Färjestads BK - Djurgårdens IF. 21/2, 2012.
Re: Färjestads BK - Djurgårdens IF. 21/2, 2012.
Kan inte Järlan ställa sig i båset, han har ju tränat bajen.Nej har aldrig sett ett lag så uddlöst som Djurgården.Nej vi överlever nog inte en kvalserie.Hardy måste sitta och flina hemma nu.
- Jim Morrison
tja, förlora skulle jag väl inte säga att man gör...Bjurre skrev:Roligare än detta även om man förlorar.Jim Morrison skrev:utan tomma patroner...Bjurre skrev:Rysk roulette?Jim Morrison skrev:aja, vad ska man göra

Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
- SkönaDjurgårn
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Den enda mannen i världen att faktiskt kunna påverka vårt lag, Järlan, var den enda som inte såg det. Osis...Jockmaniac skrev:Men vadå gör vi inte mål idag heller? Vad konstigt med tanke på att vi inte har en enda jävel som är utpräglad poängplockare, vem hade kunnat förutse detta inför säsongen?
Pinsamma skämt jag garvar åt er. HAHAHHAHA
- minalman
- Säsongskort: Ja
Färjestads BK - Djurgårdens IF. 21/2, 2012.
Finns det inga fria medspelare att passa kan man alltid passa en fri motståndare.
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
Jag vet precis hur det där är. Efter derbyn förra veckan var jag fan äckligt nära på att göra något dumt som hade slutat med att jag fått sparken.Supportern skrev:Usch, ännu jobbig dag på jobbet imorgon där man kommer bli tråkad för ännu en förlust av alla gnagare.
Tur att jag kan kontrollera mig, annars hade jag inte suttit här idag.
Avskaffa tre mot tre.
Nu switchade jag till bollen va fan ska man se 22 rigor mortis iklädda DIF tröjor valsa omkring på isen..
Vi har inget att skämams över, men grabbarna på isen harSupportern skrev:Snyggt 3-0 av Färjestad! Och av en gammal Djurgårdare, Patrik Lundh! Man får glädja sig för det lilla. Bra att vi inte gav honom chansen och satsade på firma Almtorp/Carlsson i stället.
Likadant med Nicke D. Bra att inte DIF-ledningen inte gav honom nytt kontrakt. Han ligger bara tvåa i ES poängliga. Det är precis sådana spelare vi saknar, MÅLSKYTTAR!
Ledningen i denna klubb har alldeles för stor tro till slitvargar, typ M Tjärnqvist, men man MÅSTE ha folk som GÖR MÅL!
Usch, ännu jobbig dag på jobbet imorgon där man kommer bli tråkad för ännu en förlust av alla gnagare.

Jag undrar på allvar vad en sådan som Mats Larsson och "Järlan" gör ikväll. Ser dom änns matchen? Och om de gör, vad tänker dem?

Djurgårdens if, sämst när det gäller! Det ser fan mörkt ut på Kameruns avbytarbänk!!! 

Du är inte ensam min vän, du är inte ensam...Mattias_87 skrev:Nu har även jag blivit övertygad om att vi åker ur i år.
Men oroa er inte gott folk, nuvarande lag ska vända på skutan. Det kommer gå alldeles utmärkt!
-
Kan vi inte lämna Walkover resten matcherna denna säsong i ES och börja förbereda oss för kvalserien redan nu. Varför ska vi spela av de sista matcherna. Spelarna verkar redan inställda på kvalserien så varför ska vi fans bry oss?
Hardy garvar och cashar in sina återstående månadslönerken1968 skrev:Kan inte Järlan ställa sig i båset, han har ju tränat bajen.Nej har aldrig sett ett lag så uddlöst som Djurgården.Nej vi överlever nog inte en kvalserie.Hardy måste sitta och flina hemma nu.
- Daniel942
Hoppas bara vi inte får in nåt tröstmål nu. Det är ingen värd.
Men jag behöver väl inte vara orolig.
Men jag behöver väl inte vara orolig.
DIF!
- Lee Harvey Oswald
-Det har varit en morot för oss under en längre tid, men nu har den släckts
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Herregud
Gärna handleder men först ett rejält fysiskt spel
Allt detta för att smågrabbarna (DIFs framtid? HAHAHAHAHA) gnällde lite. Era jävla sopor prestera för fan!!!!!Donkels skrev:Hardy garvar och cashar in sina återstående månadslönerken1968 skrev:Kan inte Järlan ställa sig i båset, han har ju tränat bajen.Nej har aldrig sett ett lag så uddlöst som Djurgården.Nej vi överlever nog inte en kvalserie.Hardy måste sitta och flina hemma nu.