Klacktråden - allt som rör klacken och publiken i övrigt

Här diskuteras allt om Djurgården Hockey.
Skriv svar
Användarvisningsbild
seppuko
Medlem: Ja, vanlig medlem
Kontakt:

Klacktråden - Järnkaminerna

Inlägg av seppuko »

Kentta skrev:
-daniel- skrev:
lajjnus skrev:
Vi får inte glömma att vi låg under med 3-0 väldigt tidigt och ändå öste på hyfsat bra. Hade vi haft ledningen med liknande siffror tror jag ljudvolymen och mentaliteten varit ännu högre och bättre.
Min känsla är faktiskt precis tvärtom; tror det tidiga underläget skapade en "vi mot dom"-känsla som gjorde att Hovet kokade betydligt mer än vanligt den här säsongen.
Vi brukar nästan alltid låta mer när vi ligger under, konstigt nog.
Om det är konstigt är det mindre bra. Att låta mest när laget behöver det som mest är ju det som motsäger alla andras snack om medgångare. Det vill säga att man får ett praktiskt bevis på motsatsen. Vi går inte från läktaren utan vi ökar ljudkulissen och kärleken. Det är helt otroligt vackert.
New blood joins this earth, and quickly he's subdued...
Jockmaniac

Re: Klacktråden - Järnkaminerna

Inlägg av Jockmaniac »

Trodde inte på den stämningen innan matchen faktiskt. Var tidigt in på ståplatssektionen, och ganska snabbt börjar ett gäng gubbar och tanter sprida sig runtomkring mig, varav det ena gubbgänget berättar att jag sitter på deras plats. "Det är för fan inte numrerat" väste jag tillbaka, och man såg hur jävla malplacerade dessa herrar var. Då säger den ena: "Så det är bara att sitta var man vill", jag svarade: "Nej det är bara att STÄLLA dig var du vill"..

I övrigt skötte sig de äldre gardet runtomkring mig jävligt bra, förutom en okunnig idiot som satte sig hela tiden. Men jag hade en fullständigt mental gubbe strax ovanför mig. Riktig tuffing, så ålder spelar egentligen ingen roll så länge de har rätt inställning.

Dock spelar utseende precis som Mäklaren säger, en betydande roll när det kommer till unga tjejer på min läktare. Satt en tjej ett par rader bort som var så ful att jag trodde jag skulle lägga en kräka på stackarna framför mig. Vafan liksom?
100% DJURGÅRDSJ***L
Mash

Inlägg av Mash »

Jockmaniac skrev: Dock spelar utseende precis som Mäklaren säger, en betydande roll när det kommer till unga tjejer på min läktare. Satt en tjej ett par rader bort som var så ful att jag trodde jag skulle lägga en kräka på stackarna framför mig. Vafan liksom?
Du är väl inte där för att spana in ny tjej...? Så länge dom drar sitt strå till stacken får dom vara hur fula som helst. Jag är där för hockeyn och Djurgården, om tjejerna ser förjävliga ut skiter jag fullständigt i.
Jockmaniac

Inlägg av Jockmaniac »

Mash skrev:
Jockmaniac skrev: Dock spelar utseende precis som Mäklaren säger, en betydande roll när det kommer till unga tjejer på min läktare. Satt en tjej ett par rader bort som var så ful att jag trodde jag skulle lägga en kräka på stackarna framför mig. Vafan liksom?
Du är väl inte där för att spana in ny tjej...? Så länge dom drar sitt strå till stacken får dom vara hur fula som helst. Jag är där för hockeyn och Djurgården, om tjejerna ser förjävliga ut skiter jag fullständigt i.
Och hur allvarlig på en skala tror du att jag är när jag skriver detta :wink:
100% DJURGÅRDSJ***L
Mash

Inlägg av Mash »

Jockmaniac skrev:
Mash skrev:
Haha, man vet aldrig, lät smått seriöst med den meningen du skrev om du frågar mig ;)
Jockmaniac

