Hur länge får tränarna stanna?

Här diskuteras allt om Djurgården Hockey.
Skriv svar
Användarvisningsbild
Caveman
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja

Re: Hur länge får tränarna stanna?

Inlägg av Caveman »

grandstoff skrev:
Caveman skrev:Bara det att vi ligger 8 miljoner back bör räcka.. Sedan så var det väl en miss för några år sedan där Mats Larsson sumpade chansen till att få in 5 miljoner till DIF Hockey. Rykten gör gällande att ingen vill investera i DIF, klart att dom är skeptiska att ge några summor till DIF, som styrs av en inkompetent styrelse.
Te.x Hovet som måste byggas om för betydligt mer än "några miljoner", var DIF ska få pengar till det har jag ingen aning om, nu verkar ju inte ens AEG intreserade längre.
Var finns det officiella siffror på att vi ligger 8 milj back?
Vad var det för chans till 5 milj som missades för några år sen?
Varför skulle Djurgården stå för kostnaden att rusta Hovet? De är inte ägare.

Jag hoppas verkligen dessa siffror grundas i nånting annat än Jojjes påståenden...
:wink:
Nja, mycket grundas på Jojjes påstående, han är inte helt fel ute om man säger så. Själva sporten hockey kanske han inte bergriper så bra, men den andra biten är han jävligt insatt i. Att man nu står utan investerare och med ett underskott på 8 miljoner (säger ryktet) Ska vi ha Hovet som hemmaarena så måste den rustas upp, självklart så måste DIF betala en del av en sådan upprustning. Och det blir antagligen mer än "några miljoner" som måste spenderas där.

DIF saknar visioner, detta har man också hört utomstående personer som bl.a Boork klaga på. Nu är det konstgjord andning för varje säsong.

Jaja, nu orkar jag inte med att diskutera detta längre, det jag ville ha fram var att det bör bli förändringar högre upp än hos tränarna i dagens DIF. PUNKT!
Skriv svar