Känns som han vill skämta hela tiden, men det blir inte kul.. Lite så..Detblir3poäng skrev:Fast jag smålog lite när kommentatorn kände sig tvungen att haka på rönnbergs "ståtliga" mustach så fort den dök upp i bild (och ibland mit under spel) om jag ska vara ärligAlltidoavsettDIF skrev:Håller med som någon skrev, Roger har bättrat sig betydligt i sin respekt (mot DIF) sedan Robban blev coach. Förövrigt fyfan vad jag älskar DIF. Fyll hovet nu fast skitplastgänget kommer på besök.i övrigt var nog kommentatorn helt pårökt idag!
SHL: Omgång 18 : Frölunda - Djurgårdens IF 14/11-2017
Re: SHL: Omgång 18 : Frölunda - Djurgårdens IF 14/11-2017
Delägare i DIF Hockey Partners Sweden AB
Hank delad 4:a i interna målligan, härligt!!SirDIFalot skrev:Tycker lite synd om Bergfors. Pga skador och annat hamnar nästan alltid Hank eller någon annan spelare av sämre nivå i hans kedja. Han får i princip aldrig spela med två lika bra spelare.ciirree skrev:Hank tillbaka i andrakedjan. Herregud. Vad gör han ens för att få förtjäna en plats i topplinan match efter match? Kan någon berätta det. Ärligt.
Jag tycker de är alldeles för slumpmässiga. Peppes pet i p4 var larvig. De kunde ha plockat en rad andra grejer innan men väljer, i utsatt läge, att plocka för ett litet pet. Sånt är fan inte kul att se.Benjamin L. Willard skrev:Tycker domaren gör en del fel denna match men inte pga Peppes utvisningar. Första är en korrekt slashing sen är jag också imponerad över att domaren ser Peppes hakning i 4e då han är uppe med bladet i handskarna och hakar. Det jag är tveksam över är att domaren inte vågar ta ett korrekt beslut efter bråket i periodpaus samt den felaktiga trippingen på Davidsson och sen trippingen dom släpper på Djurgårdsspelaren bakom mål och sedan tar en 2a på oss som sen blir mål i ppMagnutz skrev:2an de tar på Peppe i p4 är en parodi. Fattar inte hur de kan agera såpass illa.Think if... skrev:11x2 och 2x5 är ett riktigt uselt genomfört arbete? Borde inte utgå ngn ersättning för det.
Bra borta-match med riktigt bra arbete av alla men, Adam.. Han är kung.
Skickat från min iPhone med Tapatalk
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Härligt!!! Adam är grym och dessutom har Calle nätat i två matcher i rad nu 
Trodde faktiskt det skulle se värre ut med Ante borta, men det visar på vilken lagmaskin DIF är, som i fornstora dagar

Trodde faktiskt det skulle se värre ut med Ante borta, men det visar på vilken lagmaskin DIF är, som i fornstora dagar

-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Domaren var det värsta rövhål jag upplevt på länge helt ärligt måste han vara mentalt störd
Ceterum censeo Solna esse delendam
Kommer tillbaka efter att ha stängt av C More när Frölunda gjorde 3-2 och ser att vi har vunnit på straffar. Fan, kanske borde stänga av vid underläge lite oftare.
- Lee Harvey Oswald
Skön känsla ändå, att vi har en relativt hög lägstanivå (Tomas Ledin text?
)
Tycker egentligen inte vi gör en tillräckligt bra match idag, för mycket kladd och en hel del slarv som vi inte riktigt sett tidigare, vi bjuder kvar frölunda i egen zon och det kostar oss några mål i arslet.
Men på nåt sätt så ruskar DIF av sig det och tar med sig poäng iaf gång efter annan, starkt!!!
Ingen av DIF-spelare på isen vid 6-5 spelet såg särskilt förvånad ut när 3-3 målet satt, det var som att det fanns en visshet om att det skulle sluta så.
Adam är grym, även om 1-1 målet kanske borde stannat kvar under benskyddet.
Calles PS4-straff lovar gott inför framtiden, tänk om karln börjar tro på sig själv..... istället för Tomten framåt december