Inlägg av Jockmaniac »

Mash skrev:
Jockmaniac skrev:
Mash skrev:
Haha, man vet aldrig, lät smått seriöst med den meningen du skrev om du frågar mig ;)
Ironi på nätet är förjävligt vettu :wink:

Alltid lite kul med lite neandertaleri :lol:
100% DJURGÅRDSJ***L
Metal Machine

Inlägg av Metal Machine »

Klacken var riktigt bra mot Modo. Cred till alla inblandade.
Användarvisningsbild
Hawk
Medlem: Ja, ständig medlem

Inlägg av Hawk »

Metal Machine skrev:Klacken var riktigt bra mot Modo. Cred till alla inblandade.
Ja verkligen! Det är så det ska vara.
Jockmaniac

Inlägg av Jockmaniac »

Eftersom jag ger mig själv skulden för att vi alltid torskar när jag är på Hovet, så tar jag också fullt cred för att klacken funkar som den ska när jag är där 8)

:lol:
100% DJURGÅRDSJ***L
Mash

Inlägg av Mash »

Jockmaniac skrev:Eftersom jag ger mig själv skulden för att vi alltid torskar när jag är på Hovet, så tar jag också fullt cred för att klacken funkar som den ska när jag är där 8)

Självgodare kan man väl inte bli ;)
Användarvisningsbild
Sudden
Säsongskort: Ja

Inlägg av Sudden »

Gnihet har inte en sportmössa mot DIFs klack äns i storsatsningen/kampanjen...

''AIK-klacken är inte ens i närheten av vad DIF-klacken brukar vara''
-MrMadhawk
Vi är inte Bajen. Vi ska tillbaka.
Användarvisningsbild
lajjnus

Inlägg av lajjnus »

Sudden skrev:Gnihet har inte en sportmössa mot DIFs klack äns i storsatsningen/kampanjen...

-MrMadhawk
Vart läste du det där? Hittar det inte på hans sida. Alltid kul att håna gnäggetpolarna, speciellt efter deras storsatsning. Hela 5325 kom ju till Hovet denna afton. Mäcktiga gnägget :lol: :lol:

Bild
Jockmaniac

Inlägg av Jockmaniac »

lajjnus skrev:
Sudden skrev:Gnihet har inte en sportmössa mot DIFs klack äns i storsatsningen/kampanjen...

-MrMadhawk
Vart läste du det där? Hittar det inte på hans sida. Alltid kul att håna gnäggetpolarna, speciellt efter deras storsatsning. Hela 5325 kom ju till Hovet denna afton. Mäcktiga gnägget :lol: :lol:

Bild
"Det blir säkert fullsatt" säger gnäggaren på 08 Hockey... Bra jobbat, vilken spåkula!
100% DJURGÅRDSJ***L
Användarvisningsbild
seppuko
Kontakt:

Inlägg av seppuko »

lajjnus skrev:

-MrMadhawk

Bild
Hans twitter.
New blood joins this earth, and quickly he's subdued...
Användarvisningsbild
Baggso

Re: Re: Klacktråden - Järnkaminerna

Inlägg av Baggso »

Heaty skrev:Dricka kan man gott göra efter matchen om det nu är så stressigt. Röka+köpa cola och korv eller dylikt funkar fin fint. Så det där är bara skitsnack att man måste gå tidigare för att hinna, särskilt nu när dem har snabbkassor också!
De där snabb kassorna/öl biljett automaterna är av erfarenhet helt värdelösa(iaf sett till förra säsongen) man fick en mindre öl och du betalade mer.. med enkel matematik så kan man ju räkna ut varför dessa bara användes i 2-3 omgångar, sedan gjorde folk som de alltid har gjort.. gick 3-4 min tidigare för att vara springpojke till gruppen så att ölen står på plats när perioden är över

Sent from my Desire HD using Tapatalk
Skriv svar