Alltså kan man nån gång bli förbannad på en människa som Anders Forsberg?
Ska vara då att han är så förbaskat ödmjuk så det kryper i kroppen på en.
Har sällan eller aldrig hört honom komma med en dålig bortförklaring, verkar vara en rakt igenom god människa
(säkerligen har han nåt avvikande beteende, kanske samlar han på hundar som han blötlägger i syra , i smyg nere i källaren sent när fru och barn har lagt sig)
SHL: Djurgårdens IF - Modo 9/10 2014
- Lee Harvey Oswald
Re: SHL: Djurgårdens IF - Modo 9/10 2014
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Sir. I ärlighetens namn. Har du inte tidigare sett den utvecklingen offensivt som Arne tagit? Jag ser också honom som en gjuten defensiv back i grunden men han visade i senaste jvm samt stundtals förra säsongen att något var på g att hända. Han har brutit upp flera gånger med en klubbteknik vi inte sett förut. Att han dessutom får chansen i pp när Nordlund är borta visar ju bara att han visar upp detta offensiva på träningar.
New blood joins this earth, and quickly he's subdued...
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Jag hoppas han är nästa huvudtränare för DIF, efter Säcken. Han har uttryckt en önskan om att träna oss också. Och har ju faktiskt en viss historia i klubben, så han passar in i inavel-modellen som beslutsfattarna går efter.Lee Harvey Oswald skrev:Alltså kan man nån gång bli förbannad på en människa som Anders Forsberg?
Har sällan eller aldrig hört honom komma med en dålig bortförklaring, verkar vara en rakt igenom god människa
(säkerligen har han nåt avvikande beteende, kanske samlar han på hundar som han blötlägger i syra , i smyg nere i källaren sent när fru och barn har lagt sig)
Expert.
- Jim Morrison
Really? Det skulle vara för hans ödmjukhet då, för någon bra hockeytränare tycker jag aldrig han bevisat sig vara.SirDIFalot skrev:Jag hoppas han är nästa huvudtränare för DIF, efter Säcken. Han har uttryckt en önskan om att träna oss också. Och har ju faktiskt en viss historia i klubben, så han passar in i inavel-modellen som beslutsfattarna går efter.Lee Harvey Oswald skrev:Alltså kan man nån gång bli förbannad på en människa som Anders Forsberg?
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Jag gillar ju vad han gjorde i Skellefteå i alla fallJim Morrison skrev:Really? Det skulle vara för hans ödmjukhet då, för någon bra hockeytränare tycker jag aldrig han bevisat sig vara.SirDIFalot skrev:Jag hoppas han är nästa huvudtränare för DIF, efter Säcken. Han har uttryckt en önskan om att träna oss också. Och har ju faktiskt en viss historia i klubben, så han passar in i inavel-modellen som beslutsfattarna går efter.Lee Harvey Oswald skrev:Alltså kan man nån gång bli förbannad på en människa som Anders Forsberg?

Expert.