Tycker egentligen inte vi gör en tillräckligt bra match idag, för mycket kladd och en hel del slarv som vi inte riktigt sett tidigare, vi bjuder kvar frölunda i egen zon och det kostar oss några mål i arslet.
Men på nåt sätt så ruskar DIF av sig det och tar med sig poäng iaf gång efter annan, starkt!!!
Ingen av DIF-spelare på isen vid 6-5 spelet såg särskilt förvånad ut när 3-3 målet satt, det var som att det fanns en visshet om att det skulle sluta så.
Adam är grym, även om 1-1 målet kanske borde stannat kvar under benskyddet.
Calles PS4-straff lovar gott inför framtiden, tänk om karln börjar tro på sig själv..... istället för Tomten framåt december

-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Ja Hultström skall ha en stor eloge där. Han och Högga såg stensäkra och aggressiva ut, distinkt, rappt och inget övrigt att önska. Resten av gänget såg också bra tända ut och fick verkligen in större delen av spelarna framför mål. Självsäkerheten man utstrålade i det läget bådar väldigt gott inför framtiden. Lite samma jävlaranamma som året vi gick upp.Lee Harvey Oswald skrev: Ingen av DIF-spelare på isen vid 6-5 spelet såg särskilt förvånad ut när 3-3 målet satt, det var som att det fanns en visshet om att det skulle sluta så.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
-
Känns som Hultström hittat tillbaka till det lugn han hade på blå för två säsonger sedan och samspelet med Högström vet vi ju sedan tidigare är grymt bra. Hoppas PP fått lite självförtroende nu.
- Lee Harvey Oswald
Högst osäkert.Praetori skrev:Har vi tittat på samma match? Det är onödiga utvisningar som sänker oss och som givit fisk momentum och en väg i matchen. Rent spelmässigt tycker jag vi dominerat stora stunder men fisk har ett par lirare som kompenserar.Lee Harvey Oswald skrev:Haha, folk är ju för roliga, frölunda är det klart bättre laget över 60min, vi får vara nöjda med 1p.
Vi bjuder bort 2 av målen
Sent from my XT1580 using Tapatalk
Jag såg en match där DIF var de bättre laget i period 1, men där hemmalaget dominerade period 2 och 3, med stolp/ribbträffar, missat öppet mål och mestadels spel i våran zon.
Följdaktligen hade 3p till hemmalaget känts lika äckligt som logiskt.
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
-
Ja, sett till chanser är det är riktigt rån från vår sida. Tycker att spelet 5v5 är med svag övervikt fördel fisk, men tycker vi står upp bra trots bortaplan och antagligen ett sjukt vinstsuktande fisk. Det är främst i deras PP som de skapar lägena, och där måste vi ut mycket bättre. Vår box blir extremt liten och det är bara en rent magisk Adam som håller oss kvar i matchen.Lee Harvey Oswald skrev:Högst osäkert.Praetori skrev:Har vi tittat på samma match? Det är onödiga utvisningar som sänker oss och som givit fisk momentum och en väg i matchen. Rent spelmässigt tycker jag vi dominerat stora stunder men fisk har ett par lirare som kompenserar.Lee Harvey Oswald skrev:Haha, folk är ju för roliga, frölunda är det klart bättre laget över 60min, vi får vara nöjda med 1p.
Jag såg en match där DIF var de bättre laget i period 1, men där hemmalaget dominerade period 2 och 3, med stolp/ribbträffar, missat öppet mål och mestadels spel i våran zon.
- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
Såg samma match som dig LHO.Lee Harvey Oswald skrev:Högst osäkert.Praetori skrev:Har vi tittat på samma match? Det är onödiga utvisningar som sänker oss och som givit fisk momentum och en väg i matchen. Rent spelmässigt tycker jag vi dominerat stora stunder men fisk har ett par lirare som kompenserar.Lee Harvey Oswald skrev:Haha, folk är ju för roliga, frölunda är det klart bättre laget över 60min, vi får vara nöjda med 1p.
Tack Adam. Tack hockeyguden.
Blytunga 2 poäng.
– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
- -daniel-
- Säsongskort: Ja
Jag såg också samma match som er grabbar, vi skall vara väldigt tacksamma för någon poäng överhuvudtaget i går. Frölunda var helt klart bättre större delen av matchen (förutom period 1 som vi äger), med det sagt så var de inte speciellt bra.
Corsi-vinst i fem mot fem ordinarie tid, 51,6%.
Född till sportchef.
-
Hur var statistisken för skottsektorn då? Tyckte de kändes farligare när de kom till anfall.android skrev:Corsi-vinst i fem mot fem ordinarie tid, 51,6%.