Djurgårdens IF - Växjö Lakers HC, 23/2 2012.
- Lidingö DIF
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Re: Djurgårdens IF - Växjö Lakers HC, 23/2 2012.
Har inte vokabulär nog för att försöka beskriva Gustav Wesslaus storhet. Blir lite darrig på underläppen när jag ser 41.
"Man får spela sarg ut också" - Wikegård 2019 04 16
- minalman
Stark klack mot Brynäs. Stark klack mot Växjö. Någon som ser ett mönster?
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
Båda var dåliga, speciellt Mathias. Nilson var riktigt dålig han med.SirDIFalot skrev:Sämst idag var Tjärnqvist.
(Båda två)
Nilson är alltid dålig när han försöker ''lira''.tomten skrev:Båda var dåliga, speciellt Mathias. Nilson var riktigt dålig han med.SirDIFalot skrev:Sämst idag var Tjärnqvist.
(Båda två)
Vårt nuvarande lag skall vända skeppet.
Gillar dock Mackans sätt att hålla pucken, men han behöver ju höja sig väldigt mycket.
Härlig kämpaseger, helvete vad skönt med TRE poäng!
Dock så var andraperioden under all kritik, tycker vi ändå håller Växjö på utsidan ganska bra, inte så väldigt många öppna lägen.
Bygg vidare på det här nu! Tror att det endast är positivt att vi spelar igen om två dar, spelarna hinner inte tänka så mycket, kör bara kör.
Härlig kämpaseger, helvete vad skönt med TRE poäng!
Dock så var andraperioden under all kritik, tycker vi ändå håller Växjö på utsidan ganska bra, inte så väldigt många öppna lägen.
Bygg vidare på det här nu! Tror att det endast är positivt att vi spelar igen om två dar, spelarna hinner inte tänka så mycket, kör bara kör.
Precis hemkommen och det är exakt som folk säger, Wesslau var Gud idag, helt magiskt bra!
Domaren var horribel (men det är ju ingen nyhet i vårt svenska jävla hockeysamhälle).
Många spelare kämpade på bra idag, Otto lekte bort ett halvt BP själv i Växjös zon.
Vårt PP ser fortfarande ut som en påse skit (även om vi fick ett mål där på något oväntat sätt).
Vårt BP är riktigt stabilt och att reda ut 3 mot 5 för att sen nästan direkt efter få lira 4 mot 5 igen var nog där vi vann matchen, killarna insåg att kämpa = vinst.
Vi blev tyvärr skitnödiga som vanligt i ledning men hade idag marginalerna (läs: Wesslau) på vår sida!
Helt utmattad, rösten förstörd, ska dricka mitt glas vin här, ta en dusch för man svettades som en gnu på Hovet med denna psykpress och sen sova MED GOTT JÄVLA HJÄRTA för en gångs skull efter en hockeydag.
Gonatt!
Domaren var horribel (men det är ju ingen nyhet i vårt svenska jävla hockeysamhälle).
Många spelare kämpade på bra idag, Otto lekte bort ett halvt BP själv i Växjös zon.
Vårt PP ser fortfarande ut som en påse skit (även om vi fick ett mål där på något oväntat sätt).
Vårt BP är riktigt stabilt och att reda ut 3 mot 5 för att sen nästan direkt efter få lira 4 mot 5 igen var nog där vi vann matchen, killarna insåg att kämpa = vinst.
Vi blev tyvärr skitnödiga som vanligt i ledning men hade idag marginalerna (läs: Wesslau) på vår sida!
Helt utmattad, rösten förstörd, ska dricka mitt glas vin här, ta en dusch för man svettades som en gnu på Hovet med denna psykpress och sen sova MED GOTT JÄVLA HJÄRTA för en gångs skull efter en hockeydag.
Gonatt!
- -daniel-
Alla har förövrigt nämnt den självklara hjälten (Wesslau) men jag måste nämna en som jag vart imponerad över idag. #21, Ludwig Blomstrand. Härlig speed. Går in i alla närkamper. Ser helt orädd ut. Riktigt bra.
Förbannat synd att hans skott (som tog i stolpen) inte gick in. Hoppas han får mer speltid framöver.-daniel- skrev:Alla har förövrigt nämnt den självklara hjälten (Wesslau) men jag måste nämna en som jag vart imponerad över idag. #21, Ludwig Blomstrand. Härlig speed. Går in i alla närkamper. Ser helt orädd ut. Riktigt bra.
Re: Re: Djurgårdens IF - Växjö Lakers HC, 23/2 2012.
Capcash skrev:Precis hemkommen och det är exakt som folk säger, Wesslau var Gud idag, helt magiskt bra!
Gonatt!

Sov gott
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Lugn bara lugn. Snart är han inne i samma spår som Cehlin och co.-daniel- skrev:Alla har förövrigt nämnt den självklara hjälten (Wesslau) men jag måste nämna en som jag vart imponerad över idag. #21, Ludwig Blomstrand. Härlig speed. Går in i alla närkamper. Ser helt orädd ut. Riktigt bra.

Vårt nuvarande lag skall vända skeppet.
- -daniel-
Ja, risken finns.Mäklaren skrev:Lugn bara lugn. Snart är han inne i samma spår som Cehlin och co.-daniel- skrev:Alla har förövrigt nämnt den självklara hjälten (Wesslau) men jag måste nämna en som jag vart imponerad över idag. #21, Ludwig Blomstrand. Härlig speed. Går in i alla närkamper. Ser helt orädd ut. Riktigt bra.
Men jag hoppas man ger killen fortsatt förtroende nu, blir duktigt besviken på Zabel om han inte får spela på lördag om han är disponibel.
Blomstrand har en fördel mot sillen, fysiken. 90 pannor mot sillens typ 70. Heja!
Född till sportchef.
Gudstav Wesslau.
Godnatt, Djurgårdsvänner!
Godnatt, Djurgårdsvänner!
För övrigt anser jag att Solna bör förgöras.
- Jim Morrison
Nej. Hardy är inte kvar.Mäklaren skrev:Lugn bara lugn. Snart är han inne i samma spår som Cehlin och co.-daniel- skrev:Alla har förövrigt nämnt den självklara hjälten (Wesslau) men jag måste nämna en som jag vart imponerad över idag. #21, Ludwig Blomstrand. Härlig speed. Går in i alla närkamper. Ser helt orädd ut. Riktigt bra.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Han har ett sinnessjukt snabbt förstaskär. Han bara exploderar ju. Mer speltid, tack!android skrev:Blomstrand har en fördel mot sillen, fysiken. 90 pannor mot sillens typ 70. Heja!
Och ge killen en riktig tröja för fan.
Gärna handleder men först ett rejält fysiskt spel