-1. Det är kommentatorns jobb att vara informerad å tittarnas vägnar. Annars kan de ju lika gärna välja någon slumpmässigt på gatan för att kommentera.Salas skrev:Vad kan man begära av en kommentator? Det är inte så enkelt att uppfatta att Blue Saints bytte namn till Järnkaminerna om man inte är insatt.Snazzi skrev:Kommentatorn är helt efterbliven.
Han är en av de bättre kommentatorerna på Canal + så jag förstår inte vad du stör dig på. Det är garanterat många Djurgårdare som inte ens vet vad Blue Saints är, så att en kommentator ska kunna vår supporterhistoria är lite väl mycket begärt.
Jag tycker att han var bra om något då han hela tiden var väldigt positiv till skillnad från andra kommentatorer som knappt verkar bry sig trots att det ibland är sjukt snygga tifon.
Film- och bildtråden
- Stockholmare
Re: Film- och bildtråden
SELECT * FROM Users WHERE clue > 0
0 rows affected
0 rows affected
Ja, men det är ingen kommentator som sitter och pluggar läktarkultur. Det är för mycket begärt av en kommentator, då deras yrke är att kommentera matchen, inte sitta och snacka läktarkultur och Järnkaminernas historia.Stockholmare skrev:-1. Det är kommentatorns jobb att vara informerad å tittarnas vägnar. Annars kan de ju lika gärna välja någon slumpmässigt på gatan för att kommentera.
Allt jag säger är att han är bättre än de övriga trollen som kommenterar matcher som visas i PPV-kanalerna. Dom enda som är bra i Sverige är Wikegård, Fjellström och Holmgren, resterande är dåliga hela bunten.Jockmaniac skrev:Nog för att det är fredagkväll men är du onykter? Den där Christian på PPV är tamefan den sämsta kommentatorn som någonsin existerat.
Klagar ni på våra kommentatorer? Då skulle jag gärna vilja höra vad om DENNA MAN skulle kommentera våra matcher 

-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Granqvist, Härenstam, Fredriksson, Tornberg, Renberg, Åström och Petter Rönnqvist är några till. Om vi nu ska räkna experter! Den där Christian som du försvarar har varit på tapeten på flertalet forum innan. Han är starkt kritiserad jämt. Med rätta enligt mig. Han håller verkligen inte måttet!Salas skrev: Dom enda som är bra i Sverige är Wikegård, Fjellström och Holmgren, resterande är dåliga hela bunten.
100% DJURGÅRDSJ***L
Ok, det är sant. Dom två är bra också, absolut.Jockmaniac skrev:Granqvist, Härenstam
Printz tackling på Granath
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Den där ser ju mest kraftfull ut för att Granath ramlar omkull sekunden innan, så Printz tacklar ju en spelare utan fäste i isen. Tror inte det kändes så mycket som det såg ut från början eller på plats.Salas skrev:Ok, det är sant. Dom två är bra också, absolut.Jockmaniac skrev:Granqvist, Härenstam
Printz tackling på Granath
Expert.
Det är förvisso sant, det var ingen 110% klockren tackling, men Granath ser ju ut att vrida kroppen medvetet för att undvika tacklingen så mycket som möjligt. Men det var en ordentligt bröstvärmare Granath fick dock, och han lär ju ha känt av den proppen rejält ändå, men givetvis inte på samma sätt som Laatikainen gjorde ifjol när han blev proppad av Printz. Bättre tacklingar än så går det väl knappt att göra.SirDIFalot skrev:Den där ser ju mest kraftfull ut för att Granath ramlar omkull sekunden innan, så Printz tacklar ju en spelare utan fäste i isen. Tror inte det kändes så mycket som det såg ut från början eller på plats.
- Stockholmare
Man behöver inte plugga läktarkultur för att veta att jk och blue saints inte är två olika föreningar. Vet man inte det och är kommentator på Sveriges fetaste jubileumsmatch på Sveriges största hockeykanal så har man riktigt dålig koll. Eller så är man gnagare. Hmmm, samma sak kanske. Hur som haver så har, så vitt jag vet, bara 1st mediamänniskor gjort den kommentaren så det verkar vara en sällsynt inkompetens.Salas skrev:Ja, men det är ingen kommentator som sitter och pluggar läktarkultur. Det är för mycket begärt av en kommentator, då deras yrke är att kommentera matchen, inte sitta och snacka läktarkultur och Järnkaminernas historia.
SELECT * FROM Users WHERE clue > 0
0 rows affected
0 rows affected
Bäva inför bortamatcherna i slutspelet då TV4 sänder. Skulle inte förvåna mig om man då måste mutea Perlskog/Tolgraven...Mash skrev:Klagar ni på våra kommentatorer? Då skulle jag gärna vilja höra vad om DENNA MAN skulle kommentera våra matcher
Tack, tack, tack, tack, tack, tack, tack och åter TACK!Daniel942 skrev:Jimmie Ölvestad avgör Semifinal 2
Åh, rysningar..Daniel942 skrev:Jimmie Ölvestad avgör Semifinal 2
- -daniel-
- Säsongskort: Ja
En av de sjukaste jävla glädjefnatten jag någonsin fått var när Falk klämde dit 2-2 pucken i 3:e perioden, redan där kände jag att "HELVETE VI KAN FAKTISKT VINNA DEN HÄR SEMIFINALSERIEN!". jag har exakt glömt vad som hände men vet att en ur mitt sällskap + syrrans minsta lillkille inte längre var bredvid oss efter glädjeanstormningen vid 2-2 pucken. Fattade ingenting men jag var i något slags glädjerus så jag var halvt borta. Jag hade helt totalt missat att lillen mitt i all spänning var tvungen att kuta iväg på toa och alltså missar Falks underbara kvittering.Daniel942 skrev:Jimmie Ölvestad avgör Semifinal 2
Oh herre jävlar vilken match. Får rysningar när jag drömmer mig tillbaka....När sen Jimmie avgör så var kvällen fullbordad.
- DIF_Soldier
DET HÄR... DEFINERAR LYCKA!Daniel942 skrev:Jimmie Ölvestad avgör Semifinal 2
Som -daniel- säger - ett av de största glädjefnatten någonsin. Jag tappade fatttningen fullständigt och gapade för full hals i minst tre minuter. Fullständigt helt jävla sinnessjukt förlorad i sporten och i Djurgården. Det är stunder som dessa som man inser varför man sitter som ett fån och får den i röven av årets upplaga DIF - för att få den minsta nypa av glädjen man uppnådde här.
Det är inte bara målet. Det är stämningen, spelarna, men framförallt vi, publiken. Publiken är en av de STÖRSTA faktorerna till att killar som Widing och Hannula ens överväger att spela här. Vi är helt enkelt bäst.
Jag älskar er alla.
Säg den glädje som varar
Gladare än sådär har jag aldrig varit. Glädjen går inte att beskriva, jäkligt skönt var det!Daniel942 skrev:Jimmie Ölvestad avgör Semifinal 2
Åh en sådan härlig dag det var!