Jag är allvarligt talat rädd för vad som kan komma att hända på lördag...
* överförfriskade besvikna klackmänniskor som står och vrålar om Abbes avgång i 3x20
* överförfriskade sittplaträvar som gormar tillbaka och tycker klacken borde försöka hjälpa DIF istället när man ligger under med 0-3 efter 10 minuter
* en genomklappning i spelet utan dess like
* Sandberg som kastas in efter halva matchen
Tror ärligt talat det finns risk för internbox på läktarna bland de mindre intelligenta herrarna, då ger jag upp den här säsongen på allvar.
-daniel- skrev:Vi lyckades uppnå det som alla trodde var omöjligt; vinna två matcher i rad. Sen trodde alla att det skulle bli mycket enklare att lira hockey; puckarna skulle börja trilla dit av sig själva... Men det är nog dags att inse att man inte har ett skit att hämta i Elitserien om man inte har en 110%-inställning.
Nä fy fan, här har man gått och längtat efter revansch sen i fredags och det nya året börjar bländande bra med en riktigt jävla genomrutten tillställning där vi är precis så loja & usla som bara Djurgården kan vara.
Fy fan.
I den här föreningen vill man inte uppnå resultat. Det enda man vill är att släppa fram juniorer och skryta om att man minsann har en fantastisk ungdomsverksamhet. En verksamhet som är bra hela vägen fram till a-laget, där alla unga spelare går rakt bakåt i utvecklingen. Janne poängterar tydligt hur nöjda man är med lagbygget och tränarna, att det inte ska förstärkas och att nuvarande lag ska vända skutan. Samtidigt sitter Loob, Rundqvist, Stillman och Lars Johansson och gapskrattar åt parodin, medan de signar upp ännu en klasslirare till sitt lag inför slutspelet.
Nu vänder vi skeppet, mot helvetet.
Senast redigerad av Mäklaren den 2012-01-05 21:50:04, redigerad totalt 1 gånger.
Stå där och mota puckar vecka efter vecka...fantom räddning efter räddning.
Till ingen nytta för utespelarna är helt jävla håglösa.
Fy fan!!!
Dif borde ju snart börja betala ut pengar till dem som har skaffat canal + och de som går på matcherna bara för att vi står ut gång efter annan med denna totala katastrof som de behagar kalla ett hockeylag...?
-daniel- skrev:Jag är allvarligt talat rädd för vad som kan komma att hända på lördag...
* överförfriskade besvikna klackmänniskor som står och vrålar om Abbes avgång i 3x20
* överförfriskade sittplaträvar som gormar tillbaka och tycker klacken borde försöka hjälpa DIF istället när man ligger under med 0-3 efter 10 minuter
* en genomklappning i spelet utan dess like
* Sandberg som kastas in efter halva matchen
Tror ärligt talat det finns risk för internbox på läktarna bland de mindre intelligenta herrarna, då ger jag upp den här säsongen på allvar.
Har samma farhågor,
"Stjärnor" på isen, "stjärnor" på läktaren, vi är inte aik...bla bla...
/Lök
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Man vinner derbyt, tar två treor irad och gör en bra period mot luleå. Det är Dif nöjda med man har minsann visat att man kan spela hockey.
Något måste hända det här funkar inte. Jag vill se ett lag som strävar efter att vinna alla matcher, inte vara nöjda för att man tagit två 3 poängare irad...
Jockmaniac skrev:Men ta det lugnt nu. Dessa talanglösa komikerna till hockeyspelare ska vända det här. Inga åtgärder, inga nyförvärv, ingenting. Visst blir man lugn när man tänker på detta. Sen får vi inte glömma att det är ett till lag på isen och de är säkert jättelyckliga. Alsenfeldt hade semester och det tycker jag vi ska bjuda på. Det är han värd! Det gör ingenting att vi torskar mot ett allsvenskt lag och dessutom blir förudmjukade. Växjöfansen är ju glada åtminstone, vi kan inte vara trångsynta eller "inkonsekventa".... Eller vänta vad betyder det ordet?
Det togs en timeout. Hardy stod tyst under den tiden. Galet.
Han vevade faktiskt lite med armarna när spelarna var på väg in på isen igen.
Tim E, M Tjärnqvist, M Carlsson, Fimpen, Boumedienne, Holmqvist, Kyle... Detta är spelare som borde lämna DIF till nästa säsong ( Nej, nu har jag inte brytt mig om hur det ser ut med kontrakten).
Nu såg inte jag hela matchen idag men det jag såg vart bland det sämsta jag sett ett elitserielag prestera på år & dagar..... Skäms era bortskämda jävlar...
Det absolut jobbigaste tycker jag är att spelarna inte ger 100%... inte ens i närheten.
Själv ser jag till att ta mig till matcherna och skriker mig hes för att stötta grabbarna och så orkar de överbetalda divorna inte ens kämpa. Jag lägger ner både tid och pengar men de bara pekar finger åt mig. Vad är det för jävla fel?
Okej om de gav allt och förlorade men de gör de verkligen inte.... varken spelare eller tränare.
Laget 09/10 hade hjärta, men det har inte det här laget.
Jag skulle vilja att Djurgården spelar inför tomma läktare på lördag för att visa vårt missnöje med att ingen agerar trots att det sett skit ut i 2 säsonger.
Senast redigerad av tomten den 2012-01-05 22:21:34, redigerad totalt 1 gånger.
Jockmaniac skrev:Men ta det lugnt nu. Dessa talanglösa komikerna till hockeyspelare ska vända det här. Inga åtgärder, inga nyförvärv, ingenting. Visst blir man lugn när man tänker på detta. Sen får vi inte glömma att det är ett till lag på isen och de är säkert jättelyckliga. Alsenfeldt hade semester och det tycker jag vi ska bjuda på. Det är han värd! Det gör ingenting att vi torskar mot ett allsvenskt lag och dessutom blir förudmjukade. Växjöfansen är ju glada åtminstone, vi kan inte vara trångsynta eller "inkonsekventa".... Eller vänta vad betyder det ordet?
Snälla, sluta citera "nollans" inlägg hela tiden.... (Ja, jag menar losern från Nyköping)
Snälla, sluta citera "nollans" inlägg hela tiden.... (Ja, jag menar losern från Nyköping)