehe...Praetori skrev:Magnutz är suspekt nykter. Spetsfundigheter av det slaget kräver hög blodhalt i alkoholomloppet.#10 skrev:Finns väl ingen här inne som är nykter idagPraetori skrev:På riktigt. Är du nykter en lördagkväll??Magnutz skrev:Har du länk?minalman skrev:Efter segern mot serieledarna utbröt tumult på bortalagets matchtråd.
Va fan. Jag sitter och garvar så mycket så tårarna sprutar. Familjen tror att jag har käkat svamp. Tack för en kul kväll samtliga. 
Tack även till laget för en fantastisk bortamatch. Nu kör vi över fisk två ggr.

Det som är mest roligt är att vi nog inte ens försöker vara roliga. Det kommer naturligt.. Många långa prövande år i DIF Hockeys tjänst har gjort oss kluriga i knoppendaaviid skrev:Va fan. Jag sitter och garvar så mycket så tårarna sprutar. Familjen tror att jag har käkat svamp. Tack för en kul kväll samtliga.

- Lee Harvey Oswald
Du är fan störd på riktigt.Morwin skrev:Kan inte någon knätackla EP. Så jävla less på den spelaren!
Skickat från min F8331 via Tapatalk
Så totalt ickevärdigt ett DIF Forum
-----------------------------------------------------------------------------------
Davidsson X 2, när får vi se sådan talang i DIF nästa gång?

Känner mig hedrad att fått vara med på deras resa.
Jontes straff är XBOX One X rakt av, Fasth blir så totalt ägd, jag höll på att få utlösning

-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Kantarellsås till oxen här i kväll..daaviid skrev:Va fan. Jag sitter och garvar så mycket så tårarna sprutar. Familjen tror att jag har käkat svamp. Tack för en kul kväll samtliga.
Googlade XBOX ONE i tron om att det var en porrfilm, men hittade ingetLee Harvey Oswald skrev:Du är fan störd på riktigt.Morwin skrev:Kan inte någon knätackla EP. Så jävla less på den spelaren!
Skickat från min F8331 via Tapatalk
Så totalt ickevärdigt ett DIF Forum
-----------------------------------------------------------------------------------
Davidsson X 2, när får vi se sådan talang i DIF nästa gång?![]()
Känner mig hedrad att fått vara med på deras resa.
Jontes straff är XBOX One X rakt av, Fasth blir så totalt ägd, jag höll på att få utlösning