Våra målvakter och allting runt omkring dem
Re: Våra målvakter och allting runt omkring dem
Såg en rubrik om att Lindbäck var aktuell för Saik tidigare. Har han hittat någonstans att spela nu?
Född till sportchef.
Måste värva en målvakt.
Så är det bara.
Så är det bara.
Ja det är akut.
Nobbade väl skele? Svårt att se att han vill till oss då tyvärr..android skrev:Såg en rubrik om att Lindbäck var aktuell för Saik tidigare. Har han hittat någonstans att spela nu?
I framgång och motgång, Djurgården.
- minalman
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Vi hade SHL:s bästa målvaktspar under långa perioder förra säsongen. Nu är vi sämst. Allt på grund av chansningsvärvning av Reideborn.
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
Owuya är väl kontraktslös? Kan omöjligt vara sämre än Adam.
Avgå Jocke.
Klasskillnad på Owuya och Reiderborn. Alla, utom möjligtvis Jocke, vet det. Skicka iväg Adam ge tryout till Mark in the park.B.I.B.A skrev:Owuya är väl kontraktslös? Kan omöjligt vara sämre än Adam.
Eftersom våra sportchefer är så extremt statistikberoende så borde det vara ett ganska enkelt beslut att fatta nu gällande målvaktspositionen.
Men Mark in the park har ju gjort en liknande sak som Adams lallande bakom mål fast lite längre ut åt högerkant. Detta i ett derby mot gnaget. Vet jag gjorde uttalandet då att jag inte ville se honom i DIF-tröjan engång till. Så det måste jag nog stå fast vid.TheForsa skrev:Eftersom våra sportchefer är så extremt statistikberoende så borde det vara ett ganska enkelt beslut att fatta nu gällande målvaktspositionen.
Så låna ut/sälj Adam och hem med Junis-målisen vi lånat ut, han kan stå om Tellan är sliten och inte kan stå någon match.
Tack för allt Tellan. https://www.youtube.com/watch?v=VSYY4LB ... &index=109
- diftobbe89
Mja, men va inte arga på Adam, han spelar ungefär efter förväntningarna, det är ledningen som har anställt honom, dessutom har ledningen gått in och velat förändra något som inte vart ett problem tidigare, nu ska vi minsann vara ''framåtlutade'' och allt det där, spela offensiv hockey utan att skaffa ordentliga resurser för vad som krävs, man gapar efter för mycket, har en sån sjukt stark känsla av att det här laget mycket väl kan hamna i ett kval. Ett ungt orutinerat lag som helt saknar spets, och en helt ny huvudcoach som vi inte har en aning om hur han hanterar motgångar.
Spela fult
-
Enligt SHL:s statistik har Sållet Reideborn en räddningsprocent på 86,78. Han har vunnit noll matcher, lyckats med oavgjort en gång och förlorat tre. En riktig vinnare med andra ord, en målvakt som gör skillnad, men på helt fel sätt.
Avgå DJ Yes!
- diftobbe89
Med tanke på att Tjomme kartong är helt fastlåst i statistik så borde han ju göra sig av med Reideborn med omedelbar verkan.Mindrocker skrev:Enligt SHL:s statistik har Sållet Reideborn en räddningsprocent på 86,78. Han har vunnit noll matcher, lyckats med oavgjort en gång och förlorat tre. En riktig vinnare med andra ord, en målvakt som gör skillnad, men på helt fel sätt.
Spela fult
-
Tänker att om jag kör en skridskoskola och en snabbupplärning i buren så kanske jag kan vara något?
Kräver inte mycket pröjs utan klarar mig gott på skattade 15k i månaden och knegar gärna sommarhalvåret på annat håll.
Jag har ändå följt DIF i 18 år, brinner för sporten och är en skön kille. Kan någon snacka in mig hos Jocke eller?
För övrigt, ninja-edit: Owuya är inte kontrakterad. Tar honom före Adam alla dagar i veckan, året runt, oavsett omständigheter.
Kräver inte mycket pröjs utan klarar mig gott på skattade 15k i månaden och knegar gärna sommarhalvåret på annat håll.
Jag har ändå följt DIF i 18 år, brinner för sporten och är en skön kille. Kan någon snacka in mig hos Jocke eller?
För övrigt, ninja-edit: Owuya är inte kontrakterad. Tar honom före Adam alla dagar i veckan, året runt, oavsett omständigheter.
25/4-2025