Jodå, det sjöng de!elijas skrev:Stabil första period, står upp bra.
aiks fans verkar inte ha så bra tålamod, buar ut sitt lag efter en period och jag tyckte även mig höra "vakna aik" men det kanske var inbillning..
Kvalserien: Aik - Djurgårdens IF 17/3 2014
- SkönaDjurgårn
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Re: Sv: Aik - Djurgårdens IF 17/3 2014
-
Aik - Djurgårdens IF 17/3 2014
Gillar det mesta i första, men kanske lite lurigt att komma in på gnäggmål. Forsätt såhär och mal ned, om sedan publiken vänds till deras nackdel så får vi den sjätte lirarn gratis.
Sent from my iPad using Tapatalk
Re: Aik - Djurgårdens IF 17/3 2014
Våra forwards kan så mycket bättre.
Sjukt imponerad av våra backar. Riktigt kul att se!
Sjukt imponerad av våra backar. Riktigt kul att se!
Niklas Wikegård till Fimpen: När jag säger att du ska vara på kuklängdsavstånd från motståndaren då menar jag inte Joaquin Gages utan din & det är VÄLDIGT nära.
När DIF gjorde målet tyckte jag mig höra "era jävla ho***".elijas skrev:Stabil första period, står upp bra.
aiks fans verkar inte ha så bra tålamod, buar ut sitt lag efter en period och jag tyckte även mig höra "vakna aik" men det kanske var inbillning..

Psykopatjäveln, ryste när jag såg honom i spelargången. Han satt väl och hamrade på i typ en halv minut.sthlm19 skrev:Det där jävla äcklet Svensson som slog på en liggandes Jimmie, i derbyt för några år sen.
Helt rätt av Hank att stå upp.
- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
Det stämmer. Måste vara någon som sitter precis vid mikrofonen.macin skrev:När DIF gjorde målet tyckte jag mig höra "era jävla ho***".elijas skrev:Stabil första period, står upp bra.
Avskaffa tre mot tre.
-
Yeah, man har hört en missnöjd åskådare någonstans nära micen ständigt i sändningen:Mattias_87 skrev:Det stämmer. Måste vara någon som sitter precis vid mikrofonen.macin skrev:När DIF gjorde målet tyckte jag mig höra "era jävla ho***".elijas skrev:Stabil första period, står upp bra.

25/4-2025
Måste se upp för när Janmark sätter fart. Otroligt skicklig!
- minalman
Hur det än går. Det var länge sedan matchtråden behövde låsas. Bara en sån sak!
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
Varför låst?
Ärligt talat så är det en formation som får en "piece" av gnaget så här långt, och det är the usual suspects - ahlen, honk och hank.
De andra måste bli bättre, kom igen nu
Gärna handleder men först ett rejält fysiskt spel
- minalman
Det är en lång historia, men forumet var inte nöjda minst sagt.ciirree skrev:Varför låst?
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
- Lidingö DIF
Blev dissad i sista sekund då min gnägget-kontakts Jabba the hut-flickvän ville följa med. Så nu sitter man här och käkar nagelband och mår skit.
Hur kommer period 2 se ut? Snälla bidra med några peppande ord för jag är i mental fritt fall.
Hur kommer period 2 se ut? Snälla bidra med några peppande ord för jag är i mental fritt fall.
"Man får spela sarg ut också" - Wikegård 2019 04 16
-
Massa trådar som låstes för nåt år sen när folk var besvikna och kastade ur sig mindre intelligenta saker.ciirree skrev:Varför låst?
25/4-2025
- SkönaDjurgårn
Älskar Hank. Känns som hjärtat i hela laget.sensei skrev:Ärligt talat så är det en formation som får en "piece" av gnaget så här långt, och det är the usual suspects - ahlen, honk och hank.