KS: BIK Karlskoga - Djurgårdens IF, 16/3, 2012
- minalman
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Linus Persson och Markus Nilsson vill spela för Challe i ES nästa år. De håller igen i kväll, därför.
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
Re: KS: BIK Karlskoga - Djurgårdens IF, 16/3, 2012
Du med?Jim Morrison skrev:Man börjar bli lite trött på jargongen... Vi har spelat så jävla dåligt den här säsongen att alla ord om det är bara överflödiga just nu. Nu gäller det väl för fan bara att vinna.
Verkar som om alla försöker överträffa varandra om vår uselhet.
Vem är kvar att övertyga liksom?
Alla vet att vi är dåliga.
– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
- Jim Morrison
Haha, jo, jag med. Är trött på mig själv med. Är trött på den här säsongen. Är trött på det här laget. Vill bara vinna. Orkar inte mer.BOMBOM BOUCHARD skrev:Du med?Jim Morrison skrev:Man börjar bli lite trött på jargongen... Vi har spelat så jävla dåligt den här säsongen att alla ord om det är bara överflödiga just nu. Nu gäller det väl för fan bara att vinna.
Verkar som om alla försöker överträffa varandra om vår uselhet.
Vem är kvar att övertyga liksom?
Alla vet att vi är dåliga.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
- minalman
- Säsongskort: Ja
Jag var inne och mumlade att han inte var ofelbar. Men han är fortfarande bäst i laget (vad det nu kan betyda).Jim Morrison skrev:Ville någon ens det?Nummer19 skrev:Vart är alla som ville att Wesslau skulle sitta bänk?
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
Och där kom Thomas Dileva. Kan vi inte värva deras DJ till nästa säsong? Högklassigt..
Du är med oss överallt, Stefan.
Det är sant men enligt mig har DT väldigt mycket ansvar på sig. Han och Printz är de ända jag tycker håller elitserieklass av backarna.Morwin skrev:FFFHTB skrev:Tycker folk är väldigt hårda mot DT. Visst han har inte spelat bra men finns det någon som skulle göra det efter ha spelat så mycket han har gjort varje match en hel säsong? Staffan fick exakt samma effetkt och var inte häller så bra i slutet.
Ända som skiljer är ju att Staffan var bra hela året och VÅGAR saker tacklas etc
- Jim Morrison
Ja, han släppte in fyra mål och var knappast på topp mot Rögle. Men han är vår bästa spelare, fortfarande, och är riktigt grym idag.minalman skrev:Jag var inne och mumlade att han inte var ofelbar. Men han är fortfarande bäst i laget (vad det nu kan betyda).Jim Morrison skrev:Ville någon ens det?Nummer19 skrev:Vart är alla som ville att Wesslau skulle sitta bänk?
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Nu börjar det...
nu blir det till att sitta och bita pa naglarna igen da....
AVGÅ.
"INGEN ABSOLUT INGEN farsa skriver en fråga på flashback och frågar vad en platta energidryck på willys kostar!! En pappa har pengar och en pappa köper inte en platta energidryck för LAN, han köper ÖL!!"-Mr.Mxyzptlk.
BOMBOM BOUCHARD skrev:Jag tror faktiskt inte det.Leijon skrev:Fan, 20 minuter kvar... pallar vi detta?
För att ha en chans måste vi våga hålla i pucken och komma upp i några fler anfall.
Kempes lina visade vid några tillfällen att det går.
1 kvar...
För övrigt anser jag att Solna ska förgöras.
- Jim Morrison
John Norman, vad gör du?
Vafan inte tappa puck där Norman