BIK Karlskoga - Djurgårdens IF 16/02 2013

Här diskuterar vi Djurgården Hockeys matcher.
Mäklaren
Medlem: Ja, vanlig medlem

Re: BIK Karlskoga - Djurgårdens IF 16/02 2013

Inlägg av Mäklaren »

Jag känner mig, faktiskt, jävligt trygg när Erik Gustafsson är på isen.
Vårt nuvarande lag skall vända skeppet.
Användarvisningsbild
minalman
Säsongskort: Ja

Inlägg av minalman »

Magnutz skrev:
minalman skrev:Sekiranya kita bertaruh bahawa ia adalah kali terakhir yang pernah kita bermain di Karlskoga!
Mereka akhirnya dalam pertandingan, terlepas perlawanan kelayakan dan kita pergi ke liga perdana tidak pernah mempunyai pengalaman tajuk hoki! Tandakan kata-kata saya!
Så skrev du. Anti-jinx ON.
:-)
Om jag har fel beror det på att ödet vill att DIF-veteranerna spelar invigningsmatchen i nya kanonhallen i kåskoga om åtta år.
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
B.I.B.A

Inlägg av B.I.B.A »

Någon som har länken till den där hemsidan där man kunde tippa resultatet för resten av säsongen och få fram en tabell?
Avgå Jocke.
Användarvisningsbild
pulverapa

Sv: BIK Karlskoga - Djurgårdens IF 16/02 2013

Inlägg av pulverapa »

Erik Gustafsson är en jävla lirare. Hoppas på en lång karriär i DIF.
Manijock

Inlägg av Manijock »

Mäklaren skrev:Jag känner mig, faktiskt, jävligt trygg när Erik Gustafsson är på isen.
Njaa kasta in puckar framför eget mål när man är trängd och hoppas på det bästa det är inte min medicin. Men i anfallszon är han förmodligen en av de skickligaste spelarna i Allsvenskan.

Är så glad för Lidströms skull. Så mycket oförtjänt skit han fått, måste vara underbart att få knäppa alla på näsan.
Användarvisningsbild
elklingo

Inlägg av elklingo »

B.I.B.A skrev:Någon som har länken till den där hemsidan där man kunde tippa resultatet för resten av säsongen och få fram en tabell?
http://www.speculator.se/serie&id=1
B.I.B.A

Inlägg av B.I.B.A »

Manijock skrev:Är så glad för Lidströms skull. Så mycket oförtjänt skit han fått, måste vara underbart att få knäppa alla på näsan.
Håller med! Tycker vi ska jubla för honom ordentligt nästa match så han känner att han har oss i ryggen. Det förtjänar han verkligen.
Tack!
Avgå Jocke.
Användarvisningsbild
SirDIFalot

Inlägg av SirDIFalot »

Oförtjänt skit har väl inte Lidström fått? Han och Timmy var ju extremt dåliga en längre perioder och fick höra det. Nu har Lidström spelat stabilt som man förväntade sig och får också cred för det.
Expert.
Mäklaren

Inlägg av Mäklaren »

Manijock skrev:
Mäklaren skrev:Jag känner mig, faktiskt, jävligt trygg när Erik Gustafsson är på isen.
Njaa kasta in puckar framför eget mål när man är trängd och hoppas på det bästa det är inte min medicin. Men i anfallszon är han förmodligen en av de skickligaste spelarna i Allsvenskan.

Är så glad för Lidströms skull. Så mycket oförtjänt skit han fått, måste vara underbart att få knäppa alla på näsan.
Jag tycker alltid att han har en idé var han ska göra av pucken. Tycker inte att han ''kastar'' in pucken framför mål, utan han söker en passning - som dessutom går fram.

Sen tycker inte jag att Timmy och Lidström varit ''extremt dåliga'' någon gång egentligen.
Vårt nuvarande lag skall vända skeppet.
Användarvisningsbild
SirDIFalot

Inlägg av SirDIFalot »

Mäklaren skrev:
Manijock skrev:

Jag tycker alltid att han har en idé var han ska göra av pucken. Tycker inte att han ''kastar'' in pucken framför mål, utan han söker en passning - som dessutom går fram.

Sen tycker inte jag att Timmy och Lidström varit ''extremt dåliga'' någon gång egentligen.
Då har du nog rätt dåligt minne. I mitten av säsongen snittade båda mer än ett baklängesmål per match. Lidström var ju typ 2p och -15. Inte för att statistik säger allt men svårt att blunda för såna siffror.

Jag tror Lidström varit inne på 4 mål bakåt senaste 15-20 matcherna eller dylikt. Extremt bra därifrån och framåt. Timmy har också fått stopp på antalet mål bakåt. Även om han spelmässigt inte hittade samma stabilitet som Lidström.
Expert.
Praetori

Inlägg av Praetori »

Kalus! Ser ut att älska varenda sekund i Djurgårdströjan och stod för ett helt gäng med grymma offensiva tacklingar. Blir han kvar många säsonger och fortsätter på samma sätt så är han snart en kandidat för årets JK.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Användarvisningsbild
Alexander

Inlägg av Alexander »

Var finner man highlights? Jag antog att det fanns på Viasats hemsida men har ej hittat något där.
Användarvisningsbild
Jepe

Inlägg av Jepe »

Alexander skrev:Var finner man highlights? Jag antog att det fanns på Viasats hemsida men har ej hittat något där.
http://www.hockeysverige.se/article/141 ... -toppmotet

Edit: http://www.viasatsport.se/hockey/hockey ... video/2605 helt klart bättre
Senast redigerad av Jepe den 2013-02-16 21:20:53, redigerad totalt 1 gånger.
2014-04-07, vad hände?
Användarvisningsbild
Alexander

Inlägg av Alexander »

Jepe skrev:
Alexander skrev:Var finner man highlights? Jag antog att det fanns på Viasats hemsida men har ej hittat något där.
Gracias!
Edit: Värsta highlights jag sett.
Senast redigerad av Alexander den 2013-02-16 21:16:41, redigerad totalt 1 gånger.
brsk

Inlägg av brsk »

Alexander skrev:
Jepe skrev:
Gracias!
http://www.viasatsport.se/hockey/hockey ... video/2605
Skriv svar