Förläng med Marcus Nilson. En dröm vore ju att Ekman kom hit också. Dessvärre tror jag att Linkan vill fortsätta att tjäna feta stålar i SM-Liiga
Silly Season 2010/2011 - nyförvärv, förluster och lagbygget.
- Jim Morrison
Re: Silly Season 2010/2011 - nyförvärv, förluster och lagbygget.
Attans. Hade gärna sett Staffan Kronwall till årets slutspel. Men men, vore intressant med honom nästa säsong tillsammans med Ragnarsson och, SNÄLLA, Klubertanz.
Förläng med Marcus Nilson. En dröm vore ju att Ekman kom hit också. Dessvärre tror jag att Linkan vill fortsätta att tjäna feta stålar i SM-Liiga
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
- Remy Lebeau
Dessvärre? Vill inte ha tillbaka Linkan. Sjukt skicklig spelare, men han passar inte in i Hardy's sätt att spela hockey. Vet att finländarna irriterat sig en del på honom med.Jim Morrison skrev: Dessvärre tror jag att Linkan vill fortsätta att tjäna feta stålar i SM-Liiga
Tror inte vi hade legat 3:a om vi haft Linkan i laget, och det står jag för.
"Jag älskar Sverige och Djurgården" - José Theodore
- Jim Morrison
Absolut, men samtidigt tror jag att Bremberg i en annan roll istället för den enda som ska producera något skulle kunna vara fint. Ett offensivt vapen i detta lagbygge så att säga. Men ja, jag ligger inte och grämer mig om nätterna över att Linkan är borta precisRemy Lebeau skrev:Dessvärre? Vill inte ha tillbaka Linkan. Sjukt skicklig spelare, men han passar inte in i Hardy's sätt att spela hockey. Vet att finländarna irriterat sig en del på honom med.Jim Morrison skrev: Dessvärre tror jag att Linkan vill fortsätta att tjäna feta stålar i SM-Liiga
Tror inte vi hade legat 3:a om vi haft Linkan i laget, och det står jag för.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Får bra vibbar av Kyle i videon. Han är nog inte alltför svår att få en förlängning med.
- Remy Lebeau
Kyle är ödmjuk och jordnära. Tycker han är mer komplett än till exempel Andreas Holmqvist, och han bör vara den back tillsammans med Ragnarsson som vi anstränger oss mest för att få kvar.
"Jag älskar Sverige och Djurgården" - José Theodore
- Silverminken
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Ja Kyle har varit riktigt bra denna säsong och en förlängning skulle vara underbart. Jag kan köpa de där svenskböckerna åt honom bara han stannar 
"Ett till powerplay mål skulle smaka fisk, eller vad säger man? tårta?" - Niklas Wikegård
Jag hoppas verkligen vi kan knyta åt oss Kyle tills nästa säsong en klassback som har växt i mina ögon.
Vem är det som interjuvar honom?
Vem är det som interjuvar honom?
Det är snubben som körde bussen full med weed i GTA San Andreas.Martin86 skrev: Vem är det som interjuvar honom?
Man kan nästan tro detodburt skrev:Det är snubben som körde bussen full med weed i GTA San Andreas.Martin86 skrev: Vem är det som interjuvar honom?
Tjärnqvist tränar för fullt igen. Känns fan som ett nyförvärv.
Yes, helvete vad gött. Blir spännande och se var Hardy petar in honom i för line efter OS-uppehållet!Enbom skrev:Tjärnqvist tränar för fullt igen. Känns fan som ett nyförvärv.
"Matte Alba har ingen näsa tack vare Håkan Södergren."
Fel tråd kanske men hur f*n gör hv för att behålla alla klassspelare som kan få riktiga kanonlöner i KHL el. schweiz. Ser nu senast att voutilainen skriver på för fyra(!) år till.
Gärna handleder men först ett rejält fysiskt spel
- -daniel-
- Säsongskort: Ja
De har väl lyckats bygga en stabil ekonomisk grund (bra sponsorer, tjänar fina pengar från "egna" arenan), men jag håller med om att det är ganska imponerande. Tror inte att Voutilainens 4-årskontrakt var lika lukrativt som Davidssons, men det var nog inte direkt småpengar det handlade om.sensei skrev:Fel tråd kanske men hur f*n gör hv för att behålla alla klassspelare som kan få riktiga kanonlöner i KHL el. schweiz. Ser nu senast att voutilainen skriver på för fyra(!) år till.
Sen är jag ibland lite småskeptisk till riktigt långa kontrakt, där håller jag med Boork om att det lätt kan gå lite slentrian i spelarnas inställning till det hela när man ändå vet att man är uppsäkrad ekonomiskt X antal år framåt. 2-årskontrakt tycker jag oftast är mer rimligt sett från alla vinklar.
- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
De har bra ekonomi och är ett lag som slåss om guldet varje år.sensei skrev:Fel tråd kanske men hur f*n gör hv för att behålla alla klassspelare som kan få riktiga kanonlöner i KHL el. schweiz. Ser nu senast att voutilainen skriver på för fyra(!) år till.
Men främst är det naturligtvis deras feta plånbok.
Vi har en bra bit kvar innan vi har dessa förutsättningar.
– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
Är Robban Nilsson nått att drömma om inför nästa säsong?