Ja det gör det ju, fan va dum jag är.Arkju skrev:Jag tycker det ser ut som en röd siffra på blå botten.Sjöwall skrev: Nya tröjorna, röda?
Vilken matchtröja skall DIF använda?
Re: Vilken matchtröja skall DIF använda?
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Om man vrider bilden 90' medsols så är det en röd sjua på blå botten. Nils Andersson eller Hanks tröja.Sjöwall skrev:Ja det gör det ju, fan va dum jag är.Arkju skrev:Jag tycker det ser ut som en röd siffra på blå botten.Sjöwall skrev: Nya tröjorna, röda?
Jag ser ett mönster...
De är väl fan bara att slänga upp en bild på tröjan så man får se hur den ser ut? Otålig.
-
Sv: Re: Vilken matchtröja skall DIF använda?
Och låta oss andra missa din absintens över att tröjan inte visas? Världen blir mer tråkig då.Kentta skrev:De är väl fan bara att slänga upp en bild på tröjan så man får se hur den ser ut? Otålig.

Håll ut. Den kommer nog snart.
Skickat från min GT-I9100 via Tapatalk 2
- Jim Morrison
Riktigt jävla löjligt faktiskt.Kentta skrev:De är väl fan bara att slänga upp en bild på tröjan så man får se hur den ser ut? Otålig.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Löjligt att dom ännu inte visat den? Eller är det löjligt att han vill se tröjan?Jim Morrison skrev:Riktigt jävla löjligt faktiskt.Kentta skrev:De är väl fan bara att slänga upp en bild på tröjan så man får se hur den ser ut? Otålig.
*Själv har jag suttit på F5 i säkert två dagar nu.
LETS ALL DO THE CHIBSA
2 timmar sen bilden lades upp på instagram, hur långa kafferaster har de uppe på kontoret? : )
Losing all hope was freedom.
- Jim Morrison
Att dom inte har visat den, såklart. Det är match på fredag och för två veckor sedan var det "nära". Så när dom väl har fått den ska dom hålla på med någon löjlig jävla "teasning" på instagram.Hompa1891 skrev:Löjligt att dom ännu inte visat den? Eller är det löjligt att han vill se tröjan?Jim Morrison skrev:Riktigt jävla löjligt faktiskt.Kentta skrev:De är väl fan bara att slänga upp en bild på tröjan så man får se hur den ser ut? Otålig.
*Själv har jag suttit på F5 i säkert två dagar nu.
Löjligt.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
- Lakrisal
- Säsongskort: Ja
Det vara nära sedan för två veckor sedan, det var meningen att visa den på öppna träningen men alla var inte klara. Det har precis varit en presskonferens inför ET, därför finns det inga bilder ute än.
Tröjorna är klara och kommer presenteras snart, förhoppningsvis redan ikväll. With that knowledge, keep calm and carry on.
Tröjorna är klara och kommer presenteras snart, förhoppningsvis redan ikväll. With that knowledge, keep calm and carry on.
Tack. Förväntar mig en sjuhelvetes presentation nu.Lakrisal skrev:Det vara nära sedan för två veckor sedan, det var meningen att visa den på öppna träningen men alla var inte klara. Det har precis varit en presskonferens inför ET, därför finns det inga bilder ute än.
Född till sportchef.
-
skall den komma upp på hemsidan idag?
- "Det finns bara två slags kvinnor här i världen. Kvinnor som alltid talar och kvinnor som aldrig tiger"
- Jim Morrison
Man vet aldrig med difhockey.se. Verkligen aldrig.Pogue Mahone skrev:skall den komma upp på hemsidan idag?
-
sant men fick känslan att ni visste..
- "Det finns bara två slags kvinnor här i världen. Kvinnor som alltid talar och kvinnor som aldrig tiger"
Enligt deras Instagram så ska tröjan komma upp "snart"Jim Morrison skrev:Man vet aldrig med difhockey.se. Verkligen aldrig.Pogue Mahone skrev:skall den komma upp på hemsidan idag?
- Jim Morrison
Så jävla luddiga.XantE skrev:Enligt deras Instagram så ska tröjan komma upp "snart"Jim Morrison skrev:Man vet aldrig med difhockey.se. Verkligen aldrig.Pogue Mahone skrev:skall den komma upp på hemsidan idag?