Silly-season 2012-2013 - nyförvärv,förluster och lagbygget.

Här diskuteras allt om Djurgården Hockey.
Låst
Harold Camping
Medlem: Ja, vanlig medlem

Re: Silly-season 2012-2013 - nyförvärv,förluster och lagbygg

Inlägg av Harold Camping »

DIF_Soldier skrev:Vad har vi sagt om att länka spelare utan att skriva namn? Det är inte tillåtet.

Jag förstår inte det där. Vad spelar det för roll? kan ju omöjligt vara svårt att själv gå in på länken.

Är det någon som vill förklara detta I-landsproblem för mig.
Användarvisningsbild
SirDIFalot
Säsongskort: Ja

Inlägg av SirDIFalot »

Harold Camping skrev:
DIF_Soldier skrev:Vad har vi sagt om att länka spelare utan att skriva namn? Det är inte tillåtet.

Jag förstår inte det där. Vad spelar det för roll? kan ju omöjligt vara svårt att själv gå in på länken.

Du ser det inte som ett problem om någon säger "dom har spelarna vill jag värva" och levererar 10 st länkar så måste man klicka sig in på alla för att få reda på vilka det är? Så visar det sig att hälften av spelarna var spelare man kände till, typ Linkan, Tellqvist, Fernholm etc...
Expert.
Användarvisningsbild
DIF_Soldier

Inlägg av DIF_Soldier »

Harold Camping skrev:

Kan ju omöjligt vara svårt att skriva för- och efternamn.
Säg den glädje som varar
Harold Camping

Inlägg av Harold Camping »

SirDIFalot skrev:
Harold Camping skrev:

Du ser det inte som ett problem om någon säger "dom har spelarna vill jag värva" och levererar 10 st länkar så måste man klicka sig in på alla för att få reda på vilka det är? Så visar det sig att hälften av spelarna var spelare man kände till, typ Linkan, Tellqvist, Fernholm etc...

Fast nu var det inte frågan om 10 länkar. Fast det hade inte varit kul för dig att klicka in på 10 länkar för att sedan se att det var Linkan, ferna osv. Hur skulle du repa dig efter det?

En riktig smäll för den mentala hälsan.

Håller dock med om att det såklart blir lättare och smidigare för alla.
Användarvisningsbild
BOMBOM BOUCHARD
Tipsmästare 2010/11

Inlägg av BOMBOM BOUCHARD »

Harold Camping skrev:

Det ÄR en självklarhet att skriva namn. Jag struntar helt i att kolla upp vem det syftas på annars. Meningslöst, kan vara någon som redan är outad. Nej, skriv ut namn eller strunta i att posta.

Syftet med att hemlighålla? Få oss andra att tro att ni gjort världens fynd eller?
– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
antonlennde

Inlägg av antonlennde »

har missat detta ber så mkt om ursäkt!
Användarvisningsbild
Mattebo

Inlägg av Mattebo »

Vet inte om det skrivits innan, men Kronwall är helt avskriven.

http://nyheter24.se/sport/hockey24/tre- ... i-ryssland

Var väl ett långskott i HA, han vill nog spela någon säsong till där borta. Tror inte heller att Fernholm kommer, som Mrmadhawk skrev vara så gått som klar om vi hade hållit oss kvar.

Bara att hoppas att Tjärna fortsätter, som det ser ut, så har vi en stark förstaback.
Senast redigerad av Mattebo den 2012-04-09 13:42:24, redigerad totalt 1 gånger.
Användarvisningsbild
Jim Morrison

Inlägg av Jim Morrison »

Angående Fernholm så hittade jag detta på modos forum;

"Daniel Fernholm yhdistetty ilmeisen vahvasti joko DIF:n tai MODO:n joukkueeseen."

Någon kunnig finne här? I google translate blir det;

"Daniel Fernholm är ansluten till manifestera en stark DIF eller MODO i plutonen."

Antar att han är klar för DIF eller modo? :lol:
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
fillefilander

Inlägg av fillefilander »

Fimpens senaste tilltag på twitter i "Operation övertala Linkan"

http://p.twimg.com/AqCmjWzCMAA0-uo.jpg :lol:
Morwin
Medlem: Ja, ständig medlem

Inlägg av Morwin »

fillefilander skrev:Fimpens senaste tilltag på twitter i "Operation övertala Linkan"

http://p.twimg.com/AqCmjWzCMAA0-uo.jpg :lol:
hahhaa Kung fimpen <3
- Espen Knutsen våran gud - Djurgårdens IF Hockey, 1994–1998, 1999–00, 2004–05
Användarvisningsbild
Mattebo

Inlägg av Mattebo »

Jim Morrison skrev:Angående Fernholm så hittade jag detta på modos forum;

"Daniel Fernholm yhdistetty ilmeisen vahvasti joko DIF:n tai MODO:n joukkueeseen."

Någon kunnig finne här? I google translate blir det;

"Daniel Fernholm är ansluten till manifestera en stark DIF eller MODO i plutonen."

Antar att han är klar för DIF eller modo? :lol:
"Man tror starkt på att Fernholm går till Modo eller DIF." Det är vad en finsktalande översatte det till när jag frågade.
Användarvisningsbild
SirDIFalot
Säsongskort: Ja

Inlägg av SirDIFalot »

Mattebo skrev:Vet inte om det skrivits innan, men Kronwall är helt avskriven.

http://nyheter24.se/sport/hockey24/tre- ... i-ryssland

Var väl ett långskott i HA, han vill nog spela någon säsong till där borta. Tror inte heller att Fernholm kommer, som Mrmadhawk skrev vara så gått som klar om vi hade hållit oss kvar.

Bara att hoppas att Tjärna fortsätter, som det ser ut, så har vi en stark förstaback.
Rätt gammal artikel. Kronwall har dessvärre redan tidigare klargjort att AS inte är ett alternativ.
Expert.
jensa öhling

Inlägg av jensa öhling »

Är Fimpen Linkans agent?? Man kan nästan tro det med tanke på hur han haussar Linkan.

I mina ögon har jag många spelare jag hellre ser i DIF nästa år än Linkan. I första hand ett par bra backar och ett gäng hungriga 23-27-åringar som ser det som sitt livs chans att spela i DIF, trots att det nu handlar om allsvenskan.

Det är bara hårt jobb och ett bra försvarsspel som kan ta oss till Elitserien igen. Vi kommer aödrig kunna glida oss upp igen med spelare som Mackan Nilson och Linkan som ser allsvenskan som ett ordentligt nedköp.
gaspo

Inlägg av gaspo »

jensa öhling skrev:Är Fimpen Linkans agent?? Man kan nästan tro det med tanke på hur han haussar Linkan.

I mina ögon har jag många spelare jag hellre ser i DIF nästa år än Linkan. I första hand ett par bra backar och ett gäng hungriga 23-27-åringar som ser det som sitt livs chans att spela i DIF, trots att det nu handlar om allsvenskan.

Det är bara hårt jobb och ett bra försvarsspel som kan ta oss till Elitserien igen. Vi kommer aödrig kunna glida oss upp igen med spelare som Mackan Nilson och Linkan som ser allsvenskan som ett ordentligt nedköp.
Hear hear!
skoa

Silly-season 2012-2013 - nyförvärv,förluster och lagbygget.

Inlägg av skoa »

Håller med!! Linkan skall inte in i truppen!! Han är för gammal o trött!!
Ta in lite yngre folk.. Som föregående talare sa.
Djurgården ALLTID OAVSETT.....
Låst