Timrå IK - Djurgårdens IF, 28/12 2011
- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Re: Timrå IK - Djurgårdens IF, 28/12 2011
Man märker att man hamnat i rätt forum när det gnälls på vår stora stjärna efter en 7-3 seger på bortaplan.
Fast man kan ju förstå er som gnäller. Det är typiskt att alla andra lags stortstjärnor aldrig har formsvackor utan bara våra. Dessutom är DT´s dalar riktigt jävla djupa. Usch och fy.
Fast man kan ju förstå er som gnäller. Det är typiskt att alla andra lags stortstjärnor aldrig har formsvackor utan bara våra. Dessutom är DT´s dalar riktigt jävla djupa. Usch och fy.
– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
- -daniel-
- Säsongskort: Ja
Du kan ju inte på allvar tycka att DT har kommit upp i toppnivå senaste matcherna? Han är fortfarande vår bästa back men man måste väl ha rätt att kritisera honom när han väl råkar gå ner i klass något (pga alldeles för hårt matchande)? Eller är han en sån där "helig" spelare som är untouchable?BOMBOM BOUCHARD skrev:Man märker att man hamnat i rätt forum när det gnälls på vår stora stjärna efter en 7-3 seger på bortaplan.
DT är helig.-daniel- skrev:Du kan ju inte på allvar tycka att DT har kommit upp i toppnivå senaste matcherna? Han är fortfarande vår bästa back men man måste väl ha rätt att kritisera honom när han väl råkar gå ner i klass något (pga alldeles för hårt matchande)? Eller är han en sån där "helig" spelare som är untouchable?BOMBOM BOUCHARD skrev:Man märker att man hamnat i rätt forum när det gnälls på vår stora stjärna efter en 7-3 seger på bortaplan.
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
- BroskFrånAlbasNäsa
Då alla verkligen gjort sitt bästa & kämpat väl tillsammans är det nästan alltid utan undantag oftast något lättare att ta att man då kanske råkar vinna matchen lite oförtjänt även om man långa stunder varit det klart bättre laget utan att för den delen ha dominerat matchbilden överhuvudtaget men i slutändan i alla fall dragit det längsta stråt eftersom allting oftast brukar avgöras då vid matchens slutskede när det fastställs vem som ska ro hem det hela just där och då!
Så tänker jag, brukar kännas bättre..
Stjäl den fattiges choklad!
- -daniel-
CHOKLAD!BroskFrånAlbasNäsa skrev:Då alla verkligen gjort sitt bästa & kämpat väl tillsammans är det nästan alltid utan undantag oftast något lättare att ta att man då kanske råkar vinna matchen lite oförtjänt även om man långa stunder varit det klart bättre laget utan att för den delen ha dominerat matchbilden överhuvudtaget men i slutändan i alla fall dragit det längsta stråt eftersom allting oftast brukar avgöras då vid matchens slutskede när det fastställs vem som ska ro hem det hela just där och då!
Blev andfådd när jag läste det där...:-/BroskFrånAlbasNäsa skrev:Då alla verkligen gjort sitt bästa & kämpat väl tillsammans är det nästan alltid utan undantag oftast något lättare att ta att man då kanske råkar vinna matchen lite oförtjänt även om man långa stunder varit det klart bättre laget utan att för den delen ha dominerat matchbilden överhuvudtaget men i slutändan i alla fall dragit det längsta stråt eftersom allting oftast brukar avgöras då vid matchens slutskede när det fastställs vem som ska ro hem det hela just där och då!
- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
Har jag påstått att han varit på topp senaste matcherna?-daniel- skrev:Du kan ju inte på allvar tycka att DT har kommit upp i toppnivå senaste matcherna? Han är fortfarande vår bästa back men man måste väl ha rätt att kritisera honom när han väl råkar gå ner i klass något (pga alldeles för hårt matchande)? Eller är han en sån där "helig" spelare som är untouchable?BOMBOM BOUCHARD skrev:Man märker att man hamnat i rätt forum när det gnälls på vår stora stjärna efter en 7-3 seger på bortaplan.
Däremot rätt lustigt och på gränsen till löjeväckande att man inte tillåter vår klart bästa spelare denna säsong att ha svackor i spelet.
Men klaga på bara, det har alla sin rätt att göra. Lika stor rätt som jag har att påpeka det märkliga i det.
Sedan erkänner jag mer än gärna att han i mitt tycke är vår klart bästa spelare. Bland backarna har han ingen konkurens överhuvudtaget. Honken och Printz kommer en bra bit efter då de båda saknar den defensiva respektive offensiva kvaliten i deras spel.
– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
- -daniel-
Jag brukar vara rätt bra på att "spotta" när någon fejk-nickar, jag tror den senaste stjärnan kan vara LHO som har roligt men jag vet inte säkert. 

- -daniel-
Jaha, så då är han helig då. Tycker sånt där är så jäkla tramsigt; att han är en fantastisk back håller nog allra flesta med om...att han har svackor är högst normalt. Att folk gnäller på svackorna är i sin tur precis lika normalt.BOMBOM BOUCHARD skrev:Har jag påstått att han varit på topp senaste matcherna?-daniel- skrev:Du kan ju inte på allvar tycka att DT har kommit upp i toppnivå senaste matcherna? Han är fortfarande vår bästa back men man måste väl ha rätt att kritisera honom när han väl råkar gå ner i klass något (pga alldeles för hårt matchande)? Eller är han en sån där "helig" spelare som är untouchable?BOMBOM BOUCHARD skrev:Man märker att man hamnat i rätt forum när det gnälls på vår stora stjärna efter en 7-3 seger på bortaplan.
Däremot rätt lustigt och på gränsen till löjeväckande att man inte tillåter vår klart bästa spelare denna säsong att ha svackor i spelet.
Men klaga på bara, det har alla sin rätt att göra. Lika stor rätt som jag har att påpeka det märkliga i det.
Sedan erkänner jag mer än gärna att han i mitt tycke är vår klart bästa spelare. Bland backarna har han ingen konkurens överhuvudtaget. Honken och Printz kommer en bra bit efter då de båda saknar den defensiva respektive offensiva kvaliten i deras spel.

- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
Vad är tramsigt? Att kommentera kritik mot spelare?-daniel- skrev:Jaha, så då är han helig då. Tycker sånt där är så jäkla tramsigt; att han är en fantastisk back håller nog allra flesta med om...att han har svackor är högst normalt. Att folk gnäller på svackorna är i sin tur precis lika normalt.BOMBOM BOUCHARD skrev:Har jag påstått att han varit på topp senaste matcherna?-daniel- skrev:Du kan ju inte på allvar tycka att DT har kommit upp i toppnivå senaste matcherna? Han är fortfarande vår bästa back men man måste väl ha rätt att kritisera honom när han väl råkar gå ner i klass något (pga alldeles för hårt matchande)? Eller är han en sån där "helig" spelare som är untouchable?BOMBOM BOUCHARD skrev:Man märker att man hamnat i rätt forum när det gnälls på vår stora stjärna efter en 7-3 seger på bortaplan.
Ok, då kanske man bara ska få kritisera obesvarat fortsättningsvis?
Jävla Hardy!!
- -daniel-
"Däremot rätt lustigt och på gränsen till löjeväckande att man inte tillåter vår klart bästa spelare denna säsong att ha svackor i spelet."BOMBOM BOUCHARD skrev:Vad är tramsigt? Att kommentera kritik mot spelare?-daniel- skrev:Jaha, så då är han helig då. Tycker sånt där är så jäkla tramsigt; att han är en fantastisk back håller nog allra flesta med om...att han har svackor är högst normalt. Att folk gnäller på svackorna är i sin tur precis lika normalt.BOMBOM BOUCHARD skrev:Har jag påstått att han varit på topp senaste matcherna?-daniel- skrev:Du kan ju inte på allvar tycka att DT har kommit upp i toppnivå senaste matcherna? Han är fortfarande vår bästa back men man måste väl ha rätt att kritisera honom när han väl råkar gå ner i klass något (pga alldeles för hårt matchande)? Eller är han en sån där "helig" spelare som är untouchable?BOMBOM BOUCHARD skrev:Man märker att man hamnat i rätt forum när det gnälls på vår stora stjärna efter en 7-3 seger på bortaplan.
Ok, då kanske man bara ska få kritisera obesvarat fortsättningsvis?
Jävla Hardy!!
Den kommentaren var tramsig och den jag syftade på. "Att man inte tillåter" = klaga. Således har du höjt upp DT på en piedestal och gör honom untouchable och bortom all kritik. Det finner jag personligen rätt löjligt.
Jävlar vilken lång mening!BroskFrånAlbasNäsa skrev:Då alla verkligen gjort sitt bästa & kämpat väl tillsammans är det nästan alltid utan undantag oftast något lättare att ta att man då kanske råkar vinna matchen lite oförtjänt även om man långa stunder varit det klart bättre laget utan att för den delen ha dominerat matchbilden överhuvudtaget men i slutändan i alla fall dragit det längsta stråt eftersom allting oftast brukar avgöras då vid matchens slutskede när det fastställs vem som ska ro hem det hela just där och då!

Fimpen hälsar:
http://difhockey.se/bilder/nymapp/gf6739xc.jpg
Har DIF börjat köra samma tradition som Washington? Snygg hjälm iaf.
Edit: Oj, man kanske ska kolla på videoklippet först.
http://difhockey.se/bilder/nymapp/gf6739xc.jpg
Har DIF börjat köra samma tradition som Washington? Snygg hjälm iaf.
Edit: Oj, man kanske ska kolla på videoklippet först.
- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
Äh, det är ju bara min åsikt. Skit i den bara. Jag är bara en gammal forumgubbe som tycker det är, tja, konstigt att kritisera DT efter hans insatser så här långt.-daniel- skrev:
"Däremot rätt lustigt och på gränsen till löjeväckande att man inte tillåter vår klart bästa spelare denna säsong att ha svackor i spelet."
Den kommentaren var tramsig och den jag syftade på. "Att man inte tillåter" = klaga. Således har du höjt upp DT på en piedestal och gör honom untouchable och bortom all kritik. Det finner jag personligen rätt löjligt.
Men jag lovar. Ska hålla käft och sluta försvara honom mer detta år.

- -daniel-
Äh, du får försvara honom hur jäkla mycket du vill - men jag tänker klaga på honom om han såsar runt...BOMBOM BOUCHARD skrev:Äh, det är ju bara min åsikt. Skit i den bara. Jag är bara en gammal forumgubbe som tycker det är, tja, konstigt att kritisera DT efter hans insatser så här långt.-daniel- skrev:
"Däremot rätt lustigt och på gränsen till löjeväckande att man inte tillåter vår klart bästa spelare denna säsong att ha svackor i spelet."
Men jag lovar. Ska hålla käft och sluta försvar honom mer detta år.
Kom ihåg att han är lite av en favvo back för undertecknad också, så jag klagar med kärlek.