Bra att Borges är avstängd på torsdag. Imponeras inte så där jättemycket av aiks övriga mittfält. Moro slänger mest iväg bollarna, Quaison ganska osynlig. Mutumba hittar på en del, men Vytas kan nog få stopp på honom.
Alltså bryr sig ens aikarna om hockey. Satt på en sportbar med en hel del aikare och de ägnade fan inte ens en sekund åt hockeyn varken i halvtid eller slutsignalen. Däremot gnällde de sjukt mycket på hur jävla många domslut de hade mot sig och att domarna har bestämt sig att de inte får vinna guld.
Såklart det var offside och om domaren ser det så ska han blåsa men tycker att det är bra att han friar i sådana situationer. Är man inte hundra på det är offside så ska man inte blåsa. Det var max en meter och det är sjukt svårt att se när han springer som han gör.
Isabo skrev:Enligt swehockey ska det ha varit 3402 på Hovet. Registrerade man inträdet dubbelt eller?
I elitserien och allsvenskan(osäker på allsvenskan) räknar man sålda. Så alla säsongskort räknas. Det ska ha varit nånstans mellan 1500-2000 pers. Pinsamt!
Isabo skrev:Enligt swehockey ska det ha varit 3402 på Hovet. Registrerade man inträdet dubbelt eller?
I elitserien och allsvenskan(osäker på allsvenskan) räknar man sålda. Så alla säsongskort räknas. Det ska ha varit nånstans mellan 1500-2000 pers. Pinsamt!
Va, är det så? Hade jag ingen aning om. Jag trodde att det var alla inpasserande, varje biljett/säsongskort registreras ju vid inpassage och det trodde inte jag var enbart för att inte kunna använda samma biljett två gånger.
Det betyder alltså att vi kan ha fullsatt utan att det faktiskt är det? Verkar helt knasigt.
Va, är det så? Hade jag ingen aning om. Jag trodde att det var alla inpasserande, varje biljett/säsongskort registreras ju vid inpassage och det trodde inte jag var enbart för att inte kunna använda samma biljett två gånger.
Det betyder alltså att vi kan ha fullsatt utan att det faktiskt är det? Verkar helt knasigt.
Är så i allsvenskan med. Vi har ju varit betydligt färre än 5000 på Hovet bra mycket fler än en gång sedan nedflyttningen. Men bara en gång enligt officiella statistiken.