Djurgårdens IF - Solna Aik IF Hockey , 16/2 2012 Derby 5/5
Re: Djurgårdens IF - Solna Aik IF Hockey , 16/2 2012 Derby 5
Något som är jävla skrämmande är att..
Frölunda hade totalkris förra säsongen och var fullständigt väderlösa. Men Djurgården är inte hälften så bra ens. 1 mål i baken och man har gett upp matchen. Leder Djurgården med 3 mål är man inte säker på vinst fören det är typ 5 minuter kvar.
Frölunda hade totalkris förra säsongen och var fullständigt väderlösa. Men Djurgården är inte hälften så bra ens. 1 mål i baken och man har gett upp matchen. Leder Djurgården med 3 mål är man inte säker på vinst fören det är typ 5 minuter kvar.
Skojar du eller är du en idiot på riktigt? Vart i mitt inlägg försvarar jag att vi spelar dåligt? Jag säger bara rakt ut att de spelare som har DIF-tröjor är Djurgårdens spelare. Det borde ju vilket mongo som helst fatta. Men inte alla uppenbarligen...Capcash skrev:Men lägg av för fan, hur i helvete kan du sitta och försvara detta? Är du dum på riktigt?B.I.B.A skrev:Skärp dig själv din jävla tomte!Capcash skrev:SKÄRP DIG!B.I.B.A skrev:Man kan ju tro att det är bajen man håller på när man läser i den här tråden. Pinsamma är ni.
ALLTID, OAVSETT!
Klart som helvete att vi står bakom DIF men detta är inte DIF vi ser.. det är några jävla lallare som inte kan göra ett mål på en 19åring, mot ett AIK som inte lirat så här dåligt sen 1979.
Kolla på skölden på spelarnas bröst. DIF! Oavsett om järlan är inkompetent som satt ihop det här skitlaget så är det laget som representerar skölden jag älskar. Jag tänker inte sitta och skratta åt mitt lag oavsett om de gör bort sig.
Är det på den här nivån ni ska vara så kan ni stå i gnagets klack nästa år.
Det är väl för fan ingen som sagt att vi inte är djurgårdare eller inte står upp för skölden?? Detta vi ser är INTE Djurgården, det är nån jävla halvmesyr och spelare som är helt inkompetenta! Ifrågasätt inte mitt DIF-hjärta, då är du ute på jävligt hal is, men som vi spelar nu är det fan beyond katastrof och det spelar ingen roll hur mycket du tycker om ditt DIF-överkast eller din DIF-ryggsäck!
Sitter man på ett forum och skrattar för att laget man håller på är dåligt - då är man fan inte djurgårdare. Vi har varit kassa hela säsongen, och det är helt ok att vara besviken men det ni håller på med visar bara vilka medgångare ni är.
Så för att tala ditt språk: Jag tycker om min DIF-ryggsäck alltid, oavsett. Du bär bara din när det går bra, när det går dåligt så är det ingen riktig DIF-ryggsäck.
Avgå Jocke.
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Vi tillåter jävligt högt i tak ikväll.
Men skriv inte vilka sätt ni önskar att Järlan dör på och sånt skit. Då blir ni utskickade oavsett om det är ett känt nick eller inte.
AVGÅ JÄRLAN!
Men skriv inte vilka sätt ni önskar att Järlan dör på och sånt skit. Då blir ni utskickade oavsett om det är ett känt nick eller inte.
AVGÅ JÄRLAN!
Expert.
Skulle inte du dra nyss?B.I.B.A skrev:Skojar du eller är du en idiot på riktigt? Vart i mitt inlägg försvarar jag att vi spelar dåligt? Jag säger bara rakt ut att de spelare som har DIF-tröjor är Djurgårdens spelare. Det borde ju vilket mongo som helst fatta. Men inte alla uppenbarligen...
Sitter man på ett forum och skrattar för att laget man håller på är dåligt - då är man fan inte djurgårdare. Vi har varit kassa hela säsongen, och det är helt ok att vara besviken men det ni håller på med visar bara vilka medgångare ni är.
Så för att tala ditt språk: Jag tycker om min DIF-ryggsäck alltid, oavsett. Du bär bara din när det går bra, när det går dåligt så är det ingen riktig DIF-ryggsäck.
"INGEN ABSOLUT INGEN farsa skriver en fråga på flashback och frågar vad en platta energidryck på willys kostar!! En pappa har pengar och en pappa köper inte en platta energidryck för LAN, han köper ÖL!!"-Mr.Mxyzptlk.
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Hahahahahhahahahaa
Tror nog jag har hittat mitt karriärval. Jag sa redan i augusti att vi kommer spela kvalserien! Jag förutsåg att det här lagets brist på spets och tanke skulle bli vårt fall. Järlefeldt och många tomtar härinne hojtade dock om SM-Guld och det bästa laget vi haft på åratal. Tjärnqvist är ju säkert inte mätt, Ottosson kommer göra sin livs bästa säsong som pensionär och Marcus Nilson kommer sprida positiva vibbar som lagkapten trots att han är latare än en jävla 14-årig soffpotatis.
Fick en räkning om förnyat medlemskap idag på posten. Kan meddela att den för närvarande ligger i en fyrtalet bitar i papperskorgen. Samtliga Djurgårdssouvenirer på mitt rum har hamnat i garderoben och jag tänker inte låtsas om att någonting som heter Djurgården existerar enda fram tills Järlan avgått, Claesson och Tjärnqvist är sparkade och styrelsen ser annorlunda ut. Trodde aldrig det skulle gå såhär långt men av hälsoskäl finns det ingen annan väg att gå. Kan man inte besegra Aik:s reservlag är det något som är allvarligt fel.
Jag skäms å er allas räkning på isen, ni förtjänar tomma klackar varje match och jag hoppas att ni med säsongskort fortsätter bojkotta även i fortsättningen. Nu är det något så mycket större i rörelse, nämligen vissa slips-herrar som försöker sabba föreningen vi älskar så mycket de bara hinner. Bajare och kanske Aikare vem vet? Vad vi vet är att det är sant. Det finns inge som helst hjärta kvar i föreningen, alls.
Ni kan ta mitt medlemsskap och köra upp i analgången era äckliga pundarfetton
Detta är riktat till:
En stor del av spelarna
Järlefeldt
Larsson
Engström
och hela jävla styrelsen
PINSAMMA DJURGÅRN (Hockey)
Tror nog jag har hittat mitt karriärval. Jag sa redan i augusti att vi kommer spela kvalserien! Jag förutsåg att det här lagets brist på spets och tanke skulle bli vårt fall. Järlefeldt och många tomtar härinne hojtade dock om SM-Guld och det bästa laget vi haft på åratal. Tjärnqvist är ju säkert inte mätt, Ottosson kommer göra sin livs bästa säsong som pensionär och Marcus Nilson kommer sprida positiva vibbar som lagkapten trots att han är latare än en jävla 14-årig soffpotatis.
Fick en räkning om förnyat medlemskap idag på posten. Kan meddela att den för närvarande ligger i en fyrtalet bitar i papperskorgen. Samtliga Djurgårdssouvenirer på mitt rum har hamnat i garderoben och jag tänker inte låtsas om att någonting som heter Djurgården existerar enda fram tills Järlan avgått, Claesson och Tjärnqvist är sparkade och styrelsen ser annorlunda ut. Trodde aldrig det skulle gå såhär långt men av hälsoskäl finns det ingen annan väg att gå. Kan man inte besegra Aik:s reservlag är det något som är allvarligt fel.
Jag skäms å er allas räkning på isen, ni förtjänar tomma klackar varje match och jag hoppas att ni med säsongskort fortsätter bojkotta även i fortsättningen. Nu är det något så mycket större i rörelse, nämligen vissa slips-herrar som försöker sabba föreningen vi älskar så mycket de bara hinner. Bajare och kanske Aikare vem vet? Vad vi vet är att det är sant. Det finns inge som helst hjärta kvar i föreningen, alls.
Detta är riktat till:
En stor del av spelarna
Järlefeldt
Larsson
Engström
och hela jävla styrelsen
Senast redigerad av Jockmaniac den 2012-02-16 20:38:03, redigerad totalt 1 gånger.
100% DJURGÅRDSJ***L
- Jim Morrison
WOOW, vilken jävla ÄKTA Djurgårdare du är! Förväntar du dig lite klappar på ryggen nu? Kan du fnysa åt folk lite mer nu? Det är väl klart som in i helvete att man är besviken? Du är ju för fan bara korkad om du sitter och ler åt detta.B.I.B.A skrev:Skojar du eller är du en idiot på riktigt? Vart i mitt inlägg försvarar jag att vi spelar dåligt? Jag säger bara rakt ut att de spelare som har DIF-tröjor är Djurgårdens spelare. Det borde ju vilket mongo som helst fatta. Men inte alla uppenbarligen...Capcash skrev:Men lägg av för fan, hur i helvete kan du sitta och försvara detta? Är du dum på riktigt?B.I.B.A skrev:Skärp dig själv din jävla tomte!Capcash skrev:SKÄRP DIG!B.I.B.A skrev:Man kan ju tro att det är bajen man håller på när man läser i den här tråden. Pinsamma är ni.
ALLTID, OAVSETT!
Klart som helvete att vi står bakom DIF men detta är inte DIF vi ser.. det är några jävla lallare som inte kan göra ett mål på en 19åring, mot ett AIK som inte lirat så här dåligt sen 1979.
Kolla på skölden på spelarnas bröst. DIF! Oavsett om järlan är inkompetent som satt ihop det här skitlaget så är det laget som representerar skölden jag älskar. Jag tänker inte sitta och skratta åt mitt lag oavsett om de gör bort sig.
Är det på den här nivån ni ska vara så kan ni stå i gnagets klack nästa år.
Det är väl för fan ingen som sagt att vi inte är djurgårdare eller inte står upp för skölden?? Detta vi ser är INTE Djurgården, det är nån jävla halvmesyr och spelare som är helt inkompetenta! Ifrågasätt inte mitt DIF-hjärta, då är du ute på jävligt hal is, men som vi spelar nu är det fan beyond katastrof och det spelar ingen roll hur mycket du tycker om ditt DIF-överkast eller din DIF-ryggsäck!
AVGÅ JÄRLAN
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
-
Någon som såg "the road to winter classic"??
Jag hoppas (önskar) att Zabel står precis som Rangers coach och skriker på spelarna.
Specialt på #14. Han ska fan veta att han är KASS!!
Man kan fan tro att DIF är sponsrade av OLW...
Jag hoppas (önskar) att Zabel står precis som Rangers coach och skriker på spelarna.
Specialt på #14. Han ska fan veta att han är KASS!!
Man kan fan tro att DIF är sponsrade av OLW...
Jo jag ska kolla på matchen tänkte jag, kände mig bara tvungen att svara på det inläggetBjurre skrev:Skulle inte du dra nyss?B.I.B.A skrev:Skojar du eller är du en idiot på riktigt? Vart i mitt inlägg försvarar jag att vi spelar dåligt? Jag säger bara rakt ut att de spelare som har DIF-tröjor är Djurgårdens spelare. Det borde ju vilket mongo som helst fatta. Men inte alla uppenbarligen...

Avgå Jocke.
- Datsyuk_13
HAHAAAA!!! Har du någonsin sett detta ryggradslösa pisslag vända ett tvåmålsunderläge förut? Näe, trodde väl det. Klart att det är game over, inbilla dig inget annat...DIF_Soldier skrev:Matchen är inte slut än..........
"Håkan Andersson ringde mig en kväll och frågade om jag var intresserad av en ung kille som förvisso var väldigt tunn men som tydligen skulle vara extremt, extremt spelskicklig. Hans namn var Pavel Datsyuk. Jag tackade nej."
- Niklas Wikegård
- Niklas Wikegård
- SirDIFalot
Trevligt att du verkar nöjd över att få rätt.Jockmaniac skrev:Hahahahahhahahahaa
Detta är riktat till:
En stor del av spelarna
Järlefeldt
Larsson
Engström
och hela jävla styrelsen
Expert.
Så här går det när man tror att värdelösa oseriösa Stureplansglidare till juniorer ska leda ett elitserielag tillsammans med feta medelmåttor i åldern 28-35.
Senast redigerad av Mäklaren den 2012-02-16 20:39:38, redigerad totalt 1 gånger.
Vårt nuvarande lag skall vända skeppet.
-
Djurgårdens IF - Solna Aik IF Hockey , 16/2 2012 Derby 5/5
Ser jag den där förbannade idioten Keps-Claesson på isen i tredje är det bekräftat att DIF vill spela KS.
-------
En Djurgårdare i förskingring. Sprider Ordet.
-------
Ingen gör mål som vanligt? Har spelarna i dagens DIF någonsin gjort mål. Vi tappade Ekman, Widing, Kruger, Hannula och ersatte dem med två dussinlirare från degragerade södertälje. Sorgligt att säga men snart är det match mot Osarshamn.Supportern skrev:Fan vad tråkigt det är att se detta skitgäng förnedra det klubbmärke jag älskat sen födseln. Det ska vara en ära att lira i DIF.
Kedjan Mackan-Ölve-Otto har varit kass. Man måste kunna förvänta sig mer av dom.
Sen har ju målskyttet varit vårat problem hela säsongen . Ingen gör mål som vanligt. Vi har både tre och fyra chanser i början av andra att göra 2-0. Istället eftersom vi inte utnyttjar målchanser så gör de 3 raka. FRUKTANSVÄRT!!!!!!!!
Börjar tro att detta inte var Hardys fel utan att det helt enkelt är ett skitgäng vi har på skridskor.
Tror faktiskt att vi kan få svårt att klara en kvalserie.
Sörensen gör ett fantastiskt mål på egen hand då han trycker sig fram, dribblar av en leksing innan han sprätter upp pucken högt bakom Alsenfelt.
- Jim Morrison
Jag vill se Claesson på läktaren i den sista perioden. Utan keps.DIFwishes skrev:Ser jag den där förbannade idioten Keps-Claesson på isen i tredje är det bekräftat att DIF vill spela KS.
-------
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
- DIF_Soldier
Jag hatar nog mest mig själv som föker en primitiv jävla sport. VARFÖR har den ens betydelse i mitt liv?
Säg den glädje som varar