Djurgårdens IF - Frölunda HC, 12/1 2012.
- -daniel-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Re: Djurgårdens IF - Frölunda HC, 12/1 2012.
Är det någon som såg, eller i efterhand sett vad Mackan gjorde? "Slog med klubban mot domaren" men det säger liksom inte så mkt...
Jag är rädd för en lååååång avstängning.
Jag är rädd för en lååååång avstängning.
- Nummer19
Vilen jävla tomte Tolsa är! Jävla idiot! Grabben fullkomligen kör över DT och Ölvestad!
Att han får fullfölja matchen och jubla efter slutsignal gör mig otroligt förbannad! Fanskapet ska skickas på första bästa Silja Line till Finland. Och där ska han få ruttna i sin ensamhet!
Inte nog med att Jimmie och DT skadar sig pga honom. Även Nilson åker ut för att han vågar stå upp för sina lagkamrater och vill sänka finnjäveln!
Nu får jag även reda på att det ser riktigt dåligt ut för Ölvestad och DT. Jari Tolsa... Trodde att det var svår slaget men det är nästan så att jag hatar dig mer än ajk...
Säsongen 2011/2012 är verkligen inte Djurgårdens IF säsong. På alla dess plan.
Att han får fullfölja matchen och jubla efter slutsignal gör mig otroligt förbannad! Fanskapet ska skickas på första bästa Silja Line till Finland. Och där ska han få ruttna i sin ensamhet!
Inte nog med att Jimmie och DT skadar sig pga honom. Även Nilson åker ut för att han vågar stå upp för sina lagkamrater och vill sänka finnjäveln!
Nu får jag även reda på att det ser riktigt dåligt ut för Ölvestad och DT. Jari Tolsa... Trodde att det var svår slaget men det är nästan så att jag hatar dig mer än ajk...

Säsongen 2011/2012 är verkligen inte Djurgårdens IF säsong. På alla dess plan.
"Play for the name on the front of the shirt, and they'll remember the name on the back." - Tony Adams
Chris Härenstam skrev:Pratade med Djurgårdens läkare nu. Om Daniel Tjärnqvist har fått en hjärnskakning (oklart nu) så kan hans karriär vara i fara.

Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
http://www.youtube.com/watch?v=KAwCj0G0pF4
Seriöst, kan fan inte se det utan att bli förbannad.
KROCK?!!??! DUM I HUVUDET ELLER?!
- -daniel-
Ja, herregud...Magnutz skrev:Chris Härenstam skrev:Pratade med Djurgårdens läkare nu. Om Daniel Tjärnqvist har fått en hjärnskakning (oklart nu) så kan hans karriär vara i fara.
- DIF_Soldier
Även jag har framfört mina åsikter. Även att Niclas Johansson och Tomas Anderssons insatser ska granskas.Magnutz skrev:Har mailat Peter Andersson, domarbasen, och bett att få Tolsas aktioner granskade.
peter.andersson@swehockey.se
Säg den glädje som varar
Någon som tycker att det där ser ut att vara av misstag?
Sista sex sekundrarna visar ju tydligt att Tolsa måste se Ölvestad klart och tydligt. FAAN! Tolsa, ditt as!Kentta skrev:http://www.youtube.com/watch?v=KAwCj0G0pF4
Finns den andra cp-tacklingen också uppe på youtube?
- Remy Lebeau
Nu ska man inte måla fan på väggen, men det är något med Frölunda och avsluta våra spelares karriärer. Niklas Andersson satte punkt för Espen Knutsens karriär, och Jari Tolsa kan nu alltså satt punkt för Tjärnqvist.
Fy fan för Tolsa och fy fan för Frölunda. F***or hela högen som gnäller över farliga tacklingar när man själva är värst.
Fy fan för Tolsa och fy fan för Frölunda. F***or hela högen som gnäller över farliga tacklingar när man själva är värst.
"Jag älskar Sverige och Djurgården" - José Theodore
- -daniel-
Finns inte en köttbulle i helvetet att Peter Andersson ens kommer ta hänsyn till dina åsikter om man framför klagomål mot domarna. De lever i sin skyddade verkstad där man håller varandra om ryggen från allt & alla och "erkänner" hellre felaktigt att man rövknullar igelkottar än medger att en domare någonsin gjort en felbedömning...DIF_Soldier skrev:Även jag har framfört mina åsikter. Även att Niclas Johansson och Tomas Anderssons insatser ska granskas.Magnutz skrev:Har mailat Peter Andersson, domarbasen, och bett att få Tolsas aktioner granskade.
peter.andersson@swehockey.se
Peter Andersson är en dryg jävel.
Det här blir fan värre och värre.Chris Härenstam skrev:Inte bara Tolsa är skyldig. Även David Printz eftersmäll på Tolsa kommer att diskuteras.
- -daniel-
Parodi.Kentta skrev:Det här blir fan värre och värre.Chris Härenstam skrev:Inte bara Tolsa är skyldig. Även David Printz eftersmäll på Tolsa kommer att diskuteras.
- DIF_Soldier
Kentta skrev:http://www.youtube.com/watch?v=KAwCj0G0pF4
I tumultet efteråt hoppar Tömmernes på Mackan bakifrån. När Mackan har vänt upp och står face to face och vill göra upp fegar han ur. fY FAN.
Säg den glädje som varar
Åh en sådan häääärlig daaag, jag ska spränga världen nu.Kentta skrev:Det här blir fan värre och värre.Chris Härenstam skrev:Inte bara Tolsa är skyldig. Även David Printz eftersmäll på Tolsa kommer att diskuteras.
Alltid oavsett - förevigt Djurgården.
Vår sport är under belägring. Jag tappar sugen.Kentta skrev:Det här blir fan värre och värre.Chris Härenstam skrev:Inte bara Tolsa är skyldig. Även David Printz eftersmäll på Tolsa kommer att diskuteras.
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.