Silly-season 2013-2014 ständigt uppdaterat i första inlägget

Här diskuteras allt om Djurgården Hockey.
Låst
Användarvisningsbild
-daniel-
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja

Re: Silly-season 2013-2014 ständigt uppdaterat i första inlä

Inlägg av -daniel- »

seppuko skrev:
SirDIFalot skrev:
Jim Morrison skrev:Blir förvånad över att det inte ens har dykt upp ett endaste rykte. Vattentätt från ledningen eller orkar ingen gräva? Finns kanske inget att grävs i ens?
Gissningsvis vet man väl fortfarande inte vad för budget man kommer ha att jobba med... Skulle inte förvåna mig.
Tror det är precis där skon klämmer. Man har nog en skuggbudget eller vad det kallas och massa trådar ute med förhoppningsfulla löften men helt osäker på vart man står rent ekonomiskt och vad man kan erbjuda.
Ja, har varit inne på det tidigare. Det är också med all säkerhet därför man inte har gjort helt klart med Johner.
isolerad

Sv: Silly-season 2013-2014 ständigt uppdaterat i första inlä

Inlägg av isolerad »

Sillytweetarn är i farten. Ersberg ryktas till västerås. Om han kan tänka sig att spela i allsvenskan så måste vi hugga!

Skickat från min Xperia Pro via Tapatalk 2
i
Användarvisningsbild
Jepe

Inlägg av Jepe »

Snälla snälla snälla kan vi inte ha som regel att INTE ha med något från Sillytweetarn i denna tråd? :)
2014-04-07, vad hände?
isolerad

Inlägg av isolerad »

Jepe skrev:Snälla snälla snälla kan vi inte ha som regel att INTE ha med något från Sillytweetarn i denna tråd? :)
Äh, han är ju rolig. Det är ju så dött under silly för DIFs del att man får nöja sig med det lilla man kommer över. : p
i
laxen

Inlägg av laxen »

isolerad skrev:
Jepe skrev:Snälla snälla snälla kan vi inte ha som regel att INTE ha med något från Sillytweetarn i denna tråd? :)
Äh, han är ju rolig. Det är ju så dött under silly för DIFs del att man får nöja sig med det lilla man kommer över. : p
Fast han har ju uppenbarligen ingen koll. Då kan ju alla bara sitta och hitta på rykten helt upp och ner lika bra. Nej posta inte vad den där muppen skriver.
Användarvisningsbild
seppuko
Kontakt:

Re: Sv: Silly-season 2013-2014 ständigt uppdaterat i första

Inlägg av seppuko »

isolerad skrev:Sillytweetarn är i farten. Ersberg ryktas till västerås. Om han kan tänka sig att spela i allsvenskan så måste vi hugga!

Skickat från min Xperia Pro via Tapatalk 2
Läste det rykten i kommentarerna på AB för längesedan. Svarade att det då säkert var en "om-vi-går-till-ES-klausul" men fick svar att går de till ES stannar Lars, gör de inte det så går Lars och Erik kommer in. Kanske samma rykte han går på men :)
New blood joins this earth, and quickly he's subdued...
Användarvisningsbild
Jepe

Inlägg av Jepe »

isolerad skrev:
Men vi har ju en humortråd, hans inlägg passar bättre där ;)
2014-04-07, vad hände?
Användarvisningsbild
robin975

Inlägg av robin975 »

Fan, Erik Hanses ryktas till AJK. Jag hade gärna sett han i DIF-dressen.
VI ÄR TILLBAKA!!!
Morwin
Medlem: Ja, ständig medlem

Inlägg av Morwin »

robin975 skrev:Fan, Erik Hanses ryktas till AJK. Jag hade gärna sett han i DIF-dressen.
AIK snor ju alla vi är intresserade av
- Espen Knutsen våran gud - Djurgårdens IF Hockey, 1994–1998, 1999–00, 2004–05
Användarvisningsbild
Jepe

Inlägg av Jepe »

Morwin skrev:
robin975 skrev:Fan, Erik Hanses ryktas till AJK. Jag hade gärna sett han i DIF-dressen.
AIK snor ju alla vi är intresserade av
Lofquist?
2014-04-07, vad hände?
VäsbyMental

Inlägg av VäsbyMental »

Att dessa spelare ens tänker tanken att gå till ajk gör att jag inser att dom inte hör hemma i DIF. Sedan att lag i ES snor spelare framför AS lag är ingen större skräll. Cash is king

Det laget som kommer spela upp DIF i ES igen kommer jag för alltid se som hjältar. Och de som drog när det gick som tyngst kommer jag aldrig glömma.
Användarvisningsbild

Inlägg av #87 »

Vad ska de med Hanses till? De har två hyfsade målvakter under kontrakt, och med deras ekonomi tvivlar jag på att de köper ut någon av dem.
Rix

Inlägg av Rix »

Jag vet att det är rätt dött på ryktens fronten, men någon mer än jag som känner att denna tråd börjar tappa fokus? Vi diskuterar våra juniorers vara eller icke-vara samt spelare som är aktuella för AIK med mera.

Men känns som att de senaste 5-10 sidorna handlar om bra mycket annat än DIF:s hockeytrupp inför nästa år, kanske bara är jag som är bitter :D.
Är det ingen som har ens något löst rykte om en spelare till DIF, eller hur vi ligger till i förlängningarna?
Jag vet att budgeten antagligen inte är klar, men skulle vara kul om vi kunde använda tråden till det den är till för ;).
Användarvisningsbild
Challen

Inlägg av Challen »

Hörde att Malkin eventuellt skulle komma o lira i DIF nästa säsong. :)
Vi är bara på besök i Allsvenskan och som den goda gäst vi är stannar vi inte längre än nödvändigt - Aggie_66
Användarvisningsbild
Amadeus

Inlägg av Amadeus »

Jepe skrev:
Andy skrev:...Samtidigt kanske man inte kan klandra någon som lämnar Djurgården efter att ha utsatts av hot, hån och fått ta emot så mycket skit av sina egna suportrar. ...
Är själv emot hot osv till spelare så det är inget jag försvara.
MEN om man tror att detta endast sker i Stockholmsområdet så är man jäkligt fel ute. Bodde några år i en annan stad när jag studerade, och det jag hörde och såg där har jag aldrig varit med om på Hovet!
Leksand som gnällde så sjukt på DIF supportrarna förra kvalet om hur gräsliga vi var mot våra spelare, var tydligen inte ett dugg bättre då de sist åkte ur ES.
http://www.aftonbladet.se/sportbladet/h ... 0959976.ab
"Jag spelar hellre i division 4 iklädd DIF-tröjan än att spela med något annat lag i elitserien"
Fimpen
Låst