KS: Djurgårdens IF - Timrå IK 14/3 - 2012
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Re: KS: Djurgårdens IF - Timrå IK 14/3 - 2012
Stanna du i din lägenhet o drick pilsner alone, verkar vara ett tämligen innehållslöst leverne, men du kanske vill ta vara på permisen från SS, sjukhuset i Växjö alltså, inget annat.
Ha en trevlig kväll and GFY
DIF Småland
DIF Småland
super djurgårn skrev:Vill se Plante i mål nästa match faktiskt
Han är väl petad han platsade väl inte ens på bänken???
Ännu en av Järlans supervärvningar!!
Du behöver inte skriva om hur du haft det i din uppväxt och skylla på mig!Jockmaniac skrev:Klart du är ensam. Vem skulle vilja vara med dig ditt finniga lilla fjun. Ett skämt som förmodligen ingen brytt sig om alls genom hela din uppväxt. Din mamma ville inte ha dig, din pappa ville inte ha dig, inga vänner, ingen som ens vill titta åt dig. Sorgligt, men klart rättvist. En del människor förtjänar inte ett vettigt liv.Gud skrev:sitter här ensam i min lägenhet och dricker öl
Ville bara hälsa att jag hatar er alla
Trevlig kväll
Jag beklagar verkligen sorgen om hur din uppväxt verkar ha varit!
Stackars, Kan bero på det då att du är djurgårdare!
Mer för att rensa upp. Har inte lust att läsa skiten som inte rör DIF.Torpedo Novgorod skrev:Är ni också 12år? Skrika efter moderatorer. Ignorera trollet bara, inte svårare än så.
- Jim Morrison
Hahahaha, det känns som att folk aldrig har handskats med ett troll förut? Sitter och försöker förolämpa honom 

Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Du kanske är en såndär som inte kan ta en öl för att må gott?Blueberry hill skrev:Stanna du i din lägenhet o drick pilsner alone, verkar vara ett tämligen innehållslöst leverne, men du kanske vill ta vara på permisen från SS, sjukhuset i Växjö alltså, inget annat.
DIF Småland
Du måste liksom dricka med vänner och helst dricka hur många som helst!
Men du är väl stockholmare så du dricker 2öl och är dretfull och går på krogen o tror att du snusar och är cool!
-
- Säsongskort: Ja
-
Haha en "durå-diss", nu har du verkligen nått rock bottom. Gratulerar till ditt misslyckande!Gud skrev:Du behöver inte skriva om hur du haft det i din uppväxt och skylla på mig!Jockmaniac skrev:Klart du är ensam. Vem skulle vilja vara med dig ditt finniga lilla fjun. Ett skämt som förmodligen ingen brytt sig om alls genom hela din uppväxt. Din mamma ville inte ha dig, din pappa ville inte ha dig, inga vänner, ingen som ens vill titta åt dig. Sorgligt, men klart rättvist. En del människor förtjänar inte ett vettigt liv.Gud skrev:sitter här ensam i min lägenhet och dricker öl
Ville bara hälsa att jag hatar er alla
Trevlig kväll
Jag beklagar verkligen sorgen om hur din uppväxt verkar ha varit!
Stackars, Kan bero på det då att du är djurgårdare!
100% DJURGÅRDSJ***L
Skrev jag att det var mig du skulle möta upp och berätta det öga mot öga?Gud skrev:Du ser! Du våga inte möta mig öga mot öga o höra vilket lag ja håller på! du skyller på att du har viktigare saker för dig! haha, "Riktig djurgårdare" haha, Vilket skämt!Har viktigare saker för mig än och möta upp en liten tönt som dig!
Men det märks verkligen hur mogen du är som sitter på ett annat lags forum och käftar
Fan vad tragisk du är! Sitter ensam på en lördagskväll å allt.
Du måste ha ett grymt liv? Jobbar du på samhall också eller?
- super djurgårn
Tror inte Sandberg är bättre men iaf Wesslau är fan inte med just nu han är helt klart någon annanstansfullmonty skrev:super djurgårn skrev:Vill se Plante i mål nästa match faktiskt
Han är väl petad han platsade väl inte ens på bänken???
Ännu en av Järlans supervärvningar!!
Finner återigen inga ord. Jimmie Ölvestad säger vi måste rycka upp oss för skölden" (på tröjan).
Jag tror inte ens Jimmie tror på det längre. Det böjar närma sig point of no return. Vi har satt oss i ett skitläge. Timrå borta nästa match.
Det blir allsvenskan för DIF.
Jag är ledsen att säga det men laget är handlings förlamat.
Jag tror inte ens Jimmie tror på det längre. Det böjar närma sig point of no return. Vi har satt oss i ett skitläge. Timrå borta nästa match.
Det blir allsvenskan för DIF.
Jag är ledsen att säga det men laget är handlings förlamat.
Då sa jag till domaren på ren svenska: "Go home".
- Christer Abrahamsson
Det ska göra ont att möta Djurgården :
http://www.youtube.com/watch?v=ydao4l6Eb74
- Christer Abrahamsson
GE FAN I ATT SKRIV TILL HAN!
"INGEN ABSOLUT INGEN farsa skriver en fråga på flashback och frågar vad en platta energidryck på willys kostar!! En pappa har pengar och en pappa köper inte en platta energidryck för LAN, han köper ÖL!!"-Mr.Mxyzptlk.
Haha! Jag sitter o tar mig en öl o mår gott! men det kanske man inte kan göra?DIFRobbex skrev:Skrev jag att det var mig du skulle möta upp och berätta det öga mot öga?Gud skrev:Du ser! Du våga inte möta mig öga mot öga o höra vilket lag ja håller på! du skyller på att du har viktigare saker för dig! haha, "Riktig djurgårdare" haha, Vilket skämt!Har viktigare saker för mig än och möta upp en liten tönt som dig!
Men det märks verkligen hur mogen du är som sitter på ett annat lags forum och käftar
Fan vad tragisk du är! Sitter ensam på en lördagskväll å allt.
Du måste ha ett grymt liv? Jobbar du på samhall också eller?
Och du sitter ju ensam du också antagligen eftersom du sitter o läser forum och svarar på vad ja skriver! Och är du inte ensam har ju du ett mer tragiskt liv än mig!
Och ja jag jobbar på samhall, Tillsammans med din mor & far
Jag vill ge cred till alla härinne som fick bort Hardy, tummen upp! (bra jobbat
)
Jag vill ge cred till Wesslau för att du varit bättre än dina kollegor i motståndarkassen match efter match, som vi härinne tycker. (bra jobbat, eller inte)
Jag vill ge cred till er unga spelare som bara blir bättre och bättre (mycket bra jobbat
)
I ärlighetens namn är jag inte speciellt besviken i skrivande stund, jag är bara mållös och har i ärlighetens namn inte trott på det här sen omgång 3.
Sist men inte minst, har Wesslau oxpung?
Tom ett såll som Lundström framstår som en vägg när han möter guldkeepern Wesslau.

Jag vill ge cred till Wesslau för att du varit bättre än dina kollegor i motståndarkassen match efter match, som vi härinne tycker. (bra jobbat, eller inte)

Jag vill ge cred till er unga spelare som bara blir bättre och bättre (mycket bra jobbat

I ärlighetens namn är jag inte speciellt besviken i skrivande stund, jag är bara mållös och har i ärlighetens namn inte trott på det här sen omgång 3.
Sist men inte minst, har Wesslau oxpung?
Tom ett såll som Lundström framstår som en vägg när han möter guldkeepern Wesslau.

Hur har du mage att sitta kvar Järlan?
"Jag kräver Järlans avgång nu!!" Lyssna styrelse!!
"Jag kräver Järlans avgång nu!!" Lyssna styrelse!!
Då sa jag till domaren på ren svenska: "Go home".
- Christer Abrahamsson
- Christer Abrahamsson