Ha inte mage att klaga på Åberg. Han räddar oss ensam den här matchen. Tre nya poäng av honom ikväll. Given straffskytt.#10 skrev:Ja men han måste ju lägga mackan när dom kommer 2 mot 1 ist fär att skjuta hela jävla tiden!Jim Morrison skrev:Pontus Åberg. Vår bästa spelare efter JVM. Han är en helt fruktansvärt bra hockeyspelare.
Djurgårdens IF - Malmö Redhawks 11/2 2013
- Jim Morrison
Re: Djurgårdens IF - Malmö Redhawks 11/2 2013
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
- AdamPickard
- Medlem: Ja, vanlig medlem
hoppas johner får lägga, 1+2 idag
edit: ty
edit: ty
Senast redigerad av AdamPickard den 2013-02-11 21:43:10, redigerad totalt 1 gånger.
Tror Pickard spikar igen.
Ojojoj så viktigt...
Kul att Pickard nyper straffarna när han bränt hyfsat enkla lägen under matchen.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
- Jim Morrison
SÅ JÄVLA VÄLFÖRTJÄNT!!!!!
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
66 skott och 1p förlust.... allt jag tar med mig efter denna match... sorry om det låter neggo men vi var piskade att ta 3p idag!
Gonatt

Gonatt
"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).
Haha. Tänk dom som gick efter halva tredje. Nollor
Riktigt bra upphämtning. Gör oss stärkta inför de kommande matcherna.

Riktigt bra upphämtning. Gör oss stärkta inför de kommande matcherna.
Praetori skrev:Kul att Pickard nyper straffarna när han bränt hyfsat enkla lägen under matchen.
Äh, Chet kunde inte göra mycket åt målen.
Grymt skön seger. Helt otroligt.
Senast redigerad av kaminor den 2013-02-11 21:46:41, redigerad totalt 1 gånger.
Helvete så viktigt detta var, kan ge lite råg i ryggen inför framtiden.
För er som inte följer domarna.se | T.Kling på twitter (pysslar med statistik).
"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).
"Andra gången på TRETTIOÅTTA ÅR som DIF räddar poäng med underläge 3 mål inför sista perioden på hemmaplan."
"Andra gången på TRETTIOÅTTA ÅR som DIF räddar poäng med underläge 3 mål inför sista perioden på hemmaplan."
Precis, detta visar ändå att det finns en sjujävla ryggrad i laget. Försvarsspelet är stundtals helt åt skogen och det gås på tok för lite på kropp men jag kan inte klaga efter den upphämtningen.crike skrev: Riktigt bra upphämtning. Gör oss stärkta inför de kommande matcherna.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Jaaaaa!! Lätt att känna att vi förlora 1 poäng men ack så sköna 2 poäng mot turmalmö.
@DomarnaPunktSe: Andra gången på TRETTIOÅTTA år som DIF räddar poäng med underläge 3 mål inför sista perioden. #twittpuck
@DomarnaPunktSe: Andra gången på TRETTIOÅTTA år som DIF räddar poäng med underläge 3 mål inför sista perioden. #twittpuck
Otroligt skönt!
Äntligen en straffseger. Dustin gör 2+2, fantastiskt bra!
Bänka Bohman för resten av säsongen nu.
Äntligen en straffseger. Dustin gör 2+2, fantastiskt bra!
Bänka Bohman för resten av säsongen nu.
Vårt nuvarande lag skall vända skeppet